AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #541 Del Skrevet 31. mars 2023 Når jeg tar opp et vanskelig tema som jeg syns er vanskelig å skrive om, og blir beskyldt for å skrive trolleinnlegg. Skjedd hele to ganger.. Anonymkode: 615ef...f02 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 31. mars 2023 #542 Del Skrevet 31. mars 2023 Det som irriterer meg mest er at jeg overhodet er her. Det som irriterer meg nest mest er andre som er som meg. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #543 Del Skrevet 31. mars 2023 On 2/26/2023 at 1:58 AM, AnonymBruker said: En annen ting som skjer alt for ofte er at to brukere avsporer diskusjoner totalt. Man tror det har kommet mange nye svar, og så er det bare "du tar feil". "Nei, du tar feil". "Nope, og jeg avslutter diskusjonen her". "Nei, du avslutter ikke, det er jeg som får siste ord". Osv osv i all evighet. Og brukere som ikke godtar andre meninger, de tror alltid det bare er den andre som "ikke har lest hva jeg skriver". Anonymkode: 3e8f3...477 Enig. Eller når noen sier "dette er siste innlegget mitt" også fortsetter de å poste innlegg etter dette utelukkende for å prøve å få siste ordet i tråden. Anonymkode: d3f3a...d9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 31. mars 2023 #544 Del Skrevet 31. mars 2023 Ryddet for brukerdebatt. Lomvi, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #545 Del Skrevet 1. april 2023 Sleskete menn. Anonymkode: d3f3a...d9f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #546 Del Skrevet 1. april 2023 Overdreven moderering. Anonymkode: 5dc22...d19 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #547 Del Skrevet 4. april 2023 Surpomper som ikke tåler et lite snev av humor/sarkasme. Anonymkode: 36b33...2a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #548 Del Skrevet 5. april 2023 On 3/31/2023 at 5:41 AM, AnonymBruker said: Når jeg tar opp et vanskelig tema som jeg syns er vanskelig å skrive om, og blir beskyldt for å skrive trolleinnlegg. Skjedd hele to ganger.. Anonymkode: 615ef...f02 Samme her. Jeg skrev om er nært familiemedlem som døde og ble beskyldt for å trolle. Enkelte eier ikke skam. Anonymkode: d3f3a...d9f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #549 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 7.41): Tviler på at de har laget logg. De kan jo huske tråden uten å ha skrevet noe ned. Men enig i at det er en uting å dra frem ting som er skrevet for mange år siden. Anonymkode: d3f3a...d9f Jeg har gjort det fordi jeg har søkt opp tema, blitt revet i det jeg leser og glemt å sjekke dato for innlegget for jeg svarer. Sikkert ikke alene om å ha gjort den glippen… Anonymkode: 615ef...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #550 Del Skrevet 5. april 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har gjort det fordi jeg har søkt opp tema, blitt revet i det jeg leser og glemt å sjekke dato for innlegget for jeg svarer. Sikkert ikke alene om å ha gjort den glippen… Anonymkode: 615ef...f02 Meg du siterer. Jepp, det er jo langt mer plausibelt enn at noen lager logg på brukerne på forumet. Ærlig sak å glemme at det er en gammel tråd. I tillegg kan det jo også være gode grunner til å dra opp en gammel tråd. Tror det er ytterst få som drar opp gamle tråder for å latterliggjøre noen, jeg har vært mye på Kvinneguiden og kan ikke på stående fot huske å ha sett en eneste tråd hvor det så ut som formålet med å dra frem tråden var å henge ut noen. Anonymkode: d3f3a...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. april 2023 #551 Del Skrevet 5. april 2023 evige opplegget med å rette på ord som en debattant har skrevet feil. alle har ikke 6 i norsk skriftlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. april 2023 #552 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Meg du siterer. Jepp, det er jo langt mer plausibelt enn at noen lager logg på brukerne på forumet. Ærlig sak å glemme at det er en gammel tråd. I tillegg kan det jo også være gode grunner til å dra opp en gammel tråd. Tror det er ytterst få som drar opp gamle tråder for å latterliggjøre noen, jeg har vært mye på Kvinneguiden og kan ikke på stående fot huske å ha sett en eneste tråd hvor det så ut som formålet med å dra frem tråden var å henge ut noen. Anonymkode: d3f3a...d9f jeg f.eks kan dra opp en gammel tråd fordi hvis jeg lager en ny tråd blir jeg spammet ned med at det FINNES en tråd om dette temaet fra før. "hvor ubrukelig er ikke jeg som ikke kan bruke søkefunksjonene" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #553 Del Skrevet 5. april 2023 Menn som ikke vil senke kravene. Anonymkode: d9ee3...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. april 2023 #554 Del Skrevet 5. april 2023 At menn er på et kvinneforum for å lære, og deltar med åpent sinn: Finfine greier. De som derimot er her fordi de misliker kvinner, og saboterer tråder for å "sette på plass" kvinnene: De har ikke noe her å gjøre. Hvor mange av mennene er med i praktiske tråder om babygrøt, våkenetter og flekkfjerning fra gulvtepper? Nær ingen. Hvor mange menn er det som deltar i tråder om undertrykkende strukturer og feminisme, og som vil tilbakevise kvinners egne opplevelser? En hel drøss. De er her for å prøve å herske over trådene. Patetisk. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #555 Del Skrevet 5. april 2023 Andro skrev (1 minutt siden): At menn er på et kvinneforum for å lære, og deltar med åpent sinn: Finfine greier. De som derimot er her fordi de misliker kvinner, og saboterer tråder for å "sette på plass" kvinnene: De har ikke noe her å gjøre. Hvor mange av mennene er med i praktiske tråder om babygrøt, våkenetter og flekkfjerning fra gulvtepper? Nær ingen. Hvor mange menn er det som deltar i tråder om undertrykkende strukturer og feminisme, og som vil tilbakevise kvinners egne opplevelser? En hel drøss. De er her for å prøve å herske over trådene. Patetisk. Så er det noen som ikke gjør noe av det da, bare passer seg og sitt og er hyggelige. Anonymkode: 8eab8...ef4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #556 Del Skrevet 5. april 2023 Andro skrev (4 minutter siden): At menn er på et kvinneforum for å lære, og deltar med åpent sinn: Finfine greier. De som derimot er her fordi de misliker kvinner, og saboterer tråder for å "sette på plass" kvinnene: De har ikke noe her å gjøre. Hvor mange av mennene er med i praktiske tråder om babygrøt, våkenetter og flekkfjerning fra gulvtepper? Nær ingen. Hvor mange menn er det som deltar i tråder om undertrykkende strukturer og feminisme, og som vil tilbakevise kvinners egne opplevelser? En hel drøss. De er her for å prøve å herske over trådene. Patetisk. færreste er slik heldigvis! Anonymkode: 6b33e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. april 2023 #557 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så er det noen som ikke gjør noe av det da, bare passer seg og sitt og er hyggelige. Anonymkode: 8eab8...ef4 Men nå dreier denne tråden seg om hva som irriterer meg på KG, og greie folk er ikke irriterende. De som føler at de må svare korrigerende, med selvfølgeligheter, der er derimot ganske irriterende. "Not all men" lzm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. april 2023 #558 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): færreste er slik heldigvis! Jfr. forrige kommentar. Å moderere med selvfølgeligheter er en irriterende og unødig ting som mange her gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 5. april 2023 #559 Del Skrevet 5. april 2023 Det som irriterer meg litt er de som skal misforstå med vilje å gjøre tråden om til hat. Om det er kvinnehat, mannehat, rasisme, hat mot trygdede, hat mot noen i forhold osv, ser ut som om enkelte elsker og hate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #560 Del Skrevet 5. april 2023 All generaliseringen av menn og damer Anonymkode: 6b33e...de4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå