AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Del Skrevet 27. januar 2023 I allfall i forhold til sørlendinger. Hørte Gunnar Tjomlid komme med dette utsagnet i en podcast. Er selv stor fant av Tjomlid, og sørlending. Hva syn dere? Anonymkode: d46df...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Del Skrevet 27. januar 2023 Stor fan. Og hva synes. Hahaha Anonymkode: b0b4a...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Del Skrevet 27. januar 2023 Enig, veldig utrivelige folk. Anonymkode: a1807...ae0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. januar 2023 #4 Del Skrevet 27. januar 2023 Er sørlending selv og mitt inntrykk er at de fleste av oss er behagelige og sindige. Jeg synes bergensere kan være brautende, høylytte og høye på seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #5 Del Skrevet 27. januar 2023 Vet ikke. Kjenner ca ingen rogalendinger. Hilsen fjellgeit fra Innlandet. Anonymkode: 50776...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #6 Del Skrevet 27. januar 2023 2 hours ago, Embla Othea said: Er sørlending selv og mitt inntrykk er at de fleste av oss er behagelige og sindige. Jeg synes bergensere kan være brautende, høylytte og høye på seg selv. Ja, selv sørlending. Tror bergensere og rogalendinger har lik oppførsel Anonymkode: d46df...faa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 27. januar 2023 #7 Del Skrevet 27. januar 2023 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. januar 2023 #8 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja, selv sørlending. Tror bergensere og rogalendinger har lik oppførsel Anonymkode: d46df...faa Mhm… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #9 Del Skrevet 24. mai 2023 Ja... Ha Anonymkode: 8fbbf...3d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 24. mai 2023 #10 Del Skrevet 24. mai 2023 Så uenig. I hvert fall ikke de jeg har jobbet med. Av alle steder jeg har jobbet som vikar i Norge trives jeg best i Rogaland, og det er fordi de er hjelpsomme, hyggelige og inkluderende. I hvert fall er helsepersonell det. Og lærere. Og så syns jeg de er gode på service også, nesten like gode som svenskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. mai 2023 #11 Del Skrevet 24. mai 2023 Stemmer bra det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #12 Del Skrevet 24. mai 2023 Jeg syns sørlendinger er creepy, men det er sikkert fordi jeg er møring. Bergensere er høylydte, men du vet i det minste alltid hvor du har dem. Ærlige folk. Anonymkode: 529b7...5c7 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #13 Del Skrevet 24. mai 2023 Stemmer bra det, rogalendinger og østlendinger er like der Anonymkode: 7bf05...10e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessie1987 Skrevet 24. mai 2023 #14 Del Skrevet 24. mai 2023 Syns Gunnar Tjomlid er en ganske creepy type , kanskje litt selvhøytidelig , ut i fra podcastene jeg har hørt med ham XD 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #15 Del Skrevet 24. mai 2023 Fant80 skrev (2 timer siden): Stemmer bra det Beskriver du deg selv som det? Husker du kommenterte på en Stavanger-hat tråd at du var rogalending, og det menes vel ikke bare Stavangerfolk her 😜 Anonymkode: f25fb...ef5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. mai 2023 #16 Del Skrevet 25. mai 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Beskriver du deg selv som det? Husker du kommenterte på en Stavanger-hat tråd at du var rogalending, og det menes vel ikke bare Stavangerfolk her 😜 Anonymkode: f25fb...ef5 Er nok mange som ikke liker meg også. Men jo nærmere Stavanger en kommer,jo verre blir de. Men det er jo bare min mening. Ser jo at andre forguder menneskene der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 25. mai 2023 #17 Del Skrevet 25. mai 2023 Fant80 skrev (1 time siden): Er nok mange som ikke liker meg også. Men jo nærmere Stavanger en kommer,jo verre blir de. Men det er jo bare min mening. Ser jo at andre forguder menneskene der. Syns haugesundere er verre enn Stavangerfolk da, sære,og stoiske. Liker folk fra Karmøy da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 25. mai 2023 #18 Del Skrevet 25. mai 2023 Geogass skrev (56 minutter siden): Syns haugesundere er verre enn Stavangerfolk da, sære,og stoiske. Liker folk fra Karmøy da Karmøy-folk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. mai 2023 #19 Del Skrevet 25. mai 2023 Karmøy folk er bedre en Stavanger folk,det er i hvertfall helt sikkert. Har ikke noe i mot Haugesundere. Synes de er ganske normale. Sære? Virkelig? I forhold til en Siddis? Hmm.. Jaja man har forskjellige oppfatninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 25. mai 2023 #20 Del Skrevet 25. mai 2023 (endret) Fant80 skrev (1 time siden): Karmøy folk er bedre en Stavanger folk,det er i hvertfall helt sikkert. Har ikke noe i mot Haugesundere. Synes de er ganske normale. Sære? Virkelig? I forhold til en Siddis? Hmm.. Jaja man har forskjellige oppfatninger. Ja, det kan man 😁Har bodd begge steder. Bodde kollektivt i Haugesund, der de aldri hilste på meg. Hadde også en tendens til å stjele maten min fra det felles kjøleskapet Endret 25. mai 2023 av Geogass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå