AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #21 Del Skrevet 23. mai 2023 Taakeprat Trygdekontoret WWU av og til. Anonymkode: d5ff6...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #22 Del Skrevet 23. mai 2023 Joe Rogan. Der snakkes det om alt mellom himmel og jord. Anonymkode: 525e6...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 23. mai 2023 #23 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Taakeprat Trygdekontoret WWU av og til. Anonymkode: d5ff6...3e4 Samme her når det gjeld Taakeprat! Oppdaga den førre veke (via Trygdekontoret som eg også diggar), sjølv om den tydelegvis er mange år gammal. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #24 Del Skrevet 23. mai 2023 Verdens verste Konspirasjonspodden Lørdagsrådet Kladden har dævva Munnkurv Anonymkode: 252b2...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #25 Del Skrevet 25. mai 2023 On 5/23/2023 at 6:29 PM, Smascha said: Samme her når det gjeld Taakeprat! Oppdaga den førre veke (via Trygdekontoret som eg også diggar), sjølv om den tydelegvis er mange år gammal. Hurra! Samme her! Han har helt utrolig behagelig stemme. Sliter med søvnløshet og det er utrolig behagelig å høre på om natta. Anonymkode: d5ff6...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #26 Del Skrevet 25. mai 2023 https://podcasts.apple.com/no/podcast/hun-vs-han/id1246724484 https://podcasts.apple.com/no/podcast/mímir-marsdal-den-venstrevridde-podkasten/id1648884802 Anonymkode: 0580f...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #27 Del Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 15.15): Jeg kom over en nyoppstartet podcast på spotify i går. Marty og Maisi finner ut av livet. Jeg tror ikke disse er kjendiser, finner i allefall ikke noe på google-søk. Jeg liker humoren og flyten i podcasten, og jeg håper at de etter hvert er innom tyngre temaer også, slik de lover. Kan anbefales! Hittil har podcasten to episoder, en teaser og noe bak kulissene-greier. Jeg synes det var noe artig i hver del. Anonymkode: a601b...1ac Oj, dere! Jeg måtte lete frem denne tråden igjen for å kunne supplere på anbefalingen min. Dagens episode var superbra, og fikk meg både til å gråte og le. Jeg håper at noen følger oppfordringen min, for denne podcasten er en bortgjemt perle. https://open.spotify.com/episode/3StC62po6vWV8WdqSY0rjc?si=YEBc1Q7OQAWQFXhuuQ6Qmw Prøv den, og kom veldig gjerne med anbefalinger tilbake til meg om lignende podcaster, for dette er midt i blinken for meg. Anonymkode: a601b...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #28 Del Skrevet 13. juni 2023 Wolfgang Wee Uncut. Lange samtaler med diverse personligheter (komikere, politikere, psykologer osv). Man får et innblikk i hvordan ulike mennesker tenker om diverse tema. Det er en fin måte å lære mer om hva som motiverer ulike individer i samfunnet, og hvordan de ser på diverse politiske temaer. Det er også interessant at dess mer man hører noen snakke, dess mindre blir man provosert over at de har meninger du som regel ikke liker. Fordi man får se hele menneske og får se både positive og negative sider ved personen og meningene deres. Det er en fin måte å jobbe mot polariserende og forenklende tenking når det gjelder andre mennesker sine meninger. Det er også veldig nyttig dersom man ønsker å forstå hvordan andre har meninger du selv ikke har. For de med andre meninger enn deg selv har jo en logikk de følger. Interessant å lære hvordan andre resonnerer. Anonymkode: 2214c...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #29 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 15.15): Jeg kom over en nyoppstartet podcast på spotify i går. Marty og Maisi finner ut av livet. Jeg tror ikke disse er kjendiser, finner i allefall ikke noe på google-søk. Jeg liker humoren og flyten i podcasten, og jeg håper at de etter hvert er innom tyngre temaer også, slik de lover. Kan anbefales! Hittil har podcasten to episoder, en teaser og noe bak kulissene-greier. Jeg synes det var noe artig i hver del. Anonymkode: a601b...1ac Takk for dette tipset! Jeg hadde ikke klart å finne denne selv. Dette er akkurat nå min favorittpodcast! Jeg har ledd og jeg har felt en tåre, og nå går jeg og nynner på sommersangen deres. Anbefaler den videre! Det er heller ikke en ulempe at den er gratis og reklamefri. Anonymkode: 38904...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2023 #30 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 16.21): Papaya hos Podme Anonymkode: 9ceb6...c25 Papaya Papaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå