Gå til innhold

Møte døde i et etterliv

Embla Othea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg tror ikke på noe liv etter døden.

Er man død så er man død. 

Anonymkode: 2372a...fc3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal man ikke kunne møte døde i et potensielt etterliv? Finnes Gud? Er det bare tull å tro på ting? Hva med folk som har opplevd ting som tilsier at det er noe på den potensielle andre siden? Tenker at folk må få tro på det de selv vil, så lenge det ikke skader en selv eller andre 💖

Når det er sagt, jeg tror at det finnes mer enn det vi ser, da jeg har opplevd ting og min mann ser. Flere i hans familie har også evnen. Man kan såklart diskutere om dette er oppspinn, lyger de til meg? Men hvorfor skulle de det? Det er opp til hver enkelt hva de tror på.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ford3000 said:

Hvorfor skal man ikke kunne møte døde i et potensielt etterliv? Finnes Gud? Er det bare tull å tro på ting? Hva med folk som har opplevd ting som tilsier at det er noe på den potensielle andre siden? Tenker at folk må få tro på det de selv vil, så lenge det ikke skader en selv eller andre 💖

Når det er sagt, jeg tror at det finnes mer enn det vi ser, da jeg har opplevd ting og min mann ser. Flere i hans familie har også evnen. Man kan såklart diskutere om dette er oppspinn, lyger de til meg? Men hvorfor skulle de det? Det er opp til hver enkelt hva de tror på.

Nå er det vel få ting i verden som har skadet flere mennesker enn det religion har gjort, så dette her synes jeg var merkelig skrevet. 

Anonymkode: 745d6...d00

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er det vel få ting i verden som har skadet flere mennesker enn det religion har gjort, så dette her synes jeg var merkelig skrevet. 

Anonymkode: 745d6...d00

Verden er et merkelig sted.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Verden er et merkelig sted.

Lyver foreldre til unger om julenissen? Ja. Å tro r ikke det samme som at det er sant.

Anonymkode: 8cc22...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror vi møter igjen andre i etterlivet. Helt klart et liv etter døden slik jeg ser det, og har også hørt andre snakke om det. 

Det er mye vi ikke ser her vi er nå, men det betyr ikke at det ikke finnes flere dimensjoner og liv :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det, tror ikke det er noe etter døden. Men jeg håper på reinkarnasjon ❤️

Anonymkode: e5f31...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil dette fungere i praksis? Evige besøk hos hverandre i evigheten? Bli plaget støtt og stadig av folk som vil møte deg? Hva om de du vil møte igjen ikke vil møte deg? 🙂

Anonymkode: b7be3...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (6 timer siden):

Tror dere på at man kan møte andre døde i et etterliv?

Ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper det. Den tanken er med på å holde meg oppe når sorgen og savnet er som verst ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det. Noe vi vet med sikkerhet er at mange møter igjen sine kjære avdøde i dagene, ukene før de dør. De kan se dem i både våken tilstand og i drømmer.

Anonymkode: 29862...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper det. Noe vi vet med sikkerhet er at mange møter igjen sine kjære avdøde i dagene, ukene før de dør. De kan se dem i både våken tilstand og i drømmer.

Møte allerede avdøde i dagene, ukene før de dør selv altså.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så absolutt..tror de følger med og er rundt oss, hvertfall de nære. Jeg føler dem noen ganger rundt meg 🙂

Anonymkode: e4d76...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...