Gå til innhold

Hva er det som gjør at menn utvikler følelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dating idag er vanskelig. Hva er det egentlig som gjør at menn utvikler følelser og velger å gå inn i forhold? 
 

Noen tips for å oppnå det, og ikke bli valgt bort evt lurt for bare sex?

Anonymkode: 6de29...6fc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, et gammelt ordtak sier jo at "veien til mannens hjerte går gjennom magen". Kanskje å briljere med gode kokkekunster på kjøkkenet og invitere ofte på god, hjemmelaget mat han liker vil hjelpe? Altså ikke hva du SYNES han bør like (sunneste, slankevennlig mat) men hva han faktisk liker å spise aller mest. Varianter med det i. 

Anonymkode: b796e...40a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at jeg skal få følelser og gå inn i et kjærlighetsforhold og gi av meg selv så er det viktig for meg at kvinnen har noe mellom ørene. At hun er litt lik meg på områder som betyr noe. For meg er det viktig at kvinnen har respekt for sin egen kropp og helse, og ikke spiller offer rolle. Da kan man sikkert avskrive 95%+ av kvinnene der ute. Og det er egentlig ganske greit, da vet man mer hva man ønsker.

Anonymkode: cacb6...17d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvis de ser at dama er populær

2. Hvis de har investert i henne. Tid, penger og andre ting

Anonymkode: 3981f...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

1. Hvis de ser at dama er populær

2. Hvis de har investert i henne. Tid, penger og andre ting

Anonymkode: 3981f...664

Det gjelder i hvertfall ikke meg. Men muligens det kan være noen menn som foretrekker noe så overfladisk. *Spy*

Anonymkode: cacb6...17d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

1. Hvis de ser at dama er populær

2. Hvis de har investert i henne. Tid, penger og andre ting

Anonymkode: 3981f...664

Bare tull.

 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Synes dating idag er vanskelig. Hva er det egentlig som gjør at menn utvikler følelser og velger å gå inn i forhold? 
 

Noen tips for å oppnå det, og ikke bli valgt bort evt lurt for bare sex?

Anonymkode: 6de29...6fc

Kjemi og bare det..eneste tipset er å være deg selv 100% så du ikke kaster bort tid på feil mann..

Endret av Automagisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje å ha personlige og åpne samtaler. Tørre å være sårbar. Ikke spille et spill.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis ditt sanne jeg i starten og ikke gå på kompromiss med deg selv. Du aksepterer han for den han er. Når det er avstått kan du begynne «lurespillet» ditt. Jug om at du elsker å gjøre det fint hjemme, at du elsker å lage mat osv. — og sist men ikke minst — at du liker sex. 
 

Slik «lurer» du deg in til ein mans hjerte.
 

Denne rollen spiller du inntil du har blitt gravid og får barn sammen med han. 
 

Plutselig hater du å gjøre det fint hjemme, lage mat osv. — og sist men ikke minst — du hater sex og klager på at du «føler» sexpress på KG. 
 


 

 

Anonymkode: 85ffd...ac2

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn er enkle på denne måten. Spill funker ikke. Å være hard to get funker ikke. Sånne spill kan kanskje være en idé for å få noen på kroken, men om man vil at de skal utvikle følelser, virker det som man rett og slett må være et litt godt koneemne.

Være kjærlig, ikke gnage om trivialiteter, ha god sex jevnlig, vise at man setter pris på og trenger mannen så han føler seg som en mann. 

Menn må gjerne arrestere meg, men dette er i alle fall det jeg har erfart.

Anonymkode: 5c45b...382

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har følelser.
De kan for eksempel føle sult...

Tenker at menn viser sine true colors når du sier at du trenger å bli kjent med dem før du knuller. At man må treffes noen ganger ansikt til ansikt, melde noen uker... og se hvor det bærer. Pusher de på, så håper de på et nummer og så er det takk og farvel. Et nummer i rekka og poof er de borte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DreamWorks

Det beste er jo å finne en partner som faktisk liker deg for den du er, slik at det ikke blir gnisninger med ett du slapper mer av. Det kan selvsagt ta lenger tid, men gir grobunn for et enklere forhold. 

Tror heller ikke vi kommer utenom den fysiske tiltrekningen, det kan være små ting som vekker den. Helst det st du selv føler deg vel og selsvinker. Men om dette er sider med deg selv du ikke tenker å vedlikeholde (snakker ikke om vekt, men mer det å stelle seg, ta vare på seg selv osv) bør du heller ikke endre så mye her men finne en som liker deg som du er. 

Det tar lenger tid enn triks- det finnes mange triks. Men ærligheten gir jo best forutsetninger for et varig forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke få hvem som helst til å få følelser og forelske seg. Heller ikke alle de man har sex med eller dater. Følelser kommer naturlig og kan ikke presses frem eller manipuleres frem. "What will be will be".

Anonymkode: 5216b...8b6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode kokkekunnskaper

Ikke ha bøttevis med ekser

Være sunn, både kropp og sjel. Stabil psyke kanskje viktigst.

Ha sunn økonomisk forståelse, ikke nedsyltet i gjeld og sinnsykt forbruk.

Ha egen jobb og være selvstendig. Ha venninner og aktivt sosialt liv så ikke alt faller på kun oss to.

 

Anonymkode: 54be3...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vis ditt sanne jeg i starten og ikke gå på kompromiss med deg selv. Du aksepterer han for den han er. Når det er avstått kan du begynne «lurespillet» ditt. Jug om at du elsker å gjøre det fint hjemme, at du elsker å lage mat osv. — og sist men ikke minst — at du liker sex. 
 

Slik «lurer» du deg in til ein mans hjerte.
 

Denne rollen spiller du inntil du har blitt gravid og får barn sammen med han. 
 

Plutselig hater du å gjøre det fint hjemme, lage mat osv. — og sist men ikke minst — du hater sex og klager på at du «føler» sexpress på KG. 
 


 

 

Anonymkode: 85ffd...ac2

La meg gjette; Du opplever tørke på soverommet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen visst det, du…

Det er umulig å vite, men å vise seg fra sin beste side hjelper vel kanskje. Eller, who knows. Jeg falt for kjæresten min da han våget å være åpen, ærlig og sårbar.

Anonymkode: e3403...982

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn velger forhold med den maksimalt sett mest attraktive dama de kan få. Uten unntak. Så er du ikke blant de så bør du selv forstå at det ikke blir noe mer enn sex, og slutte å skylde på menn for at du selv velger feil menn.

Anonymkode: 0765a...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor!

Da mener jeg ikke sånn typisk "damehumor" (sjekk ut de hotteste kvinnelige stand-up-komikerne. IKKE SÅNN "HUMOR" SOM DET! Ok? :) )

Menn elsker kvinner med god humor. 

Anonymkode: 4745d...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...