AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Del Skrevet 18. januar 2023 Jeg har hatt regelmessig mens i mange år nå med syklus på 28-32 dager. Denne måneden fikk jeg ikke mensen. Sist mens var 6 desember. Hadde litt blødning dagen jeg forventet mens - med litt lyserødt blod på papiret, men mensen kom aldri. Etterhvert fikk jeg lite energi, redusert matlyst, svimmelhet og litt hodepine. Har litt menssmerter hver dag og litt ømme bryst i ca 2 uker nå. Er nå på syklusdag 44. Har tatt flere tester fra RFSU - så etterpå at disse hadde gått ut på dato for 2 år siden, de var negative. 1 kunne vise antydning til svak strek. Tok test i morges Clear blue digital test som også viser negativ. Kan jeg likevel være gravid? Står at testene er 99 % sikre. jente 26 år gammel Anonymkode: db7ce...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Del Skrevet 18. januar 2023 Jeg tror nok dessverre ikke du er gravid dersom du får flere negative tester på rad. Kan det være at eggløsning ble forsinket denne syklusen og at du hadde en liten hormonell blødning rundt det tidspunktet? Anonymkode: ab538...c8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Del Skrevet 18. januar 2023 Ser nok slik ut ja.. Takk for svar Anonymkode: db7ce...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg er litt i samme situasjon som deg. Vanligvis syklus på 34-44 dager, er nå på syklusdag 56.. Har også noen av de samme symptomene, men helt blenda negative g-tester.. blir så utålmodig. - J 24 Anonymkode: f6dfc...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå