Madikken1 Skrevet 23. januar 2023 #1 Del Skrevet 23. januar 2023 Vil bare komme med en liten advarsel. Hadde kjøpt en lets deal og er vanligvis storfornøyd. Men her gikk det ikke så bra, jeg fikk uten å spørre beskjed om alt jeg burde gjøre for å se bedre ut. Trengte trådløft, fillers flere steder, en kombinasjonsbehandling til min hake. Håret mitt var tynt og trengte prp og en føflekk (som ikke er farlig), burde fjernes. Vanligvis går man ut med en smil etter en hudbehandling, men jeg følte meg bare elendig. Alle seriøse steder unngår å si sånt hvis man ikke konkret spør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madikken1 Skrevet 23. januar 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 23. januar 2023 Synes det hadde vært supert å starte en tråd her med steder dere er fornøyde med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Del Skrevet 23. januar 2023 Takk for at du poster erfaringen din! Det samme er min erfaring med en annen klinikk som også selger gjennom LetsDeal. Jeg vet ikke om det er pga de selger billig gjennom lets deal at de prøver å pushe på kunder mye dyrere og flere behandlinger så de tjener mer penger eller om de gjør sånn uansett hvor kundene deres kommer fra, men uansett er det ekstremt uetisk. Tror egentlig det er ulovlig. Dessuten var hun som var på klinikken jeg var hos så uproff at jeg trakk meg fra hele behandlingen. Jeg har tatt filler flere ganger før og vet at det ikke skal gjøres sånn som hun holdt på å gjøre hvertfall.. stoler ikke på medisinske inngrep via letsdeal igjen! Tenker at spesielt de klinikkene som alltid har tilbud der, ikke bare som nyåpnet for å få nye kunder men sånn som flere der har hatt dealer ute i flere år, det sier litt om at de ikke får nok fornøyde kunder til å ha en fast kundebase tenker jeg. Siden de må selge så billige deals for å få nok kunder.. Frisør har jeg vært fornøyd med på lets deal da vurdert vippetekniker der også men ikke turt enda Anonymkode: eb09a...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå