Missy_89 Skrevet 26. januar 2023 #1 Del Skrevet 26. januar 2023 Hei! Hvilken graviditetstest bør jeg velge når jeg nå skal teste ofte fremover, og hvilke bør jeg evt styre unna? Blir fort veldig dyrt i lengden om man skal kjøpe clearblue eller tilsvarende 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Del Skrevet 26. januar 2023 Ville bestilt fra babyplan, evt kjøpt make sure sine hvis du har meny i nærheten😊 Rfsu, Lloyds og normal sine bør du styre unna. Rfsu og Lloyds sine er kjent for skyggestreker, mens normal sine er latterlig lite sensitive så de bruker lang tid på å slå ut… er min er erfaring hvertfall 🙈 Anonymkode: a9ad3...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy_89 Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ville bestilt fra babyplan, evt kjøpt make sure sine hvis du har meny i nærheten😊 Rfsu, Lloyds og normal sine bør du styre unna. Rfsu og Lloyds sine er kjent for skyggestreker, mens normal sine er latterlig lite sensitive så de bruker lang tid på å slå ut… er min er erfaring hvertfall 🙈 Anonymkode: a9ad3...2e3 Takk for tips!😊 Har litt samme erfaring med RFSU og Normal sine ja👎🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Del Skrevet 26. januar 2023 Enig med dem over! Normal sine er etter min erfaring drit, testet med dem hver mnd da de var billige, så forsvant mensen, Normal testene var negative. Tok clearblue som kjappt fikk opp Gravid 1-2😅🥹 Og babyplan sine er fin ja! Anonymkode: c8ef8...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Del Skrevet 26. januar 2023 Missy_89 skrev (1 time siden): Hei! Hvilken graviditetstest bør jeg velge når jeg nå skal teste ofte fremover, og hvilke bør jeg evt styre unna? Blir fort veldig dyrt i lengden om man skal kjøpe clearblue eller tilsvarende 😕 Denne Babyplan Anonymkode: 2d22e...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #6 Del Skrevet 28. januar 2023 Får svært ofte skygge på babyplan sine jeg Anonymkode: b757b...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emily14 Skrevet 29. januar 2023 #7 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har vært veldig fornøyd med normal sine tester og babyplan sine, men one step fra eBay er det bare å styre unna, fått skyggestrek x antall ganger både med urin og med vanlig vann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå