Gå til innhold

Butikk repesentater hva er det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men dette er ikke noe tydelig drama på meg, det er mest gjeldene de andre ansatte. 
 

jeg er der så si aldri, så kan ikke forstå det er noe med det, kan jeg ha gjort en kassefeil de skal gjøre noe med? Har pleid å gi ekstra rabatt på kjøttvarer jeg VET blir svinn i butikken og bedre å selge det for 200kr enn 400kr når jeg vet det blir bare svinn for butikken. 

Anonymkode: 96d4d...16a

Da kan det være at de vil snakke med deg for å se hva du har plukka opp, nettopp fordi du ikke står midt i dramaet.

Eller så vil de snakke med deg om det du nevner angående å gi rabatt til kunder på kjøttvarer.... Om det ikke foreligger eksplisitt beskjed om det, så kan det fort tolkes til at du stjeler/svindler butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bålkaffe skrev (48 minutter siden):

Da kan det være at de vil snakke med deg for å se hva du har plukka opp, nettopp fordi du ikke står midt i dramaet.

Eller så vil de snakke med deg om det du nevner angående å gi rabatt til kunder på kjøttvarer.... Om det ikke foreligger eksplisitt beskjed om det, så kan det fort tolkes til at du stjeler/svindler butikken..

Ja da kan det være det men jeg har fått lov før. 

Anonymkode: 96d4d...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (4 timer siden):

Da kan det være at de vil snakke med deg for å se hva du har plukka opp, nettopp fordi du ikke står midt i dramaet.

Eller så vil de snakke med deg om det du nevner angående å gi rabatt til kunder på kjøttvarer.... Om det ikke foreligger eksplisitt beskjed om det, så kan det fort tolkes til at du stjeler/svindler butikken..

Men da får jeg nok fyken med en gang da om det er rabatter det gjelder. Har ikke gitt mye men litt. 

Anonymkode: 96d4d...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men da får jeg nok fyken med en gang da om det er rabatter det gjelder. Har ikke gitt mye men litt. 

Anonymkode: 96d4d...16a

Ja, ved tyveri fra butikken er det mulig de ber deg gå på dagen. 

Anonymkode: 07938...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...