AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #581 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Irriterer meg at de eneste likes funksjonene her er tre like, eller tre positive valg bare. Det burde gått an å trykke tommel ned, sint og latterfjes også. Er vel en del av det hysteriske «må ikke krenke noen» hysteriet. Rart ingen har nevnt det enda. Like ille som at vi nå tror drivstoff er billig om det er nedi 18 kr litern🤯 man blir tvunget til de valga som er og ingen protesterer. Anonymkode: eb09e...5c8 Håper aldri dette kommer til kg, trollingen og mobbingen på kg hadde blitt så mye verre… Anonymkode: 6b33e...de4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. april 2023 #582 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Irriterer meg at de eneste likes funksjonene her er tre like, eller tre positive valg bare. Det burde gått an å trykke tommel ned, sint og latterfjes også. Er vel en del av det hysteriske «må ikke krenke noen» hysteriet. Rart ingen har nevnt det enda. Like ille som at vi nå tror drivstoff er billig om det er nedi 18 kr litern🤯 man blir tvunget til de valga som er og ingen protesterer. Anonymkode: eb09e...5c8 Jeg savner latter-emoji selv, da endel innlegg er oppriktig morsomme og fortjener cred for det. Mer humor her inne hadde vært en bra ting, men hele poenget er jo at om man er uenig skal man bruke ordene sine og fortelle hvorfor? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #583 Del Skrevet 6. april 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg savner latter-emoji selv, da endel innlegg er oppriktig morsomme og fortjener cred for det. Mer humor her inne hadde vært en bra ting, men hele poenget er jo at om man er uenig skal man bruke ordene sine og fortelle hvorfor? Alt for mange hadde gitt alvorlige og seriøse innlegg latter emoji og det er langt i fra greit. Det hadde blitt en enkel hersketeknikk i diskusjoner som det er 100% garantert at mange ville misbrukt Anonymkode: 6b33e...de4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. april 2023 #584 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt for mange hadde gitt alvorlige og seriøse innlegg latter emoji og det er langt i fra greit. Det hadde blitt en enkel hersketeknikk i diskusjoner som det er 100% garantert at mange ville misbrukt Anonymkode: 6b33e...de4 Jeg ser den, men om man kommer med et godt argument og svaret er: hihi, tenker jeg at man har rett. Det blir litt som min gandonkel som har hatt slag. Han er på internett som er bra i seg selv, men han kan kommentere med "rasende-emoji" om jeg sender ham et bilde fra påskesolen i familie-chaten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. april 2023 #585 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Irriterer meg at de eneste likes funksjonene her er tre like, eller tre positive valg bare. Det burde gått an å trykke tommel ned, sint og latterfjes også. Er vel en del av det hysteriske «må ikke krenke noen» hysteriet. Rart ingen har nevnt det enda. Like ille som at vi nå tror drivstoff er billig om det er nedi 18 kr litern🤯 man blir tvunget til de valga som er og ingen protesterer. Anonymkode: eb09e...5c8 Man behøver ikke velge noen av de tre. Det er nok mobbing og troll her. Å gi dem flere alternativer er å be om at de skal latterliggjøre alle som ikke er enige med dem selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #586 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Alle damene som skriver at de ser ut som om de er 15 år yngre enn de er, og legger til 😆. Det tror du ja. Anonymkode: c13b9...af5 Hæ? Dette er det mennene her inne som gjør. Dere ser ikke 15 år yngre ut enn dere er,sorry. Anonymkode: d69fe...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 7. april 2023 #587 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Hæ? Dette er det mennene her inne som gjør. Dere ser ikke 15 år yngre ut enn dere er,sorry. Anonymkode: d69fe...a03 Jeg vil si begge parter har feil. Det er ALT for mange menn her inne med forvrengt bilde av seg selv. Men dette gjelder om ikke enda flere damer. Dette forumet er det perfekte stedet for ytterpunktene i samfunnet. Sammen er de den perfekte stormen. Veldig mange av trådene som opprettes på daglig basis her inne er helt uten sidestykke. En masterclass i hvordan ikke oppføre seg og være som menneske. Et godt råd til alle her på forumet er å ta dette som ren underholdning. For samfunnet generelt fungerer ikke slik som det er her inne. Makan til polariserende mørkt hull skal man lete lenge etter. Freak forumet har etterhvert blitt et langt mer stabilt og inkluderende sted en KG. Det er fælt om noen faktisk tror at tingenes tilstand er så ille slik som det blir fremstillet på dette forumet. Orker ikke engang tenke på hva enkelte svake sjeler kan velge å gjøre ved å snuble innom her. Endret 7. april 2023 av Fant80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #588 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bedre det, enn å skjemme seg ut med å legge an på 15 år yngre kvinner🙂 Anonymkode: 8acc1...782 Gjør noen det på kg? Anonymkode: c13b9...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #589 Del Skrevet 7. april 2023 Overdreven kose mose Anonymkode: 6b33e...de4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #590 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hæ? Dette er det mennene her inne som gjør. Dere ser ikke 15 år yngre ut enn dere er,sorry. Anonymkode: d69fe...a03 Det er damer som oftest skriver i slike tråder. Anonymkode: c13b9...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #591 Del Skrevet 7. april 2023 Moderatorer som stenger tråder i dagesvis for moderering, slik at innlegg er vanskelig å finne frem igjen. Viktige kommentarer som slettet, og svar på spørsmål om hvorfor noe ble slettet blir svart med utelukkende hersketeknikk. Anonymkode: 7f5e1...1df 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #592 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Moderatorer som stenger tråder i dagesvis for moderering, slik at innlegg er vanskelig å finne frem igjen. Viktige kommentarer som slettet, og svar på spørsmål om hvorfor noe ble slettet blir svart med utelukkende hersketeknikk. Anonymkode: 7f5e1...1df Dette Anonymkode: 87a6c...231 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #593 Del Skrevet 7. april 2023 Fant80 skrev (2 timer siden): Jeg vil si begge parter har feil. Det er ALT for mange menn her inne med forvrengt bilde av seg selv. Men dette gjelder om ikke enda flere damer. Dette forumet er det perfekte stedet for ytterpunktene i samfunnet. Sammen er de den perfekte stormen. Veldig mange av trådene som opprettes på daglig basis her inne er helt uten sidestykke. En masterclass i hvordan ikke oppføre seg og være som menneske. Et godt råd til alle her på forumet er å ta dette som ren underholdning. For samfunnet generelt fungerer ikke slik som det er her inne. Makan til polariserende mørkt hull skal man lete lenge etter. Freak forumet har etterhvert blitt et langt mer stabilt og inkluderende sted en KG. Det er fælt om noen faktisk tror at tingenes tilstand er så ille slik som det blir fremstillet på dette forumet. Orker ikke engang tenke på hva enkelte svake sjeler kan velge å gjøre ved å snuble innom her. Er helt enig. Det er ikke lurt for sårbare mennesker å være her inne. Dessverre så er det flesteparten av nettopp dem som oppholder seg her mest. Anonymkode: d69fe...a03 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #594 Del Skrevet 7. april 2023 Brukere som utgir seg for å være noe de ikke er Anonymkode: 6b33e...de4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #595 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brukere som utgir seg for å være noe de ikke er Anonymkode: 6b33e...de4 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #596 Del Skrevet 7. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Brukere som utgir seg for å være noe de ikke er Anonymkode: 6b33e...de4 Det gjelder jo flesteparten av brukerne. Alle tjener over gjennomsnittet, ser 10 år yngre ut enn de er, lager mat fra bunnen av, har skyhøy IQ, osv. Anonymkode: d3f3a...d9f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #597 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det gjelder jo flesteparten av brukerne. Alle tjener over gjennomsnittet, ser 10 år yngre ut enn de er, lager mat fra bunnen av, har skyhøy IQ, osv. Anonymkode: d3f3a...d9f Noen mer enn andre 🤪 Anonymkode: 6b33e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #598 Del Skrevet 7. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Noen mer enn andre 🤪 Anonymkode: 6b33e...de4 Absolutt. Men man får bare la skrytepavene få holde på. Som de sier: Selvskryt skal man lytte til, for det kommer fra hjertet. Anonymkode: d3f3a...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #599 Del Skrevet 7. april 2023 Folk som gjør seg til eksperter pga generalisering. Type: Jeg vet akkurat hvordan russerne tenker, for jeg var ett år på utveklsing i St. Petersburg for 20 år siden. Anonymkode: d3f3a...d9f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #600 Del Skrevet 7. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Folk som gjør seg til eksperter pga generalisering. Type: Jeg vet akkurat hvordan russerne tenker, for jeg var ett år på utveklsing i St. Petersburg for 20 år siden. Anonymkode: d3f3a...d9f Edit: Eller: Jeg vet akkurat hvordan det er å være depriemert og hva som hjelper, for jeg har vært depimert tidligere. Som om ikke depresjoner kommer i uendelig av grader og varianter. Anonymkode: d3f3a...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå