AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Del Skrevet 23. januar 2023 Hvor ofte vasker dere BH? Her går det egentlig mange dager mellom hver vask av BH. (Oftere om jeg har vært svett). Anonymkode: 2202d...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Del Skrevet 23. januar 2023 Vanlige bh'er bruker jeg fort en uke uten å vaske. Om jeg ikke svetter mye, da, vasker gjerne oftere om sommeren. Anonymkode: 872fa...726 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuss Skrevet 23. januar 2023 #3 Del Skrevet 23. januar 2023 Når alle planetene står på rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Del Skrevet 23. januar 2023 Raptuss skrev (9 minutter siden): Når alle planetene står på rekke. Aldri, altså? Anonymkode: 2202d...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Del Skrevet 23. januar 2023 Vaskes etter en dag på jobb eller to dager hjemme. Trenings-bh vaskes etter hver bruk. Anonymkode: 79db2...ad4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg bytter litt på hvilke jeg bruker og lufter dem etter bruk. Det kan gå flere uker mellom hver gang jeg vasker dem. Treningstopper etter hver bruk med svetting. Anonymkode: ae9b1...768 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 23. januar 2023 #7 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg bytter vær dag, svetter vær dag synes jeg og blir fort uhygenisk🤔ull bh burde jeg vell kanskje være flinkere til å bare lufte🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuss Skrevet 23. januar 2023 #8 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri, altså? Anonymkode: 2202d...65f Spøker bare, det er vel noe mange harselerer med, den ene BH-en som liksom aldri blir vasket. Jeg vasker de når jeg tenker de er skitne. At jeg har svettet mye eller synes det er lovlig lenge siden sist, men det varierer ut i fra bruken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #9 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vanlige bh'er bruker jeg fort en uke uten å vaske. Om jeg ikke svetter mye, da, vasker gjerne oftere om sommeren. Anonymkode: 872fa...726 Blir samme her. Er kanskje ikke så uvanlig at det går noen dager. Om sommeren er det oftere her og. Hvis det er varmt vel og merke. Er ikke så ofte det 😂😂 Er jeg klam og svett, bytter jeg gjerne daglig. Er ikke en som blir så fort svett. Anonymkode: 2202d...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. januar 2023 #10 Del Skrevet 23. januar 2023 BH'er uten spile, vasker jeg stort sett 1-2 ganger i uka, sammen med andre klær. Push-up BH'er vasker jeg for hånd, når jeg har brukt dem 2-3 ganger. Det samme med vanlig spile BH. På sommeren blir det nok oftere, for da svetter man jo fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. januar 2023 #11 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg har mange bher,og når jeg har samlet opp en haug vasker jeg de på finvask i maskinen. I bh~nett. Bruker nok bh'ene 3-4 dager før jeg vasker de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Del Skrevet 23. januar 2023 Ikke før de begynner å lukte. Nå på vinteren kan de gå mange uker. Følte meg plutselig veldig ekkel og unormal når jeg leser de andre sine svar haha Anonymkode: 863c4...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 24. januar 2023 #13 Del Skrevet 24. januar 2023 BH regnes som undertøy og derfor byttes etter hver bruk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #14 Del Skrevet 24. januar 2023 Det kan fort gå en uke mellom hver gang. Null stress det, de lukter ikke noe. Anonymkode: 72396...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #15 Del Skrevet 24. januar 2023 kaledonia skrev (2 minutter siden): BH regnes som undertøy og derfor byttes etter hver bruk. Ja, hvis du lekker melk. Ellers synes jeg utflod og tarmbakterier er verre enn hudceller fra bryst, side og rygg. Svette armhuler og tåfis er også verre enn det bhen blir utsatt for. Anonymkode: ae9b1...768 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #16 Del Skrevet 24. januar 2023 kaledonia skrev (6 minutter siden): BH regnes som undertøy og derfor byttes etter hver bruk. Du vasker BHen etter du har tatt på deg en ren og brukt den ut dagen. Du godeste! Anonymkode: bc487...e56 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. januar 2023 #17 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg vasker BH-ene hvis jeg har svettet mye eller de blir skitne. Aldri mellom hver bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 24. januar 2023 #18 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du vasker BHen etter du har tatt på deg en ren og brukt den ut dagen. Du godeste! Anonymkode: bc487...e56 Jeg har nok bher til 2 ukers bruk og vasker dem sammen i maskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #19 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg bruker deodorant under puppene og mellom dem og lar det tørke før jeg bruker bh’ene. Bruker forskjellige nesten hver sag og de luftest ut. Vaskes når de lukter uavhengig om det er 1 dag eller 3 mnd. Vil helst unngå å bruke bh. Anonymkode: 2abdd...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #20 Del Skrevet 24. januar 2023 Pleide å bruke dem i dagesvis. Men etter at jeg ble plager med sopp og utslett under brystene i to omganger gjør jeg nå alt jeg kan for å forebygge det, inkludert å bytte BH hver dag. Og kluter av gasbind under puppene så det ikke blir hud mot hud. Anonymkode: 6d7f1...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå