AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #41 Skrevet 26. januar 2023 Lider av prestasjonsangst og trenger litt trygghet for å levere. Har enn så lenge ikke møtt ei som avbryter pga mangel på sex første kvelden Anonymkode: 337cb...d0d 1
Arild37 Skrevet 26. januar 2023 #42 Skrevet 26. januar 2023 Hvorfor skal man bestemme for slikt på forhånd? Har begge lyst, så er det ingen grunn for å holde igjen
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #43 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, såvisst, det ser jeg. Men betyr det at jeg dreit meg ut at jeg ikke har et poeng? Anonymkode: 06ff1...c21 Tja. Jeg ser ikke helt hvilket poeng du har? Det hjelper ikke å avlære en person å generalisere, når "alle" andre gjør det 😉 Anonymkode: 23a0f...a5e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #44 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Finnes det flere av dere som ønsker å vente med sex til dere kjenner personen bedre? Har så og si kun vært borti de som vil ha sex med en gang, så lever i håpet om å møte en som ønsker å bli kjent med meg som person, og ikke underlivet mitt😅 Anonymkode: 4fc86...d02 Selvfølgelig. Jeg er mann og har ikke sex med damer før vi har blitt kjent og man har en eksklusiv relasjon som forhåpentligvis er/ blir et kjæresteforhold. Jeg hadde anbefalt å styre unna folk som ikke har noen link mellom følelser-sex, eller som ønsker å pule først og KANSKJE bli kjent etterpå (noe mer whtie trash logikk er det vanskelig å oppdrive) . De er ikke verdt å få herpes,celleforandringer, gonore eller hiv på grunn av. Anonymkode: 91325...995 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #45 Skrevet 26. januar 2023 Jeg er kvinne og har sex når jeg føler for det, som regel på 1.eller 2.date. Som regel har det ført til langvarige forhold. Jeg har bare hatt én ons, og den var ment som en ons og ikke noen jeg ville møte igjen. Har faktisk aldri opplevd at menn bare forsvinner etter sex, men ville nok ikke hatt såre følelser om det skjedde, tipper jeg ville tenkt "stakkars, er nok sosial angst ol". Han jeg har vært med i flere år nå hadde jeg sex med ca 1 time etter vi møttes første gang. Og 2 timer etter at vi møttes første gang, hadde han laget middag til oss 😊 Anonymkode: 76b46...51e 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #46 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja. Jeg ser ikke helt hvilket poeng du har? Det hjelper ikke å avlære en person å generalisere, når "alle" andre gjør det 😉 Anonymkode: 23a0f...a5e Det er fremdeles samme poeng.m og det står seg hodt på tross av mitt hykleri. Anonymkode: 06ff1...c21
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #47 Skrevet 26. januar 2023 ESFP skrev (8 timer siden): Dette var selvsagt veldig generelt, men det er ikke noe nytt at størstedelen av menn "bonder" gjennom sex og kvinner gjennom trygghet. Sånn har det vært siden vi bodde i huler. Menn skal spre sin sæd og kvinner skal finne trygghet til seg selv og sitt barn. Ingenting galt med ulikhetene, men slik som verden er nå er det tryggest for kvinner å teste menn for å se om de evner å ta hensyn til kvinnen sine behov. En mann som finner en god balanse på dette, mener jeg er mer moden enn en mann som kun tenker på sine egne behov. Er dette noe vi vet eller noe vi tror? Jeg mener sex er viktig i et sunt parforhold og man kommer jo på mange måter nærmere hverandre når man har sex, men jeg har aldri sett på sex som en bondingøvelse. Mer et resultat av bonding spør du meg. Anonymkode: 9362d...84a
ESFP Skrevet 26. januar 2023 #48 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dette noe vi vet eller noe vi tror? Jeg mener sex er viktig i et sunt parforhold og man kommer jo på mange måter nærmere hverandre når man har sex, men jeg har aldri sett på sex som en bondingøvelse. Mer et resultat av bonding spør du meg. Anonymkode: 9362d...84a “Men generally perceive partnered sex as a way to connect,”. “Whereas women perceive emotional conversation as a way to open up their willingness to desire.” Generelt... vi er mennesker og ulike. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 26. januar 2023 #49 Skrevet 26. januar 2023 (endret) Jeg har skiftet mening litt etter litt med alder... Dvs. "jo før, jo bedre" var tingen ifra 20-30. Nå er det heller "steady wins the race", selv om det blir laaaaaaaangt mindre sex av det 😅. Pule på seg forelskelser med folk man knapt kjenner (som oftest også med noen man ikke passer sammen med i lengden ) er bare utrolig slitsomt, stressende og lite givende... Endret 26. januar 2023 av AnonymBruker 42 2
Anonymburker Skrevet 26. januar 2023 #50 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Finnes det flere av dere som ønsker å vente med sex til dere kjenner personen bedre? Har så og si kun vært borti de som vil ha sex med en gang, så lever i håpet om å møte en som ønsker å bli kjent med meg som person, og ikke underlivet mitt😅 Anonymkode: 4fc86...d02 Ja, sex er ikke alfa og omega. Med de jeg har vært med er det alltid jentene som har ymtet frempå om sex først.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #51 Skrevet 26. januar 2023 Jeg ønsker å bli kjent for å bl.a. finne ut om jeg ønsker å ha sex, og ikke motsatt. Må møtes noen ganger før jeg føler noe, og gjør jeg ikke det er jeg uansett ikke interessert i noe mer. Jeg er introvert og sjenert, så hun som er verdt bryet må være en svært god match for at det skal veie opp for hvor slitsomt det er å skape nye relasjoner. Anonymkode: abd05...620 1
Flintis Skrevet 27. januar 2023 #52 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg og min kone ventet til ekteskapet, så ja vi finnes. 🙂 Anonymkode: 3ad78...410 Hvorfor det og ble sexen bra og utforskende?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #53 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 8.21): Finnes det flere av dere som ønsker å vente med sex til dere kjenner personen bedre? Har så og si kun vært borti de som vil ha sex med en gang, så lever i håpet om å møte en som ønsker å bli kjent med meg som person, og ikke underlivet mitt😅 Anonymkode: 4fc86...d02 Knip igjen, vent til du er gift eller i et forhold!!!! Anonymkode: e82d3...30a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå