AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #21 Del Skrevet 29. januar 2023 Vi har leid hus i Spania to uker i juli. Ellers blir det nok også en tur på hytta, den ligger på en øy på Vestlandet. Anonymkode: 9eec3...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #22 Del Skrevet 29. januar 2023 Polen og Italia Anonymkode: edcdd...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #23 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg og barna skal på rideleir sammen. Ellers skal vi litt rundt i Norge og besøke slekt og venner. Helt perfekt! Anonymkode: a4aa1...4f4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #24 Del Skrevet 29. januar 2023 Norgesferie såklart. Masser av idylliske steder i Norge, nok til et helt liv. Anonymkode: 8303f...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 29. januar 2023 #25 Del Skrevet 29. januar 2023 Vietnam og Singapore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #26 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Aldri skjønt hvorfor folk reiser folk til utlandet når det er finest i Norge? Det er jo bare uutholdelig varmt i syden om sommeren også 😵💫 Vi blir i Norge og reiser til vakte steder her. Anonymkode: 30d6f...787 Det er noen som liker den varmen også. Vi kan ikke tenke oss sommerferie i Norge. Derfor er vi minst 3 uker i utlandet om sommeren. Denne sommeren blir det hele 5 uker. Gleder meg 😁 Anonymkode: d9b1d...b51 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #27 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Aldri skjønt hvorfor folk reiser folk til utlandet når det er finest i Norge? Det er jo bare uutholdelig varmt i syden om sommeren også 😵💫 Vi blir i Norge og reiser til vakte steder her. Anonymkode: 30d6f...787 Fordi det er i juli jeg har ferie, og da nekter jeg å være i Norge som jeg tilbringer resterende uker i året i. Er så mye annet å se i verden enn Norge altså. Anonymkode: dba42...2ef 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #28 Del Skrevet 29. januar 2023 Skal til huset vårt i Nordland (bor på Østlandet), og sannsynligvis en drøy uke til Tyskland. Anonymkode: 91459...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #29 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Aldri skjønt hvorfor folk reiser folk til utlandet når det er finest i Norge? Det er jo bare uutholdelig varmt i syden om sommeren også 😵💫 Vi blir i Norge og reiser til vakte steder her. Anonymkode: 30d6f...787 Fordi ikke alle steder i Norge har fint vær om sommeren?? Vi bor på Vestlandet og det striregner ukevis om sommeren. Så er vi heldig og får rundt 13-14 grader. Er vi ekstra heldige så får vi 1 uke med litt sol og 18 grader! Jippi! Ikke alle bor på Sørlandet eller Østlandet 😏 Anonymkode: d658f...76a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #30 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi ikke alle steder i Norge har fint vær om sommeren?? Vi bor på Vestlandet og det striregner ukevis om sommeren. Så er vi heldig og får rundt 13-14 grader. Er vi ekstra heldige så får vi 1 uke med litt sol og 18 grader! Jippi! Ikke alle bor på Sørlandet eller Østlandet 😏 Anonymkode: d658f...76a Og må legge til, når vi først har ferie så vil vi være garantert sol og varme, og det er man ikke alltid garantert i Norge. For meg er sol og varme ekstremt viktig og jeg hater klimaet her! Men så skal vi heldigvis flytte sørover til sommeren så slipper det problemet fremover 😎 Anonymkode: d658f...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #31 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 23.12): Bor på et nydelig sted på landet ved fjorden. Så det blir båtturer, strandliv, turer i skog og på fjell. Vi får veldig mye besøk om sommeren, og da blir det bål og telt nede ved stranda. Har tre unger i barneskole-alder. De er veldig happy med denne typer ferier😊 Trenger ikke å være utland eller dyrt😅 Anonymkode: c0097...f3e Vi bor også på et nydelig sted. Rett ved havet. Vi drar til utlandet i sommer. Trenger ikke å være hjemme eller dyrt. Anonymkode: db09c...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 29. januar 2023 #32 Del Skrevet 29. januar 2023 Balkan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #33 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og må legge til, når vi først har ferie så vil vi være garantert sol og varme, og det er man ikke alltid garantert i Norge. For meg er sol og varme ekstremt viktig og jeg hater klimaet her! Men så skal vi heldigvis flytte sørover til sommeren så slipper det problemet fremover 😎 Anonymkode: d658f...76a Trist å la været styre så mye. Jeg har hatt mange fine sommerferie i Norge i både regn og sol. Man har da klær, man har godt selskap, fin natur, fint hotell, fin mat og fine opplevelser. Hva mer trenger en vanlig dame? Anonymkode: 8303f...a6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #34 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trist å la været styre så mye. Jeg har hatt mange fine sommerferie i Norge i både regn og sol. Man har da klær, man har godt selskap, fin natur, fint hotell, fin mat og fine opplevelser. Hva mer trenger en vanlig dame? Anonymkode: 8303f...a6c Kanskje ikke alle har så godt selskap her heller. Mange av oss har familie og gode venner i utlandet. Anonymkode: d658f...76a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #35 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trist å la været styre så mye. Jeg har hatt mange fine sommerferie i Norge i både regn og sol. Man har da klær, man har godt selskap, fin natur, fint hotell, fin mat og fine opplevelser. Hva mer trenger en vanlig dame? Anonymkode: 8303f...a6c Hvorfor er det trist å la været styre? Jeg eeeelsker sol og varme, andre kulturer og oppleve nye steder med familien. Har full respekt for at andre velger annerledes, men ser ikke på andre preferanser enn mine egne som triste av den grunn. Anonymkode: b0e0f...ac2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #36 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trist å la været styre så mye. Jeg har hatt mange fine sommerferie i Norge i både regn og sol. Man har da klær, man har godt selskap, fin natur, fint hotell, fin mat og fine opplevelser. Hva mer trenger en vanlig dame? Anonymkode: 8303f...a6c Fin mat. Jaha Anonymkode: d561e...cf2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 29. januar 2023 #37 Del Skrevet 29. januar 2023 Florida i 3 uker! 🤩😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 29. januar 2023 #38 Del Skrevet 29. januar 2023 I skoleferieperioden er det kyststripen Mandal - Marstrand som gjelder. Finnes ikke bedre, og jeg har forsøkt veldig mye annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #39 Del Skrevet 30. januar 2023 Vi skal to uker til Spania, har hus der Anonymkode: b0c21...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #40 Del Skrevet 31. januar 2023 Todelt ferie, og begge i Italia. Tidlig i juni har vi leid en leilighet på Liguriakysten, med en fantastisk terrasse med havutsikt. Litt strandliv, litt utflukter og mye god mat og drikke. Vi har med oss bilen, så vi satser på å få sett en del fine steder. I slutten av september blir det Sicilia. Nærmere bestemt Palermo, en by som har fascinert oss flere ganger tidligere. Av åpenbare årsaker (det vet alle som har vært i Palermo), så har vi ikke med oss bil dit. Planen er å fråtse rundt på matmarkedene, og ta lokaltoget til spennende steder i området. Sist tok vi toget fra Palermo til Cefalu, og hadde en deilig dag på stranden der. Anonymkode: 9d1a4...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå