Gjest Lizbet Skrevet 27. oktober 2002 #1 Del Skrevet 27. oktober 2002 lang tid i forveien å planlegge, men siden det ikke ble noen ferie i år da all ledig tid gikk til visninger, starter vi tidlig. Fikk litt aha når sambo sa - jeg har tenkt litt på sommerferie jeg. Fikk stjerner i blikket og bredt smil med en gang... -på kanotur i telemarkskanalen, fortsatte han. Var vel ikke helt hva jeg hadde forventet meg Tror nok det kan bli alright, var bare litt uventet et forslag. Bruker liksom å være meg som kommer med friluftsliv forslag. Men, noen som har vært på en slik tur og kan gi meg noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #2 Del Skrevet 27. oktober 2002 Det minner meg om den gangen pappa dro med mamma på kanotur og kanoen vælva. Mamma har ALDRI vært på flere kanoturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 27. oktober 2002 #3 Del Skrevet 27. oktober 2002 Da var kanskje hans andre forslag bedre, rafting i Sjoa. Da blir jeg jo våt allikevel...Men, dette gjorde han med eksen og - dermed frister det ikke så... Og så glad er jeg ikke i vann... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå