AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg har bølgete hår, og har i alle år bare hatt det langt, og kuttet i en svak U. Nå er jeg drittlei.. Har hengt en del på curly girl-forum og sånt, og "alle" sier at bølger/krøller kler å klippes opp. Men så var jeg til frisøren, og sa at jeg ønsket å gjøre noe annerledes, og uten at jeg hadde sagt noe som helst annet, sa hun at "det jeg ihvertfall ikke vil gjøre er å klippe det opp. Ditt hår kommer bare til å se tynt ut nede, og det kommer til å synes veldig hvor lagene er klippet". Hun påsto at jeg har veldig fint hår. Ja, hårstråene er tynne og jeg har fint hår, men jeg har også veldig veldig mange av dem, så håret mitt er veldig tykt. På nettet er rådene at fint hår faktisk bør klippes opp, for å få mer volum og liv? Bør jeg prøve en annen frisør? Eller er det virkelig sånn at fint hår ikke ser bra ut klippet opp? Anonymkode: dfc98...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Del Skrevet 23. januar 2023 Frisørene sier også til meg at å klippe opp vil gjøre at håret ser tynnere og pistrete ut. Jeg har veldig tynt hår da, hvis du har tykt hår så burde det gå fint. Anonymkode: bdd4f...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatPerson123 Skrevet 23. januar 2023 #3 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg hadde tykt og langt hår, klippet det kortere med layers, hvis det er det du mener med å klippe opp. Er jo ikke sånn at de korteste delene må være så mye kortere, kanskje bare 5 eller 8 cm. Hvis du har stor forskjell på lengdene, ser det nok tynt ut. Jeg har litt over skulderlangt hår, layers fikk det til å se mye bedre ut. Ikke tynnere. Jeg har veldig mye tynt hår, så det er tykt selv om stråene er tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå