Gå til innhold

jeg vil ha et nummer!


Gjest jente23

Anbefalte innlegg

Akkurat ferdig med et 2.5 år langt forhold. Har vært singel før, men aldri levd noe "singelliv" kan du si. Men nå er jeg nysgjerrig! Kjenner et utrolig sterkt behov etter bare å ha sex med en eller annen tilfeldig kjekk kar, wham-bam-thank-you-mam, takk for meg og hadet bra. Denne følelsen er helt ny for meg. Er en ung pen jente, dette burde da gå, men jeg er så feig! :sur:

Faen heller, hvordan gjør jeg dette her!? Skal jeg bare drikke meg til mot og go for it? Jeg vil jeg vil, men jeg tør ikke :grine:

Fyr løs med en enkel oppskrift til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Hallo!!!!

Skjønner ikke hvorfor du spør en gang.

Ung og pen OG JENTE!?!? Det er bare å kle seg litt utfordrende, ta en tur på byen og spill litt interessert så er et nummer relativt fort i boks.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ække det altså...

Eller, jeg er prippen da, men likevel.

for hvor skal man dra? Hjem til meg=risikere at han sovner og at han blir der til dagen etter (MARERITT!)

Hjem til han=han kan være gal og like å binde folk og gjøre psyko ting...

Haha, ække rart det er lenge siden jeg har pult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ække det altså...

Eller, jeg er prippen da, men likevel.

for hvor skal man dra? Hjem til meg=risikere at han sovner og at han blir der til dagen etter (MARERITT!)

Hjem til han=han kan være gal og like å binde folk og gjøre psyko ting...

Haha, ække rart det er lenge siden jeg har pult ;)

Kremt, altså, en venninne av meg lurer på akkurat det samme. At de tør, sier hun... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det ække det altså...

Eller, jeg er prippen da, men likevel.

for hvor skal man dra? Hjem til meg=risikere at han sovner og at han blir der til dagen etter (MARERITT!)

Hjem til han=han kan være gal og like å binde folk og gjøre psyko ting...

Haha, ække rart det er lenge siden jeg har pult ;)

Nettopp. Mannfolk som tror at det er så lett å være jente, for hun kan bare velge og vrake tar fullstendig feil. Det er ingen garanti for at den du møter på er en ok fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på hvorfor mange jenter kan synes det er skummelt f.eks. å gå hjem fra byen når det er mørkt, mens det ikke er skummelt å bli med vilt fremmede menn hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest også ny i gamet

skjønner trådstarter godt jeg..selv vært singel et års tid, er relativt attraktiv, og som for søte jenter flest er det vel ikke noe problem å få seg noe.

Problemet er å finne en sjarmerende, søt og hyggelig gutt som også bare vil leke..uff, er ikke lett det her..

Beste rådet jeg har er vel bare å flørte og virke interessert, så finner du fort ut om fyren er en aktuell "kandidat"..letter sagt enn gjort selvsagt, men gjelder vel bare å slippe seg litt løs!

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjem til han=han kan være gal og like å binde folk og gjøre psyko ting...

Og det kan han ikke gjøre hjemme hos deg? :ler:

Men hey, kanskje det er gøy .... :overrasket::sjarmor: :grine2:

(Det burde være unødvendig, men for å please alle uptighte kverulanter her: Nei, jeg mener ikke at hun skal glede seg over å bli voldtatt eller noe slikt. Det var en spøk med at kanskje litt kinky stuff er artig, og strengt tatt så bør man tenke litt på hvem man tar med seg hjem eller blir med hjem til uansett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Savner du spenning i tilværelsen så start med en annen form for ekstremsport enn denne. Tilfeldig sex er jo russisk rulett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig sex er jo russisk rulett.

Nei, man bør helst vente til etter man er gift, er det ikke slik?

De aller fleste menn ute på byen er mer eller mindre normale - om du er nogenlunde edru kan du nok luke bort de verste kandidatene. Og bruker du beskyttelse er nok sannsynligvis det verste du kan oppleve at sexen var ræva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*
har du en kompis,kan du jo innlede et uforpliktende sex-liv med ham?avtale at dere gjør det sånn ca 3 ganger imnd kanskje ;)

Hmmm... Tanken er god den, men ser for meg at da blir det en del følelsesmessig stress, pluss at jeg risikerer å miste en kompis?

skjønner trådstarter godt jeg..selv vært singel et års tid, er relativt attraktiv, og som for søte jenter flest er det vel ikke noe problem å få seg noe.

Problemet er å finne en sjarmerende, søt og hyggelig gutt som også bare vil leke..uff, er ikke lett det her..

Beste rådet jeg har er vel bare å flørte og virke interessert, så finner du fort ut om fyren er en aktuell "kandidat"..letter sagt enn gjort selvsagt, men gjelder vel bare å slippe seg litt løs!

Lykke til ;)

Så det er ikke bare meg :) Tror du (og Gorgonzola) har rett, gjelder antakelig bare å være åpen og interessert og flørte.

Noen spørsmål:

- Burde jeg gå ut med noen venninner? Hvor mange i så fall? Eller alene? (gulp)

- Hva kan jeg si til meg selv for å tørre dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du knapt tror du tør så tror jeg kanskje ikke tilfeldig sex vil gi deg noe positivt.

Sjansen for at det blir elendig sex når det er med noen du ikke kjenner er relativt høy, og da særlig hvis du er usikker og nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg heller diverse leketøy! Det gir garantert orgasme og du risikerer ikke diverse sykdommer. Kondom trenger ikke nødvendigvis å beskytte mot herpes, vorter eller flatlus nemlig.... Men for all del, bruk det viss det er en ny partner!

Jeg er ikke så erfaren med one-night stands, men har da hatt noen og det blir sjelden bra, en fremmed gidder gjerne ikke gjøre noe særlig for å tilfredstille deg heller. Samme med fyllesex, enten kommer gutta med en gang eller så får du en lang utholdende halvveis sak....

Gå for et leketøy, greit du får ikke kosen, bare orgasmen og ellers nytelsen, og den kan du bruke hver dag om du vil.

Kos får heller vente til du blir forelsket, det er liksom ikke det samme med kos sammen med noen du ikke har følelser for. Eller gi en klem til en venn eller et kjæledyr :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo enkelt.

Ta med deg en kamerat på byen og avtal at han ligger over på sofaen hjemme hos deg. Bare fortell han hvorfor (i tilfelle du drar med deg en fyr hjem fra byen pga. at du er utsultet...det er en ærlig sak og du risikerer ikke annet enn at han ser dumt på deg før han begynner å le og går med på planen...)

Så drar dere på byen, og du ser deg rundt uten å sikle...

Be kameraten din om å holde seg unna deg, og heller flørte og snakke med andre damer, slik at det ikke virker som om dere er sammen.

Når en har huka deg, eller du har huka han, så sier du, etter at dere har avtalt at han blir med deg hjem, at kameraten din har krøll med dama si, så han må ligge på sofaen din, men det gjør vel ingenting? fordi han pleier å gjøre det hver gang det er knute på tråden.

Er det lytt i leiligheten din, kan kameraten din spille musikk i stua eller så kan han late som om han har fått "kom-tilbake-sms" fra dama si og rusle hjem når/hvis du føler deg trygg på han du skal ha sex med.

At det er lytt, kan du også la være å bry deg om. Sex er normalt, ikke noe ingen har...

Jeg har ikke prøvd ut denne selv, men leste tråden og det var det første som falt meg inn.

Endret av Olga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Hmmm... Tanken er god den, men ser for meg at da blir det en del følelsesmessig stress, pluss at jeg risikerer å miste en kompis?

Så det er ikke bare meg  :) Tror du (og Gorgonzola) har rett, gjelder antakelig bare å være åpen og interessert og flørte.

Noen spørsmål:

- Burde jeg gå ut med noen venninner? Hvor mange i så fall? Eller alene? (gulp)

- Hva kan jeg si til meg selv for å tørre dette her?

Du bør så absolutt gå ut sammen med noen venninner synes jeg.

Da er sjansen stor for at dere har et livlig vorspiel, at dere har det gøy ute er en forutsetning tror jeg, mange av oss gutta som tenner på jenter som har det morsomt, dere er sexy når latteren sitter løst og kinnene er røde på grunn av at alt er bare morsomt. Går du ut alene kan det fort bli litt sånn anstrengt (sitte i et hjørne og lure på om du tar deg godt nok etc. lett å avsløre og for mange menn et altfor lett "bytte" hvis du forstår). Så - når det dukker opp en potensiell "ONS" er det opp til deg å vurdere ham der og da, fordel at du ikke er dritings (det gjelder i høyeste grad for ham også). Litt småbrisen og happy er det aller beste utgangspunkt, også for fortsettelsen. Keep up og lykke til.

Og til alle (eller ihvertfall flere av) dere jenter: Kjøper ikke den der at der så fordømt vanskelig for dere å kapre et ligg en kveld ute på byen, det er nesten på nivå med å stjele godterier fra unger - plankekjøring! Men noen huskeregler er det viktig å ha med seg i sekken når man er på jakt etter et nummer! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg var i samme situasjon selv da jeg var 21 og single for første gang siden jeg var 14. Etter en stund var jeg absolutt lysten på litt hanky panky, men jeg var redd både for å møte på gærninger og for å ende i køya med noen som trodde de hadde funnet kvinnen i sitt liv når jeg bare var ute etter noe uforpliktende.

For meg ble løsningen gamle venner (altså folk jeg hadde hatt kontakt med tidligere, men som ikke var en del av vennekretsen da) og bekjente/venners venner, altså mennesker jeg hadde et visst kjennskap til og dermed følte meg litt tryggere på enn på en fremmed på byen. Ikke at jeg planla å harve over gamle kjente etter tur, men det var da slike anledninger bød seg at jeg turte ta sjansen.

Så kom deg på en venners venner-fest i romjula og hopp i det! ;)

Endret av Dalwhinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...