Gå til innhold

Treningssenter kun for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (22 timer siden):

nei enig i at det ikke er fint å snakke om kropper slik, men menn er jo og grimme på å snakke slik om kvinners kropper og da

Nei, jeg hører ikke menn snakke sånn om kvinnekropper. Jeg leser mye bodyshaming av kvinner på KG, men jeg hører ikke sånt blant anstendige mennesker jeg kjenner.

Jeg ser ikke noe til all glaningen og #skullebarepratelitt, men det varierer nok fra sted til sted. Jeg tror 100% på at noen plages av det.

Uansett. Jeg synes det er flott med egne treningssenter for kvinner. Kvinner trenger noen egne rom, akkurat som oss menn. 

 

Anonymkode: 7862a...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir litt oppgitt når jeg hører: De som allerede kjemper for saker – hvorfor kjemper de ikke for saker som jeg er opptatt av? Svaret er selvsagt at du må gjøre det selv. Start et mannesenter. Jeg synes ikke dette er et godt eksempel, da jeg tror dette er en god forretningsidé, men jeg blir av og til skremt – spesielt når jeg leser her på KG hvor segregert kvinner og menn har blitt. Jeg mener at man generelt bør omgås flere mennesker som er ulik deg selv for å lære om andre mennesker. Det er ingen som har godt av kun å omgås mennesker som er prikk like, og mener nøyaktig det samme som deg selv. Da vinner ingen.

Endret av Helene1982
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 21.51):

Jeg ser at det er endel treningssentre/avdelinger kun for kvinner. Angivelig skal det være for å unngå at menn ser på dem.  Jeg finner ikke så mange tilbud kun for menn, er det tenkt at kvinner må forholde seg til kvinnesentrene/kvinnesonene? Man kan vel ikke kreve å være både her og der? Menn må vel også få sine «frisoner» om kvinner skal ha det, så de slipper å bli beglodd av pågående jenter/kvinner?

Anonymkode: eb48e...21b

Jenter har ikke tid til å glo på menn. Vi er for opptatt av å glo på de andre kvinnene, for å sammenligne de med oss selv.. 😉

Anonymkode: fc3b1...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 10.15):

Nei, jeg hører ikke menn snakke sånn om kvinnekropper. Jeg leser mye bodyshaming av kvinner på KG, men jeg hører ikke sånt blant anstendige mennesker jeg kjenner.

Jeg ser ikke noe til all glaningen og #skullebarepratelitt, men det varierer nok fra sted til sted. Jeg tror 100% på at noen plages av det.

Uansett. Jeg synes det er flott med egne treningssenter for kvinner. Kvinner trenger noen egne rom, akkurat som oss menn. 

 

Anonymkode: 7862a...e44

du ser det ikke fordi du er mann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...