Gjest Ms Baxter Skrevet 20. januar 2023 #21 Del Skrevet 20. januar 2023 Fysiske bøker, ikke begynt m podcast ennå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 20. januar 2023 #22 Del Skrevet 20. januar 2023 Leser det meste av bøker på Kindle. Papirbøker leser jeg svært sjeldent nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakserosa Skrevet 20. januar 2023 #23 Del Skrevet 20. januar 2023 Enig med de som påpeker at podcast og bok er jo helt forskjellige ting. Podcast hører jeg på når jeg er i bevegelse eller gjør husarbeid. Bøker hvis jeg har tid og konsentrasjon til å sitte i ro over lengre tid. Lydbøker har jeg ikke fått til ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 20. januar 2023 #24 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg prøvde å høre på podkast én gang, og da ble jeg irritert over måten hun som snakket pustet på (hun trakk pusten veldig før hver setning) - siden den gang har jeg vært litt sånn "Nei, ikke søren om jeg skal høre på podkasts". Jeg synes det er noe med sjarmen å lese en fysisk bok, så fortrekker absolutt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #25 Del Skrevet 20. januar 2023 Ingen av delene... Anonymkode: 17c6a...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 20. januar 2023 Forfatter #26 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mener du bok vs lydbok? Podcast blir jo litt på siden. Jeg har så langt alltid sverget til fysiske bøker, men har begynt å lytte litt på lydbøker i takt med at synet blir dårligere. Og nylig leste jeg min første bok på skjerm, det gikk overraskende greit. Foretrekker likevel å ha en god bok i hånda, men skriften kan ikke være mikroskopisk. Anonymkode: f0b65...048 Ja, fysiske bøker …. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 20. januar 2023 #27 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg kunne helt seriøst ikke levd uten å ha tilgang til bøker..å de må kunne holdes fysisk i hendene. Leste endel e-bøker tidligere, men ødela synet på det - så nå er det kun fysiske bøker. Hører også på podcast - men ikke like ofte som jeg leser i bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. januar 2023 #28 Del Skrevet 20. januar 2023 Rødstrupa skrev (4 timer siden): Ja, fysiske bøker …. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du drar podcast inn i dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 20. januar 2023 #29 Del Skrevet 20. januar 2023 Podcast på jobb og bøker hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 21. januar 2023 Forfatter #30 Del Skrevet 21. januar 2023 Teatrica skrev (9 timer siden): Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du drar podcast inn i dette? Beklager! Skulle selvsagt lagt inn lydbøker også i overskriften. Har rettet det opp nå. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 21. januar 2023 #31 Del Skrevet 21. januar 2023 Hører podcaster og lydbøker om hverandre, samt leser både papirbøker og e-bøker. Det går 1-2 bøker i uka i snitt, formatet varierer. I perioder hører jeg veldig mye podcast, finner jeg en fengende lydbok hører jeg på det i stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. januar 2023 #32 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg hører på timesvis med podcast hver eneste dag. I ferier, liker jeg å lese fysiske bøker. Jeg er enig med de som sier at det er to helt ulike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #33 Del Skrevet 21. januar 2023 Athena Catalina. skrev (16 timer siden): Leser kun fysiske bøker, og det kommer jeg til å fortsette med. Samme her Anonymkode: 7ead5...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. januar 2023 #34 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg prøver alltid å få folk på podcast-kjøret. Ikke erstatte det med bøker, men om du ønsker en kul historie på øret, når du vasker huset eller tar bussen, si fra om du vil ha en anbefaling! Podcast-misjonær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2023 #35 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Vixella skrev (18 timer siden): Jeg prøvde å høre på podkast én gang, og da ble jeg irritert over måten hun som snakket pustet på (hun trakk pusten veldig før hver setning) - siden den gang har jeg vært litt sånn "Nei, ikke søren om jeg skal høre på podkasts". Jeg synes det er noe med sjarmen å lese en fysisk bok, så fortrekker absolutt det. Jeg hører en del podcast og takler absolutt ikke sånne lyder heller, da går de podcastene ut og så finner jeg andre i stedet. Det er heldigvis masse å velge i Vera skrev (18 timer siden): Jeg kunne helt seriøst ikke levd uten å ha tilgang til bøker..å de må kunne holdes fysisk i hendene. Leste endel e-bøker tidligere, men ødela synet på det - så nå er det kun fysiske bøker. Hører også på podcast - men ikke like ofte som jeg leser i bøker. Hva skjedde med synet? Jeg leser nesten utelukkende ebøker nå. Hører en del podcast, og jeg ser heller ikke sammenligningen med bøker. Podcast er vel et alternativ (eller tilskudd) til radio? Endret 21. januar 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #36 Del Skrevet 21. januar 2023 Foretrekker fysiske bøker, har flere tusen av dem 😛 Anonymkode: 69845...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. januar 2023 #37 Del Skrevet 21. januar 2023 Har konvertert til ebøker så det aller meste jeg leser er i det formatet. Veldig praktisk å kunne bestemme fontstørrelse selv når man er nærsynt og dessuten så har jeg ikke plass til mer papirbøker. Lydbøker hører jeg en og annen av når jeg er på reise, men takler dem bare på engelsk. Hører jeg dem på norsk så blir de lest på en helt annen måte enn slik jeg selv ville lest dem "inni". Podcast hører jeg aldri på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 21. januar 2023 #38 Del Skrevet 21. januar 2023 Desverre er det full regress med minste motstands vei her. Fra cellulose til lydbok og nå videre til stort sett bare podcast. It`s a damn shame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #39 Del Skrevet 22. januar 2023 Leser så godt som utelukkende e-bøker. De siste 10+ årene har jeg lest en papirbok, hvis man ikke teller med pensum og barnebøker jeg leser for ungene. Har hørt på noen lydbøker, men det er et format som ikke passer meg særlig godt. Mister rett og slett fokus. Hører også på podcast, men klarer ikke helt se sammenhengen mellom det og lesing. Anonymkode: b6ae1...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #40 Del Skrevet 22. januar 2023 Fysiske bøker. Det er noe eget med lukten og følelsen av en bok i hendene. Da stenger jeg verden ute, leser i mitt eget, rasende tempo og jeg bestemmer selv hvordan alle karakterer høres ut 😊 Anonymkode: 91a9b...34f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå