Gå til innhold

Brunetter eller blondiner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Liker dere blondiner eller brunetter best?

begrunn svaret deres også

Endret av Anonymebrukern
.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler. 

Anonymkode: 0071d...3a7

Skrevet

Brunetter.

Pga. min ungdoms drømmekvinner? Spesielt (den unge!) Jennifer Connelly, Mia Sara, Sean Young, Anne Archer, Kate Bush, Mädchen Amick, Catherine Zeta-Jones, Phoebe Cates, Daphne Zuniga, Demi Moore, Geena Davis... Det var mange. Hvorfor jeg har likt brunettene best, vanskelig å forklare. 

Men endte opp med "ginger" til slutt.

Anonymkode: 1b62e...da6

• Hjerte 5
Skrevet

Begge deler... Alle er forskjellige og unike på sin måte når de tør å slippe seg løs..... Seriøst er hår og hudfarge uvesentlig. Det er mye annet som teller mer for meg.....

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, Anonymebrukern said:

Liker dere blondiner eller brunetter best?

begrunn svaret deres også

Blondiner helt klar og gjerne med store pupper. Har prøvd hele farge paletten mange ganger og det er ingen tvil.

Anonymkode: e48ed...2cd

Skrevet

Mennesker. Hva farge håret dems er, er ikke relevant 😊

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Brunetter er mer mystiske og sensuelle for meg. Spesielt med tykt hår, gjerne litt lubne, oser avansert sex av slike kvinner, NAM!

Anonymkode: 12663...072

• Hjerte 6
Skrevet

Hår er viktig for meg, og noe av det første som gjør en kvinne attraktiv for meg.

Jeg liker det så mørkt som mulig, helst svart. Blondt hår har jeg aldri funnet attraktivt, og skjønner ikke hvorfor det er så ettertraktet.

Anonymkode: eeb27...3c6

• Hjerte 1
Skrevet

«Høy og mørk» 10301B68-2E31-44C7-83B1-38BA023A4B5F.gif.4b5e6de3c557f8b064a1873bc1a57e5f.gif

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hår er viktig for meg, og noe av det første som gjør en kvinne attraktiv for meg.

Jeg liker det så mørkt som mulig, helst svart. Blondt hår har jeg aldri funnet attraktivt, og skjønner ikke hvorfor det er så ettertraktet.

Anonymkode: eeb27...3c6

Fordi alle har forskjellig smak, derfor er både mørke og lyse attraktive, det kommer helt an på hvem du spør. 

Selv er jeg ekte blondine og kommer aldri til å gjøre noe med hårfargen min bare fordi noen liker mørke best ;) 

Jeg liker også mørkhårede menn best, men min mann er skallet og jeg synes han er dritdeilig! 

Anonymkode: 71a88...ca2

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Brunette, brune øyne, brun hud. Vet ikke hvorfor. Kanskje det har noe med hvem jeg syntes var pene da jeg var ung?

Anonymkode: a2d42...94d

• Hjerte 1
Skrevet

Det er en teori om at menn liker blå øyne og blondt hår fordi det symboliserer noe ungdommelig og dermed økt fertilitet. Personlig spørs det på personen. De fleste jeg har ønsket å bli sammen med har enten hatt strawberry blondt, sort eller kommunegrått hår.

Skrevet

Så mørkt som mulig.

Allikevel har alle mine kjærester vært blonde.

Det sier egentlig bare at hårfarge ikke har noen som helst betydning for meg.

Anonymkode: 9701f...cf7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så mørkt som mulig.

Allikevel har alle mine kjærester vært blonde.

Det sier egentlig bare at hårfarge ikke har noen som helst betydning for meg.

Anonymkode: 9701f...cf7

Jeg og elsker svart hår, det er veldig sexy. Men dama er blond, og hun er dritdeilig likevel. Forstå det den som kan 😂

Anonymkode: 12663...072

• Liker 2
Skrevet

Så lenge hun har faste pupper, godt trent kropp, flat mage og sprettrumpe preget av at hun gjør sine squats og hip thrusts. Og ikke minst at ansiktet er minst 8/10 så er det ikke så nøye om håret er lyst eller mørkt så lenge hun også er under 30.

Anonymkode: 3030b...d09

Skrevet

Rødhåret 🥰

Kona er ekte rødhåret, derfor!
Og ekte betyr rødt hår både oppe og «nede»😉

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Blondt, brunt, svart, rødt, grått - spiller ingen rolle. Det koker ned til sjarm og kjemi. 

Anonymkode: 47b16...f78

• Liker 1
Skrevet

Gingers!

Eller brunetter

Anonymkode: 0dc37...b46

Skrevet
Geojak skrev (37 minutter siden):

Rødhåret 🥰

Kona er ekte rødhåret, derfor!
Og ekte betyr rødt hår både oppe og «nede»😉

Tror nok de fleste oppegående skjønner hva rekte rødhåret betyr.

• Liker 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 timer siden):

Tror nok de fleste oppegående skjønner hva rekte rødhåret betyr.

Tja du har nok rett 👍
Men har sett at ikke alle forstår det, så derfor min «unødvendige» ekstra kommentar.
Beklager om du plagdes av den 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...