Gå til innhold

Hvor skal dere i sommerferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen og jeg har kjøpt flybilletter til Faro i Portugal.  Vi tar tog sørover langs kysten.  Har ikke bestemt stopp enda.  Tenker oss over til Spania, i området Sevilla og Cadiz.  Har vært i Cadiz før, og tok da Norwegian-fly fra Jerez, som ligger bare 3 mil fra Cadiz.  Har ikke kommet så langt at vi har bestilt returbilletter enda.  

Overnatting bestiller vi underveis.  Reiser i midten av august.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Trenger tips og inspirasjon 

Anonymkode: b0c21...966

Jeg skal på en ukes cruise i Østersjøen. Og så skal jeg til England på RIAT (Verdens største militære flystevne).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Er alltid hjemme i sommerferien, for er så dyrt å reise da. Men skal til Kroatia, Canada, Japan og USA før det, pluss noen kjøreturer rundt i Storbritannia med hunden. Vurderer Isle of Man, North Coast 500 og Somerset.

Endret av Linny111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hus i Spania så skal dit, pluss 2,5 uker i USA med våre to tenåringer

Anonymkode: 0aee0...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker en tur til skotland. Ønsker se slott og gå turer i naturskjønne områder. Tenker overnatte 2-3 ulike steder og dra på dagsturer til f.eks. Isle of sky osv. Kjærestetur. 

Anonymkode: 39f93...6a8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på et nydelig sted på landet ved fjorden. Så det blir båtturer, strandliv, turer i skog og på fjell. Vi får veldig mye besøk om sommeren, og da blir det bål og telt nede ved stranda. 
 

Har tre unger i barneskole-alder. De er veldig happy med denne typer ferier😊 Trenger ikke å være utland eller dyrt😅

Anonymkode: c0097...f3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på kajakktur på Helgelandskysten. Ved dårlig vær får vi ha en plan B. Tanken er Halden/Tistedal-Ørje.

Anonymkode: 37d00...8cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camping i Sverige. Ikke så spennende kanskje, men vi og ungene elsker det!

Anonymkode: 78943...995

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare være hjemme. Har ikke råd til å dra på ferier. Men drar nok på dagsturer i nærheten der jeg bor sammen med hunden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt hvorfor folk reiser folk til utlandet når det er finest i Norge? Det er jo bare uutholdelig varmt i syden om sommeren også 😵💫 Vi blir i Norge og reiser til vakte steder her.

Anonymkode: 30d6f...787

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vurderer Wien eller Paris i juni. Juli skal jeg tilbringe på hytta ved sjøen. Har planer om å reise til Nice også, men det blir nok i september. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Aldri skjønt hvorfor folk reiser folk til utlandet når det er finest i Norge? Det er jo bare uutholdelig varmt i syden om sommeren også 😵💫 Vi blir i Norge og reiser til vakte steder her.

Anonymkode: 30d6f...787

For det finnes finere steder i verden enn Norge.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beliga. Luxemburg (sving innom Liechtenstein), Sveits og San Marino. Voksentur på 3-4 uker, og har ikke bestemt helt hvilke steder og dager. Mannen drar hjem, og jeg tar tre uker til i Athen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter til mannens hjemland denne sommeren, så det meste av ferien vil nok gå til det. Ellers kommer jeg og ungene til å være med min familie i Oslo og i familiehytten ved svenskegrensen, helt til vårt nye bosted er klart å flytte til. Jeg gleder meg. Er så idyllisk, varmt og fint på Østlandet om sommeren. Og det er varme og lange somre dit vi flytter, lenger sør i Europa. 
Sikkert noen som tenker det er rart jeg ikke vil si hvilket land det er, men dette er fortsatt ikke helt offisielt og man vet aldri hvilke folk som er på forumet.
Jeg kommer til å skrive det etter vi har flyttet og alt er i boks.😊

Anonymkode: d658f...76a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...