Gå til innhold

Brunetter eller blondiner

Fremhevede innlegg

Skrevet
Geojak skrev (1 minutt siden):

Tja du har nok rett 👍
Men har sett at ikke alle forstår det, så derfor min «unødvendige» ekstra kommentar.
Beklager om du plagdes av den 😉

Jeg plagdes ikke☺️Hvorfor tror du det? Jeg har levd en stund og det er ikke mye som plager meg😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Jeg plagdes ikke☺️Hvorfor tror du det? Jeg har levd en stund og det er ikke mye som plager meg😉

Nei tror ikke du plagdes så enda en unødvendig kommentar fra meg. 😉
Men har opplevet at ikke alle vet det om ekte rødt hår, jeg sier defor hva jeg har opplevet.
Nå har jeg ikke sett så mange, men kona er rød oppe og nede, jeg lurer litt på om det samme gjelder blondier, er de blonde oppe og nede? Eller gjelder det kun de som er rødhåret 🤔

Skrevet
Geojak skrev (1 time siden):

Men har opplevet at ikke alle vet det om ekte rødt hår, jeg sier defor hva jeg har opplevet.
Nå har jeg ikke sett så mange, men kona er rød oppe og nede, jeg lurer litt på om det samme gjelder blondier, er de blonde oppe og nede? Eller gjelder det kun de som er rødhåret 🤔

Det gjelder nok både blondiner og brunetter. Så sant håret på hodet ikke er farget☺️Synes ikke du kom med en unødvendig kommentar☺️

• Liker 2
Skrevet

Betyr nøyaktig null og niks.

Skrevet

Liker nok best brunetter. Fleste kompiser vil si seg enig.

Anonymkode: 20166...882

• Hjerte 2
Skrevet
Geojak skrev (På 21.1.2023 den 13.51):

Lurer på om dette står mer i stil med øyenbrynsfargen? Slik at en ikke nødvendigvis har farget håret om det ikke samsvarer med hodehåret.

• Liker 1
Skrevet

Er vel såpass gammel at jeg burdte si gråhåret, men jeg går vel egentlig ikke etter farge. Når det er sagt har jeg nok en preferanse for rødt hår, gjerne litt gyllent også. 

Skrevet

Har aldri klart å bestemme meg faktisk....

Skrevet

Høres så gammeldags ut med "blondine" og "brunette". Må tenke på sånne gammeldagse tegneserier og filmer fra 50- og 60-tallet. 

Anonymkode: 17ccc...513

Skrevet
Flintis skrev (19 timer siden):

Lurer på om dette står mer i stil med øyenbrynsfargen? Slik at en ikke nødvendigvis har farget håret om det ikke samsvarer med hodehåret.

Liker blondiner  med   litt gyllent  i.

Anonymkode: ed07b...4fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Liker blondiner  med   litt gyllent  i.

i fitta....og brunette med  masse hår nede🤪

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ut til å foretrekke mørkhårete menn. Mer "mystisk" sikkert. Også er jeg mørkhåret selv (med blå øyner), alle i familien er mørkhåret også, så sikkert en sammenheng der å. 

Anonymkode: a2f36...f0d

AnonymBruker
Skrevet
On 1/19/2023 at 9:20 AM, Majer said:

Det er en teori om at menn liker blå øyne og blondt hår fordi det symboliserer noe ungdommelig og dermed økt fertilitet. Personlig spørs det på personen. De fleste jeg har ønsket å bli sammen med har enten hatt strawberry blondt, sort eller kommunegrått hår.

Bare tull!!!! 
Nå er ikke blonde kvinner mer ungdommelige og fertile enn mørkhårede! 

Anonymkode: 0a1a2...5c8

AnonymBruker
Skrevet

Har selv brunsvart hår. Nesten helt svart. En norsk forelder og en utenlandsk. 
Jeg foretrekker menn med blondt eller lysbrunt, gyllent hår, blek hud og blå eller grønne øyne. 
Aldri vært interessert i «høy og mørk». 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Bare tull!!!! 
Nå er ikke blonde kvinner mer ungdommelige og fertile enn mørkhårede! 

Nei, men det blir vel litt som at høye menn blir sett på som attraktive fordi de liksom kan beskytte deg. Det stemmer jo egentlig ikke for når så du sist en spesialsoldat på to meter? Ikke alltid veldig logisk, men det er som det er.

Endret av Majer
Skrevet

Liker alle hårfarger og jeg tenker ikke så mye på hvilken hårfarge mennesker har. Jeg har selv mørk brunt hår.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Geojak skrev (På 21.1.2023 den 13.51):

Jeg har blondt hår på hodet, men mørke bryn, vipper og mørkt hår nedentil og under armene. Lyse hår på leggene. Forstå det den som kan 😄

Ei venninne har rødt hår på hodet, men er blond nedentil. Samme gjelder en fyr jeg har møtt - rødt på hodet og helt blond på resten av kroppen. En annen mann jeg har vært med har rød/brunt hår på hodet, mørke bryn/vipper og knallrødt skjegg, men er rød/blond nedentil og hadde lyse hår på beina og mørke hår på brystkassen.  Altså trenger ikke fargen på håret å ha noe med resten av kroppens behåring å gjøre 🙃

Endret av Frkego
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rødhåret 🔥

Hårfargen var det første jeg la merke til med kona mi. Og ja , jeg var nysgjerrig på hvordan det så ut nedentil😅 (jeg var 18 til mitt forsvar?

Anonymkode: 62e5e...602

Skrevet
Frkego skrev (2 timer siden):

Jeg har blondt hår på hodet, men mørke bryn, vipper og mørkt hår nedentil og under armene. Lyse hår på leggene. Forstå det den som kan 😄

Ei venninne har rødt hår på hodet, men er blond nedentil. Samme gjelder en fyr jeg har møtt - rødt på hodet og helt blond på resten av kroppen. En annen mann jeg har vært med har rød/brunt hår på hodet, mørke bryn/vipper og knallrødt skjegg, men er rød/blond nedentil og hadde lyse hår på beina og mørke hår på brystkassen.  Altså trenger ikke fargen på håret å ha noe med resten av kroppens behåring å gjøre 🙃

Se det ja, ikke nødvendigvis sammenheng mellom hårfarge oppe og nede da nei.

Så er vel egentlig svaret på hva jeg foretrekke, at hårfarge ikke betyr noe,
Det er mennesket som bærer hårpryden som er viktig.

personlighet, væremåte og utsråling har jo ingen sammenheng med hårfargen egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, artig med "oppe og nede"-diskusjonen her. Fargen kan variere mye fra sted til sted på samme kropp, ja.

Jeg har selv lyst rødbrunt hår, brune vipper og bryn, mørkebrunt hår nedentil og heeelt lyse hår på beina og armene (så lite at jeg ikke trenger å barbere leggene, det holder å nappe med pinsett hver tredje måned). En venninne av meg har lysblonde øyevipper men nesten svarte hår på leggene, hun synes det er urettferdig og forbanner seg over at det ikke er motsatt, haha.

Anonymkode: ed688...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...