Gå til innhold

Mann 46 år trenger parfymetips

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens! 

Jeg er en mann på 46 år som har brukt Armani Aqua Di Gio parymen i alle år. Jeg liker den godt da den er litt "frisk" å lukte på. Men jeg vil prøve noe nytt i samme gaten. Jeg orker ikke tunge "varme" dufter som feks. Lagerfeldt. Det blir litt gubbe for meg. 

Jeg liker også godt Lancome Hypnose for menn. Denne er dog ikke frisk, men har en veldig behagelig og søtlig lukt. En av få i denne sjangeren jeg liker godt. 

Er det noen fler som har noen tips til gode parfymer? 

Anonymkode: 581a4...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en unisex-parfyme? Som Vetyverio fra Diptyque eller Gypsy Water fra Byredo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i en parfymebutikk og si noen parfymer du liker. Så finner de en i samme gate til deg.

Anonymkode: 5d385...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 21.45):

Million fra pacco rabanne😍

Anonymkode: 23084...dfe

Min far hadde denne, og denne forbinder jeg mest med eldre menn. Synes den er litt "dated" egentlig. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, En mann... said:

Min far hadde denne, og denne forbinder jeg mest med eldre menn. Synes den er litt "dated" egentlig. :)

Det er litt av problemet med å spørre om råd om parfyme. Mange forbinder parfymen med bestemte personer i livet deres.  Parfymen den ene elsker kan være fordi det er kjærestens parfyme og man elsker vedkommende, mens en annen kan forbinde parfymen med personen som mobbet en. 

Anonymkode: 2816d...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er litt av problemet med å spørre om råd om parfyme. Mange forbinder parfymen med bestemte personer i livet deres.  Parfymen den ene elsker kan være fordi det er kjærestens parfyme og man elsker vedkommende, mens en annen kan forbinde parfymen med personen som mobbet en. 

Anonymkode: 2816d...c80

Ja, det har du nok rett i. men vi har nå uansett alle være preferanser vedrørende valgene vi tar. Selv om lukten er god, så vil den liksom alltid mine meg om bestefar, eller faren min. 

En parfyme gir på en måte en slags identitet. Jeg synes ikke den "fruktige" duften fra Million inspirerer meg veldig. Men det er jo ikek slik at det lukter vondt av den selvsagt. Det er bare det at jeg liker andre dufter bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann... skrev (1 time siden):

Det ble til slutt disse fire :) 

IMG_0317.JPG

Jeg bruker Gio selv de få gangene jeg bruker. Jeg liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann... skrev (15 timer siden):

Det som jeg tror er digg med den fra Paco Rabanne, er at den er litt krydret. Jeg synes i alle fall ofte at dufter som er litt krydret er veldig hett på menn 😁 Mannen min er yngre enn deg, og han bruker den innimellom, synes den lukter sexy 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...