Gå til innhold

Sen eggløsning med femar/letrozol?

Missy_89

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på min første runde med femar, og skal i dag (dag 23) å ta blodprøve for å måle progesteron. Men jeg begynner å lure på om jeg har eggløsning NÅ🤔 Dette pga veldig klissete utflod, stikking i puppene og litt murring i mage/rygg. Har tatt graviditetstest, men negativ. 
Har noen erfaring med sen eggløsning med femar/letrozol? Og vil eggløsning evt vises på en blodprøve hvis jeg har det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hos meg har det variert veldig, alt fra dag 12 til dag 19! Det sies vel at man kan få eggløsning opptil 20 dager etter siste pille, men det har aldri jeg opplevd (brukt Letrozol i 17 sykluser)

Anonymkode: 400a5...3e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På enkel dose så hadde jeg eggløsninger rundt syklusdag 20. På dobbel dag 17, og på trippel fra 10-13.

Anonymkode: e7f46...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På enkel dose så hadde jeg eggløsninger rundt syklusdag 20. På dobbel dag 17, og på trippel fra 10-13.

Anonymkode: e7f46...503

Hmm.. Okey! Jeg tok enkel dose, og er rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning i går/i dag. Har hatt tydelig slimete utflod (som jeg regner med må være det berømte eggløsningsslimet), i tre dager.. Vi hoppet til sengs igjen i går kveld, og får vel bare fortsette med den annenhver dag-rutinen vi hadde mellom cd 10-20😆👌🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...