Gå til innhold

Jeg ønsker å ha gull i min grav

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt at det blir bare for dumt å se bort fra det vikinger og andre høytstående folk praktiserte.

Det er sannsynlig at vi tar med oss ting i neste verden.  Jeg vil da kjøpe gull av min 25prosent av formue og prøve å ta med meg videre.

Anonymkode: ba166...803

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har tenkt at det blir bare for dumt å se bort fra det vikinger og andre høytstående folk praktiserte.

Det er sannsynlig at vi tar med oss ting i neste verden.  Jeg vil da kjøpe gull av min 25prosent av formue og prøve å ta med meg videre.

Okei. Har du skrevet det i testamentet? 

Anonymkode: b344a...d66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vikinger var ikke særlig høytstående. Det var en stor del av grunnen til at de dro på risikable tokt - fordi det var bedre enn livet de hadde før.

Påstanden din om sannsynlighet for gjenstander i "den neste verden" er så komplett blottet for forståelse at det ikke er så mye å si der.

Du står fritt til å bruke pengene dine på hva du vil. Kos deg med planleggingen!

Anonymkode: 6fdd6...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste vikinger var ikke særlig høytstående. Det var en stor del av grunnen til at de dro på risikable tokt - fordi det var bedre enn livet de hadde før.

Påstanden din om sannsynlighet for gjenstander i "den neste verden" er så komplett blottet for forståelse at det ikke er så mye å si der.

Du står fritt til å bruke pengene dine på hva du vil. Kos deg med planleggingen!

Kva forståelse er det du saknar hos TS?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gi gullet til meg, så skal jeg sørge for å legge det i graven din :) 

Anonymkode: a7f62...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ok, gi beskjed om det funker da 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kva forståelse er det du saknar hos TS?

Kunnskap ville kanskje vært et bedre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette ble praktisert over hele verden i ulike kulturer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er sant. Hvorfor skriver du det til meg, det er ikke relevant for noe jeg skrev så vidt jeg ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selv i dag er det vanlig at familien legger noe personlig i kista til den avdøde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Bli med i Jehova eller noe så kjøper du deg ekstra godvilje, bare sånn for å være sikker😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...