Ella Grisella Skrevet 22. januar 2023 #1 Del Skrevet 22. januar 2023 Noen som har prøvd noen av disse produktene? anbefales? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. januar 2023 #2 Del Skrevet 22. januar 2023 Elnett…. Ja, jeg synes faktisk det er den beste hårsprayen 😃 Den rosa og grønne mascaraen er jeg ikke imponert over. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 Når jeg bruker mascara er det great lash, den hverken klumper eller klør. Og så ser man ikke ut som great garlic girls, som fort kan skje med disse som fortykker og forlenger osv. Great lash farger vippene, og det et det. Anonymkode: bcb20...ef3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 22. januar 2023 #4 Del Skrevet 22. januar 2023 Ja, jeg har øyenskyggesett fra Chanel og Dior Lip glow og kan anbefale begge 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 22. januar 2023 #5 Del Skrevet 22. januar 2023 Rosebud leppomaden liker ikke jeg. Synes den legger seg som et lokk på leppene og blir klissete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Del Skrevet 22. januar 2023 Rosebud er fantastisk på leppene. Øyeskyggen fra Chanel er ganske god, drysser minimalt. Concealeren fra YSL er helt grei. Anonymkode: 02590...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. januar 2023 #7 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Jeg liker maskaraen fra Maybelline godt. Jeg har ikke hatt den på en stund, men neste gang jeg kjøper vannløselig maskara blir det denne igjen. Rosebud salve er ingen god leppepomade etter min mening. Først blir det for klissete, og deretter blir det for tørt. Ingen mellomting. Det er rosa vaselin med roseparfyme. Den lukter godt, da, det skal den ha. Elnett hårspray har vært latterliggjort av mange, men få hårsprayer er bedre. Jeg synes ikke den lukter godt, selv om MinMote-teksten påstår noe annet. Øyeskyggene fra Chanel skal jeg sette på ønskelista mi. De var dyre, men hvis de er så bra og så drøye trenger jeg ikke kjøpe øyeskygger igjen på veldig lang tid. Den fargekombinasjonen som lå på MinMote var både lekker og anvendelig. Endret 22. januar 2023 av Ullvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. januar 2023 #8 Del Skrevet 22. januar 2023 Har prøvd endel av de oppigjennom, og skjønner ikke helt greia 🤷♀️ Touche Eclat særlig var meh. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Del Skrevet 22. januar 2023 Synes ingen av de produktene er noe særlig. Det er jo uansett annonselenker, vg har bare lagt det ut for å tjene penger selv. Når en artikkelforfatter konsekvent bruker «vi» om seg selv, blir jeg umiddelbart skeptisk. Gammeldags og useriøst. Anonymkode: 6a813...380 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. januar 2023 #10 Del Skrevet 22. januar 2023 Jeg grøsser når jeg leser ting som dette: Ingrediensene i kremen er 100% naturlige, så kremen egner seg for barn også. Det er ganske mye her i verden som er naturlig, uten at det egner seg for verken barn eller voksne. Fluesopp, for eksempel. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Del Skrevet 22. januar 2023 Jeg synes Chaneløyenskyggen har elendig pigmentering, Nars orgasm er full av glitter og Rosebudsalven tørker ut leppene på samme måte som vaselin, så man må påføre oftere og oftere Anonymkode: 8809c...b59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Del Skrevet 22. januar 2023 Enig i at Elnett hårsprayen er den beste, og digger at den kan børstes ut. Rosebud salven har jeg brukt i over 20 år, veldig glad i den. Har også den YSL Touche Eclat, synes den er enkel og grei. Mascaraen liker jeg ikke. Anonymkode: 012ca...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 22. januar 2023 #13 Del Skrevet 22. januar 2023 Av rosebud så synes jeg den med jordbær er fantastisk, ekstremt mye bedre enn den blå faktisk, selv om lukta er grusom. Den maskaraen den synes jeg er grusom, aldri forstått hypen. Øyenskyggene fra Chanel er gode. Lenge siden jeg har brukt touch eclat, brukte den mye for 15 år siden. Aner ikke om den har tålt tidens tann...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 22. januar 2023 #14 Del Skrevet 22. januar 2023 Jeg bruker Dior Addict lip glow color-awakening lip balm (i fargen Cherry), og jeg er superfornøyd! Synes den gir masse fuktighet som varer lenge, og leppene får en lett farge. For meg er dette en favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. januar 2023 #15 Del Skrevet 23. januar 2023 Likar Rosebud Mislikte sterkt mascaraen Klarar ikkje stanken av hårsprayen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #16 Del Skrevet 23. januar 2023 Aldri stol på sånne artikler. Reklamen er kjøpt og betalt og teksten formet engasjert og innbydende for å selge. Anonymkode: 9c7dc...4cd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 23. januar 2023 #17 Del Skrevet 23. januar 2023 Elnett brukte jeg mye i tenårene når håret skulle stå rett opp Mascaraen derimot er den absolutt verste mascaraen jeg har prøvd i hele mitt liv. Den la seg absolutt ikke fint på vippene, og den drysset så mye at jeg så ut som en panda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 23. januar 2023 #18 Del Skrevet 23. januar 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri stol på sånne artikler. Reklamen er kjøpt og betalt og teksten formet engasjert og innbydende for å selge. Anonymkode: 9c7dc...4cd Og du finner nærmest identiske artikler ved å f.eks. google "cult beauty products" og variasjoner av disse. Dette er "journalistisk" venstrehåndsarbeid og tar til sammen maks to timer fra start til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 23. januar 2023 #19 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg har kun prøvd Egyptian magic. Fikk den i gave en gang, men ble ikke særlig imponert over den. Synes ikke at den gjorde noe særlig. De andre produktene er stort sett testet på dyr og det prøver jeg å unngå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. januar 2023 #20 Del Skrevet 23. januar 2023 Elnett lukter helt forferdelig og gir 0 hold. Great lash maskaraen er elendig men sikkert fin fordi som kun ønsker et hint av farge uten volum eller forlengelse, Dior lip glow til 400 kr er fullstendig bortkastede penger, det er en leppepomade, YSL touche eclat er oppskrytt, dekker IKKE mørke ringer under øynene, finnes sikker 30 andre som gjør bedre jobb til en brøkdel av prisen. Embryolisse kremen er helt grei, men gir ikke noe "glød" fordi den ikke er spesielt fet. Nars blushen finnes det sikkert 17 dupes for, trenger ikke betale 370 kr for å finne eksakt samme farge. Øyeskyggene fra chanel er sikkert greie, men upraktisk å ha 4 skimmerfarger. Ikke alle som kler skimmer på øyene. Også mulig her å finne dupes til en brøkdel av prisen. Ikke betal for pen innpakning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå