Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

Modereringen igjen, innlegg som kun inneholder fakta og som har fått god respons fra andre brukere blir slettet fordi det visstnok er hatefullt. Det modereres etter personlige føleleser og politisk ståsted i mange tilfeller. 

Anonymkode: 933d1...ad7

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel nevnt det før, men overdreven trang til å slette innlegg med "mangelfull overskrift". Skulle heller ønske den modereringen ble gjort på tv2, dagbladet osv, så vi slapp alle overskrifter som "dette må du gjøre nå". Her på kg ser jeg stadig innlegg med helt kurante overskrifter bli slettet. 

Anonymkode: 3e8f3...477

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinnehatet.

Anonymkode: 82189...4c9

Og alle kvinnfolkene som umiddelbart begynner å klage på grunn av påstått "kvinnehat" bare fordi noen er uenige med dem.  

Anonymkode: 055d3...942

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og alle kvinnfolkene som umiddelbart begynner å klage på grunn av påstått "kvinnehat" bare fordi noen er uenige med dem.  

Anonymkode: 055d3...942

Ide: lag et forum med 50% kvinner og menn hvor vi snakker sammen heller enn å mane fram fiendebilder

Anonymkode: 63170...c6e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inverto skrev (3 timer siden):

1: At man ikke kan forandre brukernavn

2: Merkelige moderatorer og moderering

Anonymkode: 5dc22...d19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 25.9.2023 den 19.20):

- Alle hetsingen av uføre. Har sikkert skrevet det før, men det må nok nevnes enda en gang 🙄 

Enig. Den dukker opp i så mange tråder. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hets mot uføre.

Hets mot overvektige.

Hets mot de som har andre politiske meninger enn en selv.

Egentlig alle typer hets, mobbing eller hva man velger kalle det.

Brukere som tror de vet hvordan alle psykiske sykdommer arter seg.

Brukere som har sterke meninger om et tema, men skriver som AB fordi de ikke tør stå for sine meninger.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgekarjol skrev (4 timer siden):

Modereringen.

Hvordan da? Jeg ser mange nevner dette, men skjer det oftere i noen underforum enn i andre? Jeg kan ikke huske å ha sett det, annet enn ved få ekstreme og usakelige tilfeller. Men mulig jeg er ikke pleier være i de mest utsatte underforumene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kvinnehatet.

Anonymkode: 82189...4c9

Hvor er det? Jeg registrerer mobbing av tjukke, men ikke kvinnehat.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetsingen av enkelte brukere. Enkelte popper opp i hver tråd for å «ta» den personen og lage kvalme. De er en gjeng på 4-5 stk her inne som driver på.

Anonymkode: 930f1...338

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Modereringen igjen, innlegg som kun inneholder fakta og som har fått god respons fra andre brukere blir slettet fordi det visstnok er hatefullt. Det modereres etter personlige føleleser og politisk ståsted i mange tilfeller. 

Det modereres alltid etter personlig bias, de burde ha et funksjonellt regelverk som var enkelt og likt for alle men reglene er så ullne og åpne for skjønn at de er ubrukelige.

Takk for meg på dette drittforumet, bare bortkastet tid egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hetsingen av enkelte brukere. Enkelte popper opp i hver tråd for å «ta» den personen og lage kvalme. De er en gjeng på 4-5 stk her inne som driver på.

Anonymkode: 930f1...338

Hvordan kan du vite hvor mange de er, om de skriver som AB?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som tar over brukernavn fra brukere som har slettet seg, og bruker brukernavnene på falske brukere de så bruker til å snakke med seg selv.

Anonymkode: 8062a...532

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 10.50):

Sånn blir det når moderatorene jobber her frivillig,  de får jo ikke betalt for jobben 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Folk som tar over brukernavn fra brukere som har slettet seg, og bruker brukernavnene på falske brukere de så bruker til å snakke med seg selv.

Anonymkode: 8062a...532

Det er jo bare trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletting av tråder om det som foregår i Israel nå, irriterer meg. Virkelig! Det er et viktig og aktuelt tema nå, og tråder om det blir slettet etter fem minutter! Hvem er dere moderatorer, egentlig???

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...