Gå til innhold

Prøvd i 3 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har prøvd bli gravid i snart 2,5 år, har spontan abortert og exu. Har. Barn fra før. Men ønsker en til. Har fått påvist endometriose, er det slik at man øker sjansen for å bli gravid om man opererer seg for dette?  Noen med erfaring ? 

Anonymkode: 96e80...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hei. Jeg har prøvd bli gravid i snart 2,5 år, har spontan abortert og exu. Har. Barn fra før. Men ønsker en til. Har fått påvist endometriose, er det slik at man øker sjansen for å bli gravid om man opererer seg for dette?  Noen med erfaring ? 

Hva er alderen din? Det kan spille inn. Men er mange med endometriose som lykkes med IVF:

Anonymkode: d82ef...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kan øke sjansene, men ofte er hele bekkenet betent som gjør at man går med en betennelse i hele buken. Personlig måtte jeg stå på en høy dose betennelsesdempende medisin for å bli gravid. Var gjennom flere lapraskopier i forkant uten at det funket. Skal også sies at jeg måtte gjennom flere ivf forsøk

Anonymkode: 4f651...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...