Peoni Skrevet 22. januar 2023 #1 Del Skrevet 22. januar 2023 Hei🙂 Jeg er en jente på 32 år som bor i Oslo. Jobber 100 % og liker ellers å holde meg i aktivitet, både på treningssenter og i marka. Liker også å lage mat og dra på ulike kulturarrangementer, men er ingen festjente. Har kommet i en alder der flere og flere venner forsvinner inn i familielivet, mens jeg blir hengende igjen alene😅 Vil gjerne høre fra andre på samme alder som kanskje mangler noen å gå på kino eller restaurant med, gå i skogen med eller reise med. Håper noen synes dette virket interessant☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IncaTinca Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Peoni skrev (På 22.1.2023 den 16.25): Hei🙂 Jeg er en jente på 32 år som bor i Oslo. Jobber 100 % og liker ellers å holde meg i aktivitet, både på treningssenter og i marka. Liker også å lage mat og dra på ulike kulturarrangementer, men er ingen festjente. Har kommet i en alder der flere og flere venner forsvinner inn i familielivet, mens jeg blir hengende igjen alene😅 Vil gjerne høre fra andre på samme alder som kanskje mangler noen å gå på kino eller restaurant med, gå i skogen med eller reise med. Håper noen synes dette virket interessant☺️ Heii Peony! Jeg trodde seriøst det var jeg som skrev innlegget for hundre år siden men det var det ikke! 😆 Kjenner meg igjen i det du sier. Vi er på rundt samme alder, send meg pm! Håper å høre fra deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex7775 Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 Hei vi kan gjerne bli kjent ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselinberg Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 Peoni skrev (På 22.1.2023 den 16.25): Hei🙂 Jeg er en jente på 32 år som bor i Oslo. Jobber 100 % og liker ellers å holde meg i aktivitet, både på treningssenter og i marka. Liker også å lage mat og dra på ulike kulturarrangementer, men er ingen festjente. Har kommet i en alder der flere og flere venner forsvinner inn i familielivet, mens jeg blir hengende igjen alene😅 Vil gjerne høre fra andre på samme alder som kanskje mangler noen å gå på kino eller restaurant med, gå i skogen med eller reise med. Håper noen synes dette virket interessant☺️ Hei, jeg er en jente på 23, kan gjerne bli kjent 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intervence Skrevet 7. mai 2023 #5 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) Kjenner meg igjen i det, Poeni. Ung mann på 31 år. Flyttet nylig til Oslo. Kan også bli kjent. Endret 7. mai 2023 av Intervence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå