Gå til innhold

Har tørre neglebånd og mørke ringer under øynene

Astramare

Anbefalte innlegg

Heisan, så lenge jeg kan huske så har jeg slitet med tørre neglebånd som peeler på tomlene, og når det først har begynt så greier jeg ikke å la vær å pelle på det, jeg har prøvd "Essie apricot nail & cuticle oil" men det virker som om det ikke hjelper og lurer da på om det er noen som sliter med det samme som har erfaringer med produkter som funker for dette?

Jeg har også litt mørke ringer rundt øynene, og jeg liker å være mer naturlig så prefererer jeg hudpleie produkter over sminke, og lurte også på om det er noe hudpleie som minsker/hjelper mot mørke ringer?

Takker. 😊

Endret av Astramare
engelsken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Astramare skrev (Akkurat nå):

Heisan, så lenge jeg kan huske så har jeg slitet med tørre cuticles som peeler på tomlene, og når det først har begynt så greier jeg ikke å la vær å pelle på det, jeg har prøvd Essie apricot nail & cuticle oil men det virker som om det ikke hjelper og lurer da på om det er noen som sliter med det samme som har erfaringer med produkter som funker for dette?

Jeg har også litt mørke ringer rundt øynene, og jeg liker å være mer naturlig så prefererer jeg hudpleie produkter over sminke, og lurte også på om det er noe hudpleie som minsker/hjelper mot mørke ringer?

Takker. 😊

Skriv norsk 

Anonymkode: f0d41...5fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det heter neglebånd.

Anonymkode: 3a0a1...746

Jeg snakker mye engelsk i hverdagen, så blander lett engelsk og norsk, så beklager om det er så galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du prøver en annen olje da? Hvis du har arganolje til håret kan du prøve den. Eller olivenolje for den saks skyld.  Selv er jeg veldig fornøyd med Sally Hansens produkter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Om du prøver en annen olje da? Hvis du har arganolje til håret kan du prøve den. Eller olivenolje for den saks skyld.  Selv er jeg veldig fornøyd med Sally Hansens produkter. 

Glemte at jeg har en pukka castor oil liggende, jeg får prøve den. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at du lurte på to ting. Det var spørsmålet om neglene jeg svarte på ☺️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astramare skrev (Akkurat nå):

Glemte at jeg har en pukka castor oil liggende, jeg får prøve den. 😊

Ja, det kan du gjøre. Masser det godt inn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang neglbånd så er fet håndkrem mye bedre enn olje. Olje tilfører ikke fuktighet.

Anonymkode: d13f4...09d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ang neglbånd så er fet håndkrem mye bedre enn olje. Olje tilfører ikke fuktighet.

Anonymkode: d13f4...09d

Dette.

Syns en fet krem hjelper mye bedre.

Helosan er helt fantastisk!

Den heler tørr,sprukken hud på null komma niks.

Kan også bruke den i ansiktet,på tørre lepper,resten av kroppen,på sår..

image.png.ca846d91bbb980191cb4bcc3f616aafd.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astramare skrev (2 timer siden):

Heisan, så lenge jeg kan huske så har jeg slitet med tørre neglebånd som peeler på tomlene, og når det først har begynt så greier jeg ikke å la vær å pelle på det, jeg har prøvd "Essie apricot nail & cuticle oil" men det virker som om det ikke hjelper og lurer da på om det er noen som sliter med det samme som har erfaringer med produkter som funker for dette?

Takker. 😊

Du kan forsøke en øyekrem mot mørke ringer. Jeg har ingen spesifikke produkttips til deg, men hvis du googler "Øyekrem mot mørke ringer", så finner du nok helt sikkert noe som passer deg. Du kan også prøve massasje/lymfedrenasje for å øke blodsirkulasjonen i huden, det kan hjelpe. Et annet tips er å pakke en isbit inn i kjøkkenpapir og "dabbe" forsiktig under øynene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For neglebånd kna du prøve Lemon Flutter fra Lush.

Anonymkode: 07d8c...626

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...