AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Del Skrevet 25. januar 2023 Jeg har tenkt at det blir bare for dumt å se bort fra det vikinger og andre høytstående folk praktiserte. Det er sannsynlig at vi tar med oss ting i neste verden. Jeg vil da kjøpe gull av min 25prosent av formue og prøve å ta med meg videre. Anonymkode: ba166...803 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har tenkt at det blir bare for dumt å se bort fra det vikinger og andre høytstående folk praktiserte. Det er sannsynlig at vi tar med oss ting i neste verden. Jeg vil da kjøpe gull av min 25prosent av formue og prøve å ta med meg videre. Anonymkode: ba166...803 Okei. Har du skrevet det i testamentet? Anonymkode: b344a...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Del Skrevet 25. januar 2023 De fleste vikinger var ikke særlig høytstående. Det var en stor del av grunnen til at de dro på risikable tokt - fordi det var bedre enn livet de hadde før. Påstanden din om sannsynlighet for gjenstander i "den neste verden" er så komplett blottet for forståelse at det ikke er så mye å si der. Du står fritt til å bruke pengene dine på hva du vil. Kos deg med planleggingen! Anonymkode: 6fdd6...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste vikinger var ikke særlig høytstående. Det var en stor del av grunnen til at de dro på risikable tokt - fordi det var bedre enn livet de hadde før. Påstanden din om sannsynlighet for gjenstander i "den neste verden" er så komplett blottet for forståelse at det ikke er så mye å si der. Du står fritt til å bruke pengene dine på hva du vil. Kos deg med planleggingen! Anonymkode: 6fdd6...39d Kva forståelse er det du saknar hos TS? Anonymkode: b344a...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Del Skrevet 25. januar 2023 Du kan gi gullet til meg, så skal jeg sørge for å legge det i graven din Anonymkode: a7f62...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. januar 2023 #6 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har tenkt at det blir bare for dumt å se bort fra det vikinger og andre høytstående folk praktiserte. Det er sannsynlig at vi tar med oss ting i neste verden. Jeg vil da kjøpe gull av min 25prosent av formue og prøve å ta med meg videre. Anonymkode: ba166...803 Ok, gi beskjed om det funker da 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sokrat Skrevet 25. januar 2023 #7 Del Skrevet 25. januar 2023 Jeg ønsker å bevokte graven din når du er død. Si i fra om du er interessert. Lover å ikke stjele noe 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kva forståelse er det du saknar hos TS? Anonymkode: b344a...d66 Kunnskap ville kanskje vært et bedre ord. Anonymkode: 6fdd6...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De fleste vikinger var ikke særlig høytstående. Det var en stor del av grunnen til at de dro på risikable tokt - fordi det var bedre enn livet de hadde før. Påstanden din om sannsynlighet for gjenstander i "den neste verden" er så komplett blottet for forståelse at det ikke er så mye å si der. Du står fritt til å bruke pengene dine på hva du vil. Kos deg med planleggingen! Anonymkode: 6fdd6...39d Dette ble praktisert over hele verden i ulike kulturer. Anonymkode: ba166...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #10 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette ble praktisert over hele verden i ulike kulturer. Anonymkode: ba166...803 Det er sant. Hvorfor skriver du det til meg, det er ikke relevant for noe jeg skrev så vidt jeg ser? Anonymkode: 6fdd6...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette ble praktisert over hele verden i ulike kulturer. Anonymkode: ba166...803 Selv i dag er det vanlig at familien legger noe personlig i kista til den avdøde. Anonymkode: b344a...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 25. januar 2023 #12 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har tenkt at det blir bare for dumt å se bort fra det vikinger og andre høytstående folk praktiserte. Det er sannsynlig at vi tar med oss ting i neste verden. Jeg vil da kjøpe gull av min 25prosent av formue og prøve å ta med meg videre. Anonymkode: ba166...803 Bli med i Jehova eller noe så kjøper du deg ekstra godvilje, bare sånn for å være sikker😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #13 Del Skrevet 26. januar 2023 Ønsker du å tiltrekke deg gravrøvere? Anonymkode: 2562a...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå