Gå til innhold

Eggløsningsslim og blod. BILDE. EKKELT

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Idag på morningen hadde jeg utdlod som lignet på eggehvite. Den var klar, og jeg kunne dra på den med fingrene og det var litt blod i den. 

Senere på dagen(15.00) ble utfloden litt mer gulaktig, og klissete(bilde)

Nå er det mer blod i utfloden. Jeg vet at dette ikke er mensen fordi jeg får det samme ca 13 dager etter første mensen dag. Er det noen andre kvinner som har det samme som meg? Kan dette eventuelt være farlig? Og tror dere det betyr jeg har eggløsning? 338BEA1C-0BEB-4983-8424-FBC92D01F14A.thumb.jpeg.2e76ffdec565c5f6861d2023df43f5f1.jpeg

Anonymkode: df1a8...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt dult spørsmål men bør man ha sex med partneren sin når man har eggløsning, eller hver dag fram til eggløsning? 

Anonymkode: df1a8...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eggløsning(til bildet)

Det sies at det absolutt beste er samleie dagen/kvelden før el = det beste er om det allerede finnes sædceller der når egget beveger seg nedover😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ganske store mengder utflod..hvis du prøver bli gravid for tiden ser det egentlig mest ut som gammel sæd som kommer ut, i blandet eggløsningsslim. Hvis du ønsker å bli gravid er det dagene før og under eggløsning du bør ha sex. Hvis du blir gravid denne syklusen kan dette være festeblødning, eller er det nok en liten blødning knyttet til eggløsning. 

Anonymkode: e72b9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...