Hildamaria Skrevet 27. januar 2023 #1 Del Skrevet 27. januar 2023 Hei! Har et innlegg et annet sted også, men det passer kanskje bedre her. Jeg trenger inspirasjon og tips til å finne et håndtverk/hobby det går an å tjene penger på. Er gradert ufør, men vil gjerne jobbe med noe eget. Jeg er ikke ekspert på noe, men vil gjerne lære meg mer! Liker å sy feks. Liker ikke så godt å strikke.. Er det noen av dere som tjener penger på hobbyen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Del Skrevet 27. januar 2023 Tenker at da må du først ha en hobby du virkelig liker og er god på. Er nok mange som lager ting som de selger på Finn.no eller på Facebook grupper etc. Eller de selger det på type julemarked. Og så kan en blogge om hobbyen feks. Lære og inspirere andre. Utføre tjenester for andre, feks skredder tjenester. For å tjene penger så må det være et produkt du selger som andre er villig til å kjøpe. Hobbyer er så mangt. Du kan sy, du kan hekle, lage smykker, støpe hagefigurer, snekre, male malerier eller kanskje noe annet enn håndarbeid som å gå på tur med hunder/passe andres kjæledyr i ferier osv. Anonymkode: e1d1f...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg selger litt hjemmeside på markeder av og til. Men må jo selge mye for å tjene noe på det. Anonymkode: 48794...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Del Skrevet 2. mars 2023 Ikke for å være alt for negativ, men som regel er ikke folk villig til å betale så mye for hjemmelagde ting, så det koster gjerne like mye i materialer som man eventuelt får inn. Med mindre du er skikkelig god på noe og kan lage et unikt produkt som folk vil ha. Anonymkode: 3554a...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå