Gå til innhold

Hva er dine kriterier for en drømmemann?

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Ærlig, snill, intelligent, kul, ikke lat, selvstendig, morsom, frisk. 

Anonymkode: 43972...0a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmemannen ❤️

Utseendemessig så liker jeg en normal kropp - ikke tynn og ikke tykk. Jeg har en greie for sterke armer og store hender, jeg synes det er veldig sexy! God hygiene er en selvfølge. 

Når det gjelder egenskaper, så er det viktig med en raus, snill, omsorgsfull og smart mann som er familiekjær og arbeidsom. Han har et ryddig forhold til økonomi - betaler regninger først, planlegger i god tid fremover, men kan også bruke penger på opplevelser. 

Oss imellom så ønsker jeg at han bryr seg om meg, støtter meg, vil ta vare på meg og er interessert i å prate med meg om stort og smått. Og at han begjærer meg og vil være nær meg. Samt at han ønsker å utforske livet sammen med meg. 

Anonymkode: f8f39...a53

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriterier:

- ikke pedo!

- ikke psykopat!

- ikke narcissist!

- ikke egoist!

- ikke gjerrig!

- ikke aggressiv!

- glad i sine barn

- ikke ryddig og renhold ocd nivå, men ikke en lat rotekopp

- ikke religiøs, men ikke ateist, liker mysterier i livet

- tåler at jeg gråter

- tåler at jeg og livet ikke er perfekt

-omsorgsfull 

- leken!! Tar seg ikke for seriøst. 

-elsker meg mye, og jeg ham

- liker min stil og mine idéer 

- god i senga

- høyere enn 183

- har alle tennene ( eller implantater)

- ett år yngre eller opp til seksår eldre enn meg

- ikke rasist

- ikke politisk 

- kropp og utseende sånn ok, trenger ikke være Adonis, men bry seg om hvordan man ser ut til en viss grad

- må like gaming, men ikke være avhengig, gjøre også andre ting

- hygienisk og renslig

- kunst interessert

- ikke gjør narr av alt, men god humoristisk sans

- kjemi tistede

Anonymkode: dc743...5bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL alle disse kravene av vrangforestillinger.

Hva i alle dager kan dere damer tilby??

Ikke si emosjonell stabilitet🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kriterier:

- ikke pedo!

- ikke psykopat!

- ikke narcissist!

- ikke egoist!

- ikke gjerrig!

- ikke aggressiv!

- glad i sine barn

- ikke ryddig og renhold ocd nivå, men ikke en lat rotekopp

- ikke religiøs, men ikke ateist, liker mysterier i livet

- tåler at jeg gråter

- tåler at jeg og livet ikke er perfekt

-omsorgsfull 

- leken!! Tar seg ikke for seriøst. 

-elsker meg mye, og jeg ham

- liker min stil og mine idéer 

- god i senga

- høyere enn 183

- har alle tennene ( eller implantater)

- ett år yngre eller opp til seksår eldre enn meg

- ikke rasist

- ikke politisk 

- kropp og utseende sånn ok, trenger ikke være Adonis, men bry seg om hvordan man ser ut til en viss grad

- må like gaming, men ikke være avhengig, gjøre også andre ting

- hygienisk og renslig

- kunst interessert

- ikke gjør narr av alt, men god humoristisk sans

- kjemi tistede

Er du vant med å date sinte, skitne, tannløse pedofile rasister siden du tenker på dette som noe du ikke vil ha i neste forhold? 

Anonymkode: 664ff...91d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du vant med å date sinte, skitne, tannløse pedofile rasister siden du tenker på dette som noe du ikke vil ha i neste forhold? 

😂 vel du skulle bare visst hvaslags menn jeg har hatt og møtt i mitt liv fra Atil Å. Har egt gitt opp og tenker det er kanskje best å bli ei singel heks resten av livet, og det mener jeg med positivt ikke negativt. LIsten min har bare blitt lengre! Jeg er skadet vare mht. å stole på menn... 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maverick22 skrev (39 minutter siden):

LOL alle disse kravene av vrangforestillinger.

Hva i alle dager kan dere damer tilby??

Ikke si emosjonell stabilitet🤣

Får først emosjonell stabilitet hvis alle kriterier er oppfylt. 🤣

Eh. 

Jeg glemte.

- ikke musiker

- ikke treningsnarkoman

- ikke alkoholiker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav til kropp at han dusjer og bruker såpe 1 gang om dagen. 

Jeg hadde 2 type drømmemann nr 1, der vi levde livet sammen, delte utgiftene og reiste sammen og bare nyte livet sammen til siste slutt.Så lenge vi hadde kjemi var alt annet helt greit. 

NR 2 familie mannen. Han må ha ting på stell ikke for min skyld men for barna sin skyld. Ønsker at barn skal vokse opp med 2 foreldre som er glad i hverandre og barna, ønsker og bruke tid med barna og ikke skaper beskymringer for barna med uvaner eller dårlig økonomi, kan fint tjene mindre en meg men da kan han ikke ha dyre vaner. Men ja kjemi og at vi er et godt team sammen. 

Anonymkode: 3d6d4...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsorgsfull og empatisk, samtidig som han klarer sette grenser.

Felles humor

Noe felles interesser/ hobbyer

Gjerne rolig av seg.

Trener minst noen ganger i uka og er opptatt av å spise hovedsaklig sunt men trenger selvsagt ikke være 100% sunt hele tiden

Ja, er veldig fornøyd med mannen jeg har nå. Han har "alt". Han er omsorgsfull og opptatt av at andre skal ha det bra, trent, intelligent og alltid interessant å prate med, morsom. I tillegg har vi felles interesser der vi tilbringer my tid sammen

Anonymkode: 91b5d...d46

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samboer er min drømmemann. Han er i god form, sterk og handy, men ikke for mye. Han er veldig kjekk, med nydelige blå øyne og flammende rødt skjegg. ♥️

Ellers deler vi verdier og holdninger til det meste, han er en superflink far til sin sønn (min stesønn), engasjert, omsorgsfull, snill, ikke redd for å ta i et tak, romantisk, har god humor og herlig latter. Han er min bestevenn og den jeg liker aller best å være sammen med. 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette.

Chantielle mod.

Edit : det er også ryddet for brudd på opphavsretten på bilder.

Endret av Chantielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (21 timer siden):

Han må være en person som er lett å like. Han må kunne greie seg sosialt sammen med mine venner og familie, uten at jeg blir bekyret for at han sier noe upassende.

Han må ha ok allmennkunnskaper

Han må være god på å kommunisere

Han må dra sitt eget lass økonomisk, og trygg nok til at jeg muligens tjener mer enn ham

Han kan ikke være gjerrig.

Morsom. Gjerne litt tørr humor

Lidenskaplig om noe

Holde avtaler -eller si fra at han ikke kommer/er forsinket

Like noe kunst og musikk – behøver ikke ha samme smak som meg

Øyne som smiler

Kopierer denne. Kunne ikke beskrevet det bedre selv

Anonymkode: feaa7...67b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snill og ærlig. Klarer å vise følelser og prate om det. Leken og nysgjerrig når det kommer til sex. Takker heller ikke nei til et pent smil

Anonymkode: 2e655...3a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han finnes ikke.

Anonymkode: 4c644...23a

Å jo da. Dersom du har realistiske forventninger. Dersom ‘’ikke alt stemner’’ er det mulig å lære/tilpasse seg nye vaner som kan bli til egenskaper🙃♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raptuss
Rødstrupa skrev (7 minutter siden):

Å jo da. Dersom du har realistiske forventninger. Dersom ‘’ikke alt stemner’’ er det mulig å lære/tilpasse seg nye vaner som kan bli til egenskaper🙃♥️

Jeg tror alle forhold hvor man er lykkelig med mannen sin kan beskrives som at man har funnet drømmemannen.  

Jeg tror ikke nødvendigvis det er veldig enkelt, men absolutt veldig mulig. 

Det finnes vel ikke ett eneste tilfelle der alt stemmer, alltid må noen henge dorullen feil vei😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig, opptatt av trening og leve sunt men også kunne drikke alkohol og kose seg med god mat, omsorgsfull og empatisk, en god far, være opptatt av et rent og ryddig hjem. Like å reise men også kunne slappe av hjemme. Ha et godt forhold til familien. 

Og jammen meg har jeg funnet drømmemannen min. Han har alle sidene jeg ramset opp og mer til. Kjekk er han,litt mage men fremdeles god form. Trener og holder seg godt. Opptatt av renslighet.

Jeg er så veldig heldig som får dele livet mitt med han! ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (På 21.1.2023 den 15.26):

Han må være en person som er lett å like. Han må kunne greie seg sosialt sammen med mine venner og familie, uten at jeg blir bekyret for at han sier noe upassende.

Han må ha ok allmennkunnskaper

Han må være god på å kommunisere

Han må dra sitt eget lass økonomisk, og trygg nok til at jeg muligens tjener mer enn ham

Han kan ikke være gjerrig.

Morsom. Gjerne litt tørr humor

Lidenskaplig om noe

Holde avtaler -eller si fra at han ikke kommer/er forsinket

Like noe kunst og musikk – behøver ikke ha samme smak som meg

Øyne som smiler

Jeg hadde en sånn mann. Så sviktet han meg. Derfor er dette, som mange liker, blitt min anti-drømmemann. Får angst og lyst til å gråte av tanken på å date noen som eksen. 

Han jeg dater nå, er ikke så lett å like og kommunisere med. Han prater rett fra levra og kan si upassende ting. Han tjener 1/3 mer enn meg og er gjerrig. Han er elendig på å planlegge avtaler. Han driver hverken med kunst eller musikk. Han har ikke smilende øyne; han har enten et mørkt blikk eller (aleine sammen med meg) øynene til en betatt liten gutt. Han har mange fine sider men de er nesten helt omvendt av eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmemann er en som bryr seg om dyr og hjelper dem hvis han kan. Han kan være så sexy og Brad Pitt han vil, men han når ikke opp til støvelene en mann som klipper kratt med hekksaks for å redde en rådyrunge i villfarelse. En mann som redder smådyr tror jeg er det mest sexy jeg kan tenke meg. Sånn sett er Frode i svanehjelpen drømmemannen, selv om han ikke er noen fotomodell. Nå har jeg samboer, men hvis ikke tror jeg måten en date behandler dyr ville være en god indikator på veien videre 

Endret av Laraa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...