Kosemose Skrevet 27. januar 2023 #1 Del Skrevet 27. januar 2023 Har nettopp kjøpt meg en gua sha sten og rulle, og prøver å bruke stenen hver kveld. Tipper jeg i snitt lander på annenhver kveld. Har ingen spesifikk olje, men har brukt olivenolje, maroccolje og jojobaolje, etter hva jeg har for hånden. Bruker fem strøk på hvert punkt; sidehals opp, kjeve, kinn, øyebryn, tinning, panne. hadde vært gøy å høre fra andre; hvilke erfaringer har folk med gua sha, er det verdt innsatsen? Hvilke rutine har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Del Skrevet 27. januar 2023 Dessverre ikke noe særlig flink til å bruke det ofte nok. Første måneden etter jeg kjøpte det brukte jeg den hver dag og når jeg ser på bilder fra da og nå ser jeg stor forskjell. Hele ansiktet var strammere og mer markert. Anonymkode: 2f61f...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Del Skrevet 27. januar 2023 Bare tull Anonymkode: efcd3...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 27. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bare tull Anonymkode: efcd3...aee Hva begrunner du det med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #5 Del Skrevet 28. januar 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Bare tull Anonymkode: efcd3...aee Hvis du er på jakt etter permanente forandringer i ansiktet, ja. Så absolutt, det er tull. Gua sha kan ikke forandre fjeset ditt eller magisk løfte, tone eller miste vekt i ansiktet. Da må du til en behandler for litt sterkere prosedyrer. Men det funker godt mot muskelspenninger, særlig i kjevepartiet, det kan gi et lite løft for en kort periode (typ, noen timer), det hjelper på blodsirkulasjonen, noe som også gjør at folk føler de ser friskere ut i ansiktet, det kan hjelpe litt hvis du ser litt "posete" ut eller føler du er litt pløsete. Det er også en mulighet til å roe ned, gjøre noe som føles godt for seg selv de gangene man gjør det. Det kan også hjelpe hudpleien å synke bedre inn i huden fordi huden blir varm. Det har blitt brukt i asiatiske land langt tilbake i historien, de har vel vært forut vestlig medisin på de fleste fronter. Så det spørs hva forventningene er. Men det er absolutt ikke tull så lenge du ikke forventer permanent endring. Anonymkode: dc268...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå