AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Del Skrevet 27. januar 2023 Hvorfor må ting alltid bli større, men mindre praktiske, mer aggressive, men mindre trygge for alle rundt? Anonymkode: cb39b...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. januar 2023 #2 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor må ting alltid bli større, men mindre praktiske, mer aggressive, men mindre trygge for alle rundt? Det må de jo ikke, og hvorfor assosierer du dette med menn? Dette er jo flere påstander i én. Ikke henger de sammen, og ikke kommer de med noe slags argumentasjon eller dokumentasjon. Forsøk igjen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 27. januar 2023 #3 Del Skrevet 27. januar 2023 Menn? Mitt inntrykk er at norske damer elsker store SUVer.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Del Skrevet 27. januar 2023 Dyre biler liten kukk. Anonymkode: 16164...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar 2023 #5 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor må ting alltid bli større, men mindre praktiske, mer aggressive, men mindre trygge for alle rundt? Anonymkode: cb39b...fac De pickupene var jo fine da 🙂🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #6 Del Skrevet 28. januar 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Dyre biler liten kukk. Anonymkode: 16164...085 Eller tilsvarende for kvinner: Dyre sko, tørr vid fitte? Anonymkode: a8687...62a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #7 Del Skrevet 28. januar 2023 On 1/27/2023 at 1:44 PM, AnonymBruker said: Hvorfor må ting alltid bli større, men mindre praktiske, mer aggressive, men mindre trygge for alle rundt? Anonymkode: cb39b...fac Hjelp meg litt, hvordan ser du at disse har blitt kjørt dit av menn? Anonymkode: a8687...62a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 28. januar 2023 #8 Del Skrevet 28. januar 2023 Hva biler angår, så er faktisk bilen til høyre, den mest solgte bilen i USA. Bildet er fra USA. Den eneste bilen som har solgt mer enn F serie fra Ford er faktisk Toyota Corolla i verden. Jeg har selv en stor Land Cruiser HDJ 100 4.2 rekkesekser diesel. En ordentlig SUV, må ikke sammenliknes med Rav4 og liknende biler, de er forresten ikke SUVer heller, det er noe motorjournalister har funnet på.. Men tilbake til TEMA: Pusen synes kameraten er stor nok og klager på at jeg bunner henne av og til, så påstanden henger ikke på greip!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 13.44): Hvorfor må ting alltid bli større, men mindre praktiske, mer aggressive, men mindre trygge for alle rundt? Anonymkode: cb39b...fac I tillegg til at det ikke er mulig å se kjønnet på bilenes eiere fra et sånt bilde, er det vel litt lureri med skala her også. Det er fort gjort å tro at bilen i midten er en "normalstor" pickup, slik at de to på siden virker gigantiske, men det ville ikke overraske meg om det er en tidlig VW Caddy. Altså basert på Golf 1, på den tiden Golf faktisk var en småbil. Ganske søt liten sak til pickup å være. (Bildekilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Caddy) Anonymkode: b803a...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 29. januar 2023 #10 Del Skrevet 29. januar 2023 Kan være enig så langt som til at ja menn er i klart flertall innen bilentusiaster om det gjelder veteran, blankpusset krom, teknologi, eller hestekrefter, men det gjelder ikke alle menn og enkelte kvinner har også stor interesse for biler så det jevner seg mer ut for hver generasjon. En kommer nok ikke helt bort fra at det fortsatt henger igjen endel fra oldtidens gamle kjønnsroller der kvinner tenkte mer på familien og å legge sin flid i å ha ett fint hjem, mens mannen var mer på å gjøre inntrykk av å være en god jeger, forsørger, rett å slett bruse med fjæra, som hanner gjør for å kurtisere den beste maken og vise de andre at han er verdig til å beholde henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 21.34): Dyre biler liten kukk. Anonymkode: 16164...085 Så kreativt. Hvor tar du det fra? Anonymkode: 5e277...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. januar 2023 #12 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 13.44): Hvorfor må ting alltid bli større, men mindre praktiske, mer aggressive, men mindre trygge for alle rundt? Anonymkode: cb39b...fac Fordi de er arbeidsverktøy. Pickupene til høyre og venstre er bygget for å bære tungt, trekke tungt og komme seg frem. Både F250en og Ram'en kan trekke semihengere hvor man fester hengerfestet i rammen, oppi lasteplanet. Den i midten er bygget for enkle oppgaver og urbane strøk. De er alle sammen kule! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. januar 2023 #13 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så kreativt. Hvor tar du det fra? Anonymkode: 5e277...052 Jeg har stor bil og stor kuk. Dessuten har jeg store føtter, store tenner, stor mage, stor humor, stor sjarm og så videre. Ingenting nevnt her er for at du skal bry deg om det, ikke en gang bilene mine. De er kjøpt til meg og min familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #14 Del Skrevet 29. januar 2023 Happy sunday!❤️🌸👏 Anonymkode: bc28e...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 29. januar 2023 #15 Del Skrevet 29. januar 2023 Altfor mange store biler ute i samfunnet som tar stor plass. Jeg bryr meg ikke om jeg kommer borti de når jeg åpner døra på egen bil. De har tross alt valgt å breie seg ut. Når det er sagt er ingen av kompisene mine interessert i bil og de som har bil har stort sett noen mindre japanske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 31. januar 2023 #16 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 13.44): Hvorfor må ting alltid bli større, men mindre praktiske, mer aggressive, men mindre trygge for alle rundt? Anonymkode: cb39b...fac Spørsmålet i tittelen på tråden har ingen korrelasjon med påstanden/spørsmålet i innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 31. januar 2023 #17 Del Skrevet 31. januar 2023 Majer skrev (På 29.1.2023 den 16.07): Altfor mange store biler ute i samfunnet som tar stor plass. Jeg bryr meg ikke om jeg kommer borti de når jeg åpner døra på egen bil. De har tross alt valgt å breie seg ut. Når det er sagt er ingen av kompisene mine interessert i bil og de som har bil har stort sett noen mindre japanske. Søppelmenneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #18 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg er kvinne og kjører stor amerikansk suv med V8 og masse hestekrefter. Elsker det. Har også en annen amerikansk bil med 800 hk. Det finns ikke noe bedre enn å kjenne draget og kreftene som utspiller seg når du tråkker på gassen. K57 Anonymkode: 20348...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 31. januar 2023 #19 Del Skrevet 31. januar 2023 Kommer kanskje litt an på omgivelsene? De eneste Ford F-serie jeg ser er brøytebiler og andre nyttekjøretøyer. Her i byen vil de aller, aller færreste har noe sted å parkere en sånn doning og jeg kjenner absolutt ingen som eier noe sånt. De aller fleste menn (og kvinnner) jeg kjenner eler ikke bil i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 31. januar 2023 #20 Del Skrevet 31. januar 2023 Reign skrev (1 time siden): Søppelmenneske. Nei. Ekstremt egoistisk å ikke ta hensyn til andre. Handlingene mine er en protest mot egosentrismen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå