Gå til innhold

Hvor skal dere i sommerferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke planlagt noe sommerferie i år, mest sannsynlig blir vi hjemme, med mindre det blir en spontantur et eller annet sted. Jeg elsker å være hjemme og kose meg ute i hagen, men det er ikke like hyggelig om været blir dårlig. Vi pleier å reise en ukes tid på høsten, og i år er det Roma som står på plakaten (igjen).

Anonymkode: 52f38...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danmark :) 

Og litt Norgesferie, må besøke både mine og mannen sine foreldre.. 

Anonymkode: fa750...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg kommer meg ut av landet i løpet av sommeren er jeg fornøyd. Været bryr jeg meg lite om, jeg er et høstmenneske. Men, foreløpig ser det ut til at det blir å leie et hus i Frankrike i år. 

Anonymkode: 7f0a2...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, det er så mye som frister. Men har lyst på noe eksotisk utenfor Europa tror jeg. Mauritius kanskje eller en øy i karibien utenfor orkanbeltet. Dersom det likevel blir ferie i Europa så blir det Portugal, Puglia i Italia eller øyhopping i Hellas på øyer som ikke er på charterkartet. 

Anonymkode: 85e55...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Usikker, det er så mye som frister. Men har lyst på noe eksotisk utenfor Europa tror jeg. Mauritius kanskje eller en øy i karibien utenfor orkanbeltet. Dersom det likevel blir ferie i Europa så blir det Portugal, Puglia i Italia eller øyhopping i Hellas på øyer som ikke er på charterkartet. 

Anonymkode: 85e55...5dc

Anbefales sterkt! 

Anonymkode: 9d1a4...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadtrip i Europa til Italia. Gleder meg☀️😎

Anonymkode: 52f96...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 20.49):

Fin mat.  Jaha

Anonymkode: d561e...cf2

Ja, jeg har fått meget god mat. Reiser til steder som serverer lokal kortreist mat tillaget på en utmerket måte. 

Anonymkode: 8303f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 20.49):

Hvorfor er det trist å la været styre? Jeg eeeelsker sol og varme, andre kulturer og oppleve nye steder med familien.

Har full respekt for at andre velger annerledes, men ser ikke på andre preferanser enn mine egne som triste av den grunn.

Anonymkode: b0e0f...ac2

Har respekt for andre sine valg jeg. Men jeg syns likevel folk går glipp av noe når man lar været styre. Jeg kan mene hva jeg vil fordi om jeg har respekt. 

 

Anonymkode: 8303f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyreparken i kr.sand med mann og barn:) Gleder oss masse, og vi er svært takknemmelig for at vi har muligheten til dette, i «disse tider» med dyrtid mm. 
 

Anonymkode: 83829...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 14.31):

Todelt ferie, og begge i Italia. 

Anonymkode: 9d1a4...50c

Jeg tror jeg jobber sammen med deg, og at vi har snakket om dette på jobb. Høres kjempefint ut i alle fall :)

Mine planer er foreløpig ingenting, men håper jeg finner ut av noe. 

Anonymkode: 817a8...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror jeg jobber sammen med deg, og at vi har snakket om dette på jobb. Høres kjempefint ut i alle fall :)

Mine planer er foreløpig ingenting, men håper jeg finner ut av noe. 

Anonymkode: 817a8...056

Veldig ubehagelig at du stalker folk på denne måten. 

Anonymkode: 96c2d...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig ubehagelig at du stalker folk på denne måten. 

Anonymkode: 96c2d...371

Kan man kalle det stalking om man kjenner igjen noe noen har sagt på jobb? Jeg forfølger ikke vedkommende, akkurat, og vi er begge anonyme. 

Den jeg skrev til er en person jeg setter stor pris på og vedkommende vet også godt hvem jeg er. Jeg sitter ikke her og leter etter folk jeg kjenner… 🤪

Anonymkode: 817a8...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 2 turer i sommer. Først par uker på badeferie til Hellas med en gang skolen er ferdig. Så blir det 3 uker roadtrip Italia/Kroatia senere i sommer. 

Anonymkode: d9b1d...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kjøre til Italia i år, og på hjemveien skal vi ha noen dager i Europa-park i Tyskland ☺️

Anonymkode: 4ad08...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I år er det bare så vidt lønningene våre strekker til. Men jeg planlegger å jobbe endel overtid mot sommeren, så da får vi se om vi finner noen tilbud/hopp-på-billetter eller noe. Selv om barna maser om at vi skal bestille noe. Så har vi ett barn med autisme som HATER ferie og gjør det vanskelig for oss andre. Ferietiden er alltid den mest stressende tiden av året, og vi vurderer om en av oss skal være hjemme med det barnet, og de andre to barna dra med den andre forelderen, men det føles heller ikke helt greit. Kanskje det blir noen kortere helgeturer med deler av familen, eller noe.

Anonymkode: e3dd4...d71

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobilturer i vakre nord-Norge. Pluss hjemme for å kose seg i hage og drivhus.

Anonymkode: df1b7...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid feriehus i Spania i to uker, og skal i tillegg være på hytta på Sørlandet en uke eller to. I september reiser jeg og mannen en langhelg til London alene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...