Gjest Mito24 Skrevet 19. desember 2005 #21 Del Skrevet 19. desember 2005 Send meg en PM, du, så skal vi nok ordne opp i dette BARE TULLER! Eller gjør jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #22 Del Skrevet 19. desember 2005 Det ække det altså... Eller, jeg er prippen da, men likevel. for hvor skal man dra? Hjem til meg=risikere at han sovner og at han blir der til dagen etter (MARERITT!) Hjem til han=han kan være gal og like å binde folk og gjøre psyko ting... Haha, ække rart det er lenge siden jeg har pult ← Jeg tror alle forstår at du er trådstarter her nå frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #23 Del Skrevet 19. desember 2005 Nei, det er jeg ikke... Jeg har aldri logget meg ut for å skrive innlegg, og kommer nok aldri til å gjøre det... Jeg har skrevet om så mye teit og pinlig her, at jeg hadde nok turt å skrive dette åpningsinnlegget også Men er helt enig med trådstarter - dog har jeg ikke vært i et forhold på evigheter, så tørketiden har vært lengre for meg enn for trådstarter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. desember 2005 #24 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvis du knapt tror du tør så tror jeg kanskje ikke tilfeldig sex vil gi deg noe positivt. Sjansen for at det blir elendig sex når det er med noen du ikke kjenner er relativt høy, og da særlig hvis du er usikker og nervøs. ← Ser poenget ditt! Likevel tror jeg at når jeg bare har hoppet i det, så er det lettere å slippe seg løs for meg. Jeg vet at dette er noe jeg virkelig er nysgjerrig på, og jeg tror ikke jeg er like usikker eller nervøs under selve sexen Muligens det har med å gjøre at siden jeg ikke er forelsket i fyren, så er jeg mer opptatt av egen nytelse (misforstå meg rett) og slipper meg kanskje mer løs. Kjøp deg heller diverse leketøy! Det gir garantert orgasme og du risikerer ikke diverse sykdommer. Kondom trenger ikke nødvendigvis å beskytte mot herpes, vorter eller flatlus nemlig.... Men for all del, bruk det viss det er en ny partner! ← Allerede i hus! Men jeg vil ha orntli' saker nå, hehe! Dessuten, det er antakelig noe med spenningen ved det jeg søker. Så får jeg heller risikere et dårlig ligg. Og beskyttelse er så klart en nødvendighet ja. Det er jo enkelt. Ta med deg en kamerat på byen og avtal at han ligger over på sofaen hjemme hos deg. ← Hihi! Den var søren ikke dum! Så har man til og med et back up ligg hvis alt skulle skjære seg! Og til Gorgonzola: Gode tips! Keep em coming! Så kom deg på en venners venner-fest i romjula og hopp i det! ← Det er faktisk allerede i boks Så vi får se... Send meg en PM, du, så skal vi nok ordne opp i dette BARE TULLER! Eller gjør jeg...? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #25 Del Skrevet 20. desember 2005 Ha ha. Du trengte ikke noen råd i det hele tatt. En frustrert overhypp 22 åring trenger vel ikke velmendende råd fra frustrerte fruer, eller hva? Selv har jeg ikke hatt et ligg på...tja... lenge i alle fall. Men det plager meg ikke, er bare glad jeg er i jomfruburet mitt. Men jeg er ikke redd for å møte "T.Quick", treffer bare menn via kjente, eller kvinner... Dessverre er jeg ikke lesbe, men har sett at heller ikke de har det så enkelt som man kunne tru. Send en pm til mito, han er jo 24, det høres spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #26 Del Skrevet 20. desember 2005 Da finner du deg i en som er i ett forhold Kunne godt tenkt meg en elskerinne.....hhmmmm! Kanskje jeg ringer elskerinna fra det forige forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. desember 2005 #27 Del Skrevet 21. desember 2005 Oppdatering: Har nå fått meg noe Takk for alle innspill, var ikke så skummelt likevel! ps, Mito hadde ikke noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #28 Del Skrevet 23. desember 2005 godt noen får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #29 Del Skrevet 24. desember 2005 Man tar je en sjanse da..sist jeg var på byen, happy og småbrisen fra jente-vorspiel, var vi på Donalds i Oslo sentrum, traff uplanlagt en kjekk mann og vi begynte å flørte. Hadde ikk bevisst planlagt noe som helst men endte med at jeg ble med ham hjem. Jeg burde ikke ha gjort det men vi endte i seng sammen og kledde av oss.. Han hadde drukket for mye viste det seg (?) fordi han fikk den ikke stiv. (og kom ikke å si at det var meg..) Så det kan man risikere men det hører vel bare med til unntakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. desember 2005 #30 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk tilfeldigvis nummeret til en kompis av ei venninne, dvs en fyr jeg ikke kjente. Vi begynte å sende mld, møttes dagen etter, og var elskere i over ett år. ikke verre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #31 Del Skrevet 25. desember 2005 jeg skal gi deg et nummer jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VillVakkerUng&Yndig Skrevet 25. desember 2005 #32 Del Skrevet 25. desember 2005 jeg får meg et nummer nå snart og jeg gleder meg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #33 Del Skrevet 6. januar 2006 call me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 7. januar 2006 #34 Del Skrevet 7. januar 2006 Dra ut med et par venninner. Er man to, og den ene er på sjekkern, blir det dust (da blir den andre sittende der, liksom). Trikset: det er bare å holde blikket litt lenger enn du egentlig tør når han ser på deg, spørre om å bomme lighter/sigaretter/penn/papir/hva det måtte være, skravle (så, hvem er du? hva gjør du, hva hører du på blabla, alle liker å snakke om seg selv, men ja, dette vet man jo, blir det intervju er det best å komme seg unna, før man er stucked for resten av natta) og stå i (danse?). Så går det av seg selv. Bare å snakke med folk. Du kan velge og vrake! Bare litt trening, så går det som en lek! Hurra! Venners venner er også bra forresten, det blir (kanskje) gode historier i tillegg til en pulings Venner holder jeg med unna (prøver), da det kan bli krøll. Det er bra å dra på nachspiel og finne seg et rom der, så blir man ikke helt alene med fyren - hvis han er superdøll, kan man alltids overlate ham til noen andre, og plukke en ny en. Eller bare drite i hele greia. Lykke masse til! Det kommer etter hvert, plutselig. Kiddis (også plutselig singel, men ikke helt klar for byen ennå. Har imidlertid prøvd det før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannfolk Skrevet 7. januar 2006 #35 Del Skrevet 7. januar 2006 Må være meget lett å få seg et nummer for en ung/pen jente i Oslo, som er byen jeg kjenner best. Må dessverre advare deg mot ganske så mange duster av noen mannfolk som du kan finne på byen, hvis du ikke passer på. Flere av dem er ikke til å stole på, og du kan utsette deg for unødig fare ved å bli med dem hjem for en ONS. Jeg gremmes over hvor mange idioter det finnes på byen av mitt kjønn, som har liten/ingen respekt for kvinnen. Gidder du å anvende tid på en dem dustene du finner på byen bare for å få deg et nummer, så vær kritisk til enhver mann du treffer, for mange av dem er ikke til å stole på. Uansett, lykke til i jakten på et mannfolk og en ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå