Capitan Fracassa Skrevet 14. februar 2023 #101 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det var nettopp en vag drøm det ikke var. Det var en sterk og skremmende drøm. Drømte at det var en mann som kom med pistol for å skyte meg, og jeg måtte løpe rundt for å gjemme meg. Derfor jeg husket drømmen og rommene godt. Husker drømmen detaljert i dag også, 20 år senere. Heldigvis kom det aldri noen mann med pistol da😊 Anonymkode: d54b6...496 Har du sett denne dokumentaren? Den gikk på NRK, er ikke der lenger men finnes på YT med norsk tekst. Den viser bl.a. hvordan du kan ha veldig tydelige minner som er falske, fordi du har blandet sammen to minner, og i din hjerne er det dette som nå er minnet ditt, og umulig å skille fra et ekte. Men som sagt, jeg er ikke i ditt hode, og vet selvsagt ikke hva som faktisk har skjedd 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #102 Del Skrevet 14. februar 2023 Capitan Fracassa skrev (1 time siden): Har du sett denne dokumentaren? Den gikk på NRK, er ikke der lenger men finnes på YT med norsk tekst. Den viser bl.a. hvordan du kan ha veldig tydelige minner som er falske, fordi du har blandet sammen to minner, og i din hjerne er det dette som nå er minnet ditt, og umulig å skille fra et ekte. Men som sagt, jeg er ikke i ditt hode, og vet selvsagt ikke hva som faktisk har skjedd 😀 Å ja, nei vet at disse minnene kke er blandet sammen. Vet hva jeg drømte som var 2 år før jeg flyttet inn i leiligheten, og husket drømmen detaljert de 2 årene. For at det du sier skal være tilfelle ved at man skal kunne blande sammen to minner, så må man faktisk ha opplevd begge minnene. Kjente igjen leiligheten den gangen også pga drømmen. Det er jo ikke minner har fått og blander sammen nå i ettertid😊 Det er akkurat dette som er vanskelig for de som ikke har opplevd det som ikke kan forklares på en logisk måte selv. Som du sier, så er man jo ikke i andres hoder. Anonymkode: d54b6...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå