AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Del Skrevet 23. januar 2023 Hei. Jeg har prøvd bli gravid i snart 2,5 år, har spontan abortert og exu. Har. Barn fra før. Men ønsker en til. Har fått påvist endometriose, er det slik at man øker sjansen for å bli gravid om man opererer seg for dette? Noen med erfaring ? Anonymkode: 96e80...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei. Jeg har prøvd bli gravid i snart 2,5 år, har spontan abortert og exu. Har. Barn fra før. Men ønsker en til. Har fått påvist endometriose, er det slik at man øker sjansen for å bli gravid om man opererer seg for dette? Noen med erfaring ? Anonymkode: 96e80...74d Hva er alderen din? Det kan spille inn. Men er mange med endometriose som lykkes med IVF: Anonymkode: d82ef...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei. Jeg har prøvd bli gravid i snart 2,5 år, har spontan abortert og exu. Har. Barn fra før. Men ønsker en til. Har fått påvist endometriose, er det slik at man øker sjansen for å bli gravid om man opererer seg for dette? Noen med erfaring ? Anonymkode: 96e80...74d Det kan øke sjansene, men ofte er hele bekkenet betent som gjør at man går med en betennelse i hele buken. Personlig måtte jeg stå på en høy dose betennelsesdempende medisin for å bli gravid. Var gjennom flere lapraskopier i forkant uten at det funket. Skal også sies at jeg måtte gjennom flere ivf forsøk Anonymkode: 4f651...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå