Gjest Warrior Skrevet 18. januar 2023 #21 Del Skrevet 18. januar 2023 Maestro skrev (8 timer siden): Mjooo. Har en kompis med en stasjonsvogns amcar. Med flagg i taket, den tralla der, ser krise stygg ut. Sånn typ voksne folk i skinnvest som tror de er enda 18 år og føler seg ganske så tøffe - så har dem passert 40 år for lenge siden. Staysman og sånn, raggemusikk er jo selvklart en del av dette da på full guffe med bilen full av drita sånne menn, som sigger og drikker med en stakkars edru sjåfør. Må være 40 års krisa det. Det er jo uansett ikke selve bilen som er harry, men folk som gjør den sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #22 Del Skrevet 18. januar 2023 Uten tvil Tesla.... 😉 Anonymkode: 2b8ee...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 18. januar 2023 #23 Del Skrevet 18. januar 2023 Warrior skrev (40 minutter siden): Må være 40 års krisa det. Det er jo uansett ikke selve bilen som er harry, men folk som gjør den sånn. Tro meg, bilen er harry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 18. januar 2023 #24 Del Skrevet 18. januar 2023 Warrior skrev (42 minutter siden): Må være 40 års krisa det. Det er jo uansett ikke selve bilen som er harry, men folk som gjør den sånn. Bilen blir nok automatisk mer harry og sånn, pga menneskene inni 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. januar 2023 #25 Del Skrevet 18. januar 2023 Hongqi 😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #26 Del Skrevet 18. januar 2023 Orker ikke ta del i enda en harry-diskusjon, men kan nevne at Harry Klein fra Derrick brukte en lang rekke biler i serien, mest BMW og Audi; her er en fullstendig oversikt over bilene som ble brukt i Derrick, både av politiet i serien og andre: https://www.imcdb.org/m70981.html Ikke uventet finner man også en rekke Jaguarer på listen, da mordene fant sted i sosiale kretser der man ikke brukte Moskvitch eller Lada. Men Harry Klein - han satte forståelig nok pris på tysk kvalitet, og kjørte gjerne BMW. Anonymkode: dfb2c...19c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #27 Del Skrevet 18. januar 2023 Tesla må vel være toppen av harry? Anonymkode: 8f4de...b7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 18. januar 2023 #28 Del Skrevet 18. januar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Den EL-BMW'en med den gigantiske grillen foran. Jeg har alltid likt utseendet på BMW men den er stygg, harry og motbydelig på en gang. Anonymkode: 722f2...7d1 Det er da stilig med stor grill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 18. januar 2023 #29 Del Skrevet 18. januar 2023 Jeg har ikke hørt om noen bil som heter Harry, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #30 Del Skrevet 18. januar 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Hei jeg skal kjøpe meg ny bil men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Ønsker ikke å kjøpe en bil som folk synes er Harry. Hvilke biler er Harry i 2023? Er Diesel Harry? Anonymkode: a3199...39d Hvorfor ikke? For nå er det like før harry blir trendy. Anonymkode: b10f2...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #31 Del Skrevet 18. januar 2023 7 hours ago, newman01 said: Det er da stilig med stor grill Hadde det vært en slik BMW Harry Klein skulle kjøre frem for sjefen sin, hadde nok skurkene i Derrick hatt mer respekt for politiets kjøretøy. Anonymkode: dfb2c...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #32 Del Skrevet 18. januar 2023 Hvem sin bil? Anonymkode: 024fe...ee7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #33 Del Skrevet 18. januar 2023 Hvilken bil. Ikke Hvem. Hvilken. Anonymkode: 9f75a...f41 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatPerson123 Skrevet 18. januar 2023 #34 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Nei altså jeg tror at med alle harrytrådene her, (altfor mange) så kan man se at alle synes at forskjellige ting er Harry. Bare kjøp en bra bil, du. Sånn seriøst, få bryr seg, så lenge du ikke prøver å vise deg og bilen fram hele tida. Da er du uansett ikke harry, bare irriterende. Endret 18. januar 2023 av CatPerson123 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 18. januar 2023 #35 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Enkelte vil vel hevde at diesel og bensin biler er harry, men har vel inntrykk at det er forskjell på by og land. Når lademulighet og praktiske hensyn ikke møter realiteten. Min Land Cruiser 4.2 liter rekkesekser diesel med mulighet til å trekke henger på 3500kg er nødvendig for meg. For andre har dette ingen interesse. Vi er alle forskjellige. Endret 18. januar 2023 av Einus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. januar 2023 #36 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Orker ikke ta del i enda en harry-diskusjon, men kan nevne at Harry Klein fra Derrick brukte en lang rekke biler i serien, mest BMW og Audi; her er en fullstendig oversikt over bilene som ble brukt i Derrick, både av politiet i serien og andre: https://www.imcdb.org/m70981.html Ikke uventet finner man også en rekke Jaguarer på listen, da mordene fant sted i sosiale kretser der man ikke brukte Moskvitch eller Lada. Men Harry Klein - han satte forståelig nok pris på tysk kvalitet, og kjørte gjerne BMW. Anonymkode: dfb2c...19c Hahaha...genialt svar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #37 Del Skrevet 22. januar 2023 Helt klart Tesla Anonymkode: 6db64...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #38 Del Skrevet 23. januar 2023 rav4 Anonymkode: 5546c...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. januar 2023 #39 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 18.45): Det mest harry i 2023 er å skrive "hvem bil". Anonymkode: 0e3d4...10f Det er ikke bare harry, men direkte grammatisk feil. Hører dessverre stadig flere unge blande hvilke/-n/-t med hvem: «Hvem bil er din?», «Hvem hus bor du i?» Det skjærer i ørene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. januar 2023 #40 Del Skrevet 23. januar 2023 8 hours ago, Grüner said: Det er ikke bare harry, men direkte grammatisk feil. Hører dessverre stadig flere unge blande hvilke/-n/-t med hvem: «Hvem bil er din?», «Hvem hus bor du i?» Det skjærer i ørene mine. Hva om eieren av bilen identifiserer bilen sin som noe annet enn språkrådet har bestemt at den skal føle seg som da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå