Gå til innhold

Vil du dele din erfaring med Dyson støvsuger?


Ayesh

Anbefalte innlegg

Kjøpte en dyson nå for noen måneder siden. Det er en slim-variant, med lys. Må si jeg elsker lyset. Å se støvet motiverer til å støvsuge mer. Og hver gang jeg skal ta et lite parti ender jeg opp med å ta mye mer fordi en kan se støvet og se at det blir borte. Litt rart med rullen, den glir ikke slik som andre støvsugere. Men god nok er den. lite plass tar den også. Den er helt genial. Bruker ikke lang tid på å lade, og tar hele huset i samme sleng, har som regel en del batteri igjen da. Har tatt kattehår o.l med en egen del du setter på. fungerer utmerket. Veldig fornøyd.

Anonymkode: bee79...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg ikke er fornøyd med med min dyson v11, er at jeg kommer ikke helt inn under sofaen eller sengen. 
 

Utenom det er den tipp topp. Batteriet holder tre runder i huset. 

Anonymkode: ff76f...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjøpte en dyson nå for noen måneder siden. Det er en slim-variant, med lys. Må si jeg elsker lyset. Å se støvet motiverer til å støvsuge mer. Og hver gang jeg skal ta et lite parti ender jeg opp med å ta mye mer fordi en kan se støvet og se at det blir borte. Litt rart med rullen, den glir ikke slik som andre støvsugere. Men god nok er den. lite plass tar den også. Den er helt genial. Bruker ikke lang tid på å lade, og tar hele huset i samme sleng, har som regel en del batteri igjen da. Har tatt kattehår o.l med en egen del du setter på. fungerer utmerket. Veldig fornøyd.

Anonymkode: bee79...c58

Godt å høre 🙂

Kan du vaske rullen med vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesh skrev (På 3.2.2023 den 22.59):

Godt å høre 🙂

Kan du vaske rullen med vann?

Kan du google?

Anonymkode: 2a27d...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du google?

Anonymkode: 2a27d...1b5

Det er så leie svar. Alle kan google, ts er på et diskusjonsforum. Hun spør om erfaringer, du trenger ikke svare om du skal være ufin.

Anonymkode: ce3aa...a2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en i 2018. Usikker på modell. Vært i daglig småbruk siden da. Har robotstøvsuger som tar hovedetasje hver dag. Dyson brukes under spisebordet, gangen og badet så og si daglig. Ikke byttet batteri. Usikker på hvor ofte den er rengjort. Gjør det når jeg merker den suger svakere. 

Anonymkode: 91290...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpte en i 2018. Usikker på modell. Vært i daglig småbruk siden da. Har robotstøvsuger som tar hovedetasje hver dag. Dyson brukes under spisebordet, gangen og badet så og si daglig. Ikke byttet batteri. Usikker på hvor ofte den er rengjort. Gjør det når jeg merker den suger svakere. 

Anonymkode: 91290...9b7

Hvordan rengjør du den?

Anonymkode: 0d4bc...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...