AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Del Skrevet 20. januar 2023 Ikke så lett å se på bildet siden det er klippet ut fra et større bilde, men jeg har tre humper på huden på siden av området mellom munn og hake. De har vært der i over 6 måneder og det er ikke noe innhold når jeg klemmer, ingen hudorm eller fyll. De ser ut som påbegynnende kviser men er ikke det. Har prøvd å behandle daglig med salisyl syre uten hell, og med benzoyl peroxide 10% uten hell, med sistnevnte ble de verre så da tenkte jeg noe var på vei ut men holdt på daglig i to måneder med benzoyl peroxide og ingenting kom ut. Er det noen som har råd? Anonymkode: 8e06b...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg prøver meg frem med tretinoin i laveste konsentrasjon (som fortsatt er ganske høy i Norge). Har gjenstridige komedoner som bare er der 4ever. Men mulig jeg må slutte pga irritasjon. Brukte konsultasjon på Maja for resept, kostet 299+ hvaenn man blir anbefalt utfra bilder. Anonymkode: f2b63...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Del Skrevet 20. januar 2023 Bare la det være? Normal sunn hud ser ikke ut som hud som har vært gjennom fjorten timer photoshop. Anonymkode: cccd8...244 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg prøver meg frem med tretinoin i laveste konsentrasjon (som fortsatt er ganske høy i Norge). Har gjenstridige komedoner som bare er der 4ever. Men mulig jeg må slutte pga irritasjon. Brukte konsultasjon på Maja for resept, kostet 299+ hvaenn man blir anbefalt utfra bilder. Anonymkode: f2b63...c73 Har brukt tretinoin i månedsvis uten at det hjalp på disse her desverre Anonymkode: 8e06b...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare la det være? Normal sunn hud ser ikke ut som hud som har vært gjennom fjorten timer photoshop. Anonymkode: cccd8...244 Det er jeg klar over. Men disse bumpene skal ikke være der. Det er ikke snakk om å ønske perfekt fotoredigert hud men å få vekk tre bumper som ikke skal være der Anonymkode: 8e06b...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Del Skrevet 20. januar 2023 Det er jo helt umulig å se noe basert på dette bildet. Anonymkode: f1daa...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Del Skrevet 20. januar 2023 Spør legen din, eller hudpleier/hudlege. Min fastlege fjernet en lignende (litt vanskelig å si siden bildet ditt ikke er så klart) "bump" fra mitt kinn. Skalpell - og plaster i en ukes tid. Anonymkode: a321a...fe3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #8 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spør legen din, eller hudpleier/hudlege. Min fastlege fjernet en lignende (litt vanskelig å si siden bildet ditt ikke er så klart) "bump" fra mitt kinn. Skalpell - og plaster i en ukes tid. Anonymkode: a321a...fe3 Jeg var hos hudlege i dag og hun sa bare prøv denne kremen men den kremen har jeg prøvd før. Følte ikke hun lyttet, var der i max fem minutter Anonymkode: 8e06b...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Del Skrevet 20. januar 2023 Ikke klem på dem. Bare la dem være helt i fred uten å smøre noe på. Se om de utvikler seg. Anonymkode: 30c92...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var hos hudlege i dag og hun sa bare prøv denne kremen men den kremen har jeg prøvd før. Følte ikke hun lyttet, var der i max fem minutter Anonymkode: 8e06b...861 Da er du ikke sørlig flink til å prate for deg, eller stå opp for deg selv. Hvis det ble utfallet av timen ☺️ Anonymkode: 1b10c...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Del Skrevet 20. januar 2023 Sliter med dette selv, og har ingen tips. Jeg får noen ganger skikkelige underjordiske kviser på haka, og noen av de blir til sånn klump under huden. Skal til hudlege i mars. Skal bli flinkere til å skrubbe huden jevnlig, har vært slapp på det. Sånne klumper kommer pga tilstoppede talgkjertler, og de ligger et stykke under huden. Anonymkode: 1b10c...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sliter med dette selv, og har ingen tips. Jeg får noen ganger skikkelige underjordiske kviser på haka, og noen av de blir til sånn klump under huden. Skal til hudlege i mars. Skal bli flinkere til å skrubbe huden jevnlig, har vært slapp på det. Sånne klumper kommer pga tilstoppede talgkjertler, og de ligger et stykke under huden. Anonymkode: 1b10c...d84 Mine ser ikke sånn ut som dine da, sine ser ut som at du har klemt og irritert dem noe jævlig. Mine kuler stikker liksom ikke ut av huden, men jeg kjenner de hvis jeg peller på området. Anonymkode: 1b10c...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 21. januar 2023 #13 Del Skrevet 21. januar 2023 Det er ikke små fettklumper liksom? Kan hende du må til legen å få de fjernet ja, ikke sikkert noen produkt kan få de bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #14 Del Skrevet 21. januar 2023 Blingblingtahei skrev (3 timer siden): Det er ikke små fettklumper liksom? Kan hende du må til legen å få de fjernet ja, ikke sikkert noen produkt kan få de bort.. Nei det er som når man har dype hvite hudormer, de som ikke blir ordentlig kviser men som man kan se når man strekker ut huden at ligger noe hvitt langt under huden som må ut med litt klemming og eksfoliering. Bare at med disse så kommer det ingenting ut, ødelegger bare huden av å klemme! De har vært der i evigheter nå så begynner å bli passe frustrert! Anonymkode: 8e06b...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #15 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det er som når man har dype hvite hudormer, de som ikke blir ordentlig kviser men som man kan se når man strekker ut huden at ligger noe hvitt langt under huden som må ut med litt klemming og eksfoliering. Bare at med disse så kommer det ingenting ut, ødelegger bare huden av å klemme! De har vært der i evigheter nå så begynner å bli passe frustrert! Anonymkode: 8e06b...861 Hudlege👏 Søk Dr Dray på youtube Anonymkode: 9b50e...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #16 Del Skrevet 21. januar 2023 Har du prøvd kviseplaster eller kvisekrem? Det ser jo ut som kviser som ikke kommer ut. Jeg har hatt sånne, og når jeg har smørt med salisylsyre så blir talgen inni kvisen så hard at man ikke kan poppe dem. Anonymkode: 595ac...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #17 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du prøvd kviseplaster eller kvisekrem? Det ser jo ut som kviser som ikke kommer ut. Jeg har hatt sånne, og når jeg har smørt med salisylsyre så blir talgen inni kvisen så hard at man ikke kan poppe dem. Anonymkode: 595ac...2b8 TS har prøvd alt. Anonymkode: f2b63...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #18 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei det er som når man har dype hvite hudormer, de som ikke blir ordentlig kviser men som man kan se når man strekker ut huden at ligger noe hvitt langt under huden som må ut med litt klemming og eksfoliering. Bare at med disse så kommer det ingenting ut, ødelegger bare huden av å klemme! De har vært der i evigheter nå så begynner å bli passe frustrert! Anonymkode: 8e06b...861 Det er jo hudpleiere som driver med dette - kan det være en ide å ta en sjekk der? Sende et ordentlig bilde først på mail, dersom kremen fra legen ikke funker? Anonymkode: f2b63...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #19 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo hudpleiere som driver med dette - kan det være en ide å ta en sjekk der? Sende et ordentlig bilde først på mail, dersom kremen fra legen ikke funker? Anonymkode: f2b63...c73 Du tenker at en jalla-hudpleier har større kompetanse på dette enn en hudlege? Anonymkode: 30c92...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #20 Del Skrevet 22. januar 2023 Ser du har prøvd mye. Hva er din erfaring med tea tree olje? (Regner med du har prøvd noe av høg kvalitet fra et australsk merke). Eller sør koreansk ansiktspleie? Anonymkode: 32ec8...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå