Gå til innhold

Misfornøyd etter frisør time

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært hos frisøren i dag, men er absolutt ikke fornøyd. Har prøvd en ny frisør, da jeg flyttet til nytt sted for ikke lenge siden. 

Skal til hjembyen min om 2 uker, vurderer bestille ny time der, for å forhåpentligvis få det mer som jeg ønsker.

Prøvde å forklare til frisøren hva jeg ville ha, viste med fingrene og alt. Men hun klipte meg så rart. 

Vil en annen frisør reagere at jeg kommer for å klippes der bare 2 uker etterpå? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: c2de3...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du viste med fingrene? Hvordan da mener du? Det er vel mer vanlig å vise frisøren bilder av spesifikke frisyrer, du kan ikke forstå at frisøren skal skjønne hva du mener når du viser frisyren med fingrene😄

Anonymkode: 9a668...c47

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får god anledning til å vaske og stelle det et par ganger innen du skal til hjembyen din. Kanskje det bare er litt uvant. Du kan jo ringe/bestille time hos din frisør du vanligvis  har gått til. Hen kan se og fikse det kanskje når den tid kommer…c’’)!?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det samme flere ganger. Ofte er det at sånn jeg vil ha det, passer ikke på meg. Men du har jo rett på å få rettet det opp igjen om du klager. 

Anonymkode: d47a8...1ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gå til frisøren. Lær deg å klippe deg selv. 

Anonymkode: 5d078...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Opplevd det samme flere ganger. Ofte er det at sånn jeg vil ha det, passer ikke på meg. Men du har jo rett på å få rettet det opp igjen om du klager. 

Anonymkode: d47a8...1ef

Jeg vil ikke til samme frisør igjen. Nei takk. Jeg ba om å få det kortere ved ansiktet, så håret detter frem når jeg setter opp. Men hun klipte bare en bitte liten del av håret kortere, så det som detter frem blir bare elektrisk og rart. Ser ikke fint ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du viste med fingrene? Hvordan da mener du? Det er vel mer vanlig å vise frisøren bilder av spesifikke frisyrer, du kan ikke forstå at frisøren skal skjønne hva du mener når du viser frisyren med fingrene😄

Anonymkode: 9a668...c47

Viste på håret hvordan jeg ville ha det. Hvor mye jeg ville klippe  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det veldig vanskelig for en frisør å vite hundre prosent hvordan du vil ha det. Det at du forteller litt og viser med fingre er ikke lett å forstå.

Du burde komme med et bilde..vise hvordan du vil ha kunne ha håret oppsatt etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (5 timer siden):

Jeg vil ikke til samme frisør igjen. Nei takk. Jeg ba om å få det kortere ved ansiktet, så håret detter frem når jeg setter opp. Men hun klipte bare en bitte liten del av håret kortere, så det som detter frem blir bare elektrisk og rart. Ser ikke fint ut. 

Men hun kan jo ikke noe for at ditt hår blir elektrisk og rart. Høres ut som hun har klippet som du ville 

Anonymkode: a29ae...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hun kan jo ikke noe for at ditt hår blir elektrisk og rart. Høres ut som hun har klippet som du ville 

Anonymkode: a29ae...bbc

Nei det kan hun så klart ikke. Men hun klipte bare en liten del. Vanskelig å forklare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vokser fort ut igjen. Ikke noe særlig og ta på vei for. 

Anonymkode: 913e4...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...