chouette Skrevet 23. januar 2023 #21 Del Skrevet 23. januar 2023 Liker Rosebud og YSL concealeren men det er ikke noe jeg må ha til enhver tid. Synes også det finnes brukbare billige alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. januar 2023 #22 Del Skrevet 23. januar 2023 Mascaraen brukte jeg mye i ungdommen,mest fordi det var den jeg fikk tak i.. Prøvde den igjen mange år etter,og forstod ikke hvorfor jeg brukte den.. Dior lip glow..nei nei..tørker ut leppene fullstendig..samme med rosebud..den lukter supergodt,men that's it. Elnett lukter så sterkt,den klarer jeg ikke bruke.. Nars blush er oppskrytt fra min side. Den er overpriset deluxe,jeg har superbillige blusher som er mye finere og bedre enn denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #23 Del Skrevet 23. januar 2023 Bioderma micelarvann - denne bruker jeg fast og elsker den. Beste micelarvannet jeg har prøvd. Rosebud - liker den ikke, ligger som en film på leppene. YSL touche - denne synes jeg var helt fantastisk når den ble lansert, men i dag finnes det mange bedre og rimeligere alternativer. Jeg synes den blir litt for "tørr". Elnett - bra hårspray, men lukten trekker ned. Jeg bruker den inn i mellom når jeg skal være økonomisk, fremfor en dyrere frisørhårspray. Nars orgasm blush - pen blush som gir en fin farge som kan bygges opp. Passer bra til solkysset hud. Mye "glitter" i den så dersom man ikke liker det, bør man styre unna. Ikke min favorittblush, men den scorer høyt som "sommerblush". Dior lip glow - jeg elsker disse leppestiftene, siden det ikke føles som en leppestift, men mer som en lipsyl. Fargene er delikate og gir en naturlig look. Denne sammen med dior lip glow oil er mine favoritter på leppeprodukter. Anonymkode: ceba5...700 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #24 Del Skrevet 24. januar 2023 Lip dioren er dyr men verdt det. Ysl touhe eclat concealer, der har jeg gått over til en dupe fra Elf som koster 80 kr. Gjør samme jobben. Hårsprayen er grusom. Anonymkode: 12ea7...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. januar 2023 #25 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lip dioren er dyr men verdt det. Ysl touhe eclat concealer, der har jeg gått over til en dupe fra Elf som koster 80 kr. Gjør samme jobben. Hårsprayen er grusom. Anonymkode: 12ea7...ca4 Hva heter elf dupen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 25. januar 2023 #26 Del Skrevet 25. januar 2023 Capazitet skrev (8 timer siden): Hva heter elf dupen? E.l.f. Flawless Brightening Concealer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå