Rosakatt Skrevet 4. februar 2023 #321 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ok, see you there Anonymkode: a86bd...c70 Blir nyskjerrig hvem du er. Hvis du mener i sosial prat, hadde vært morsomt om du iløpet av neste time skulle si noe i en tråd, men ikke si hvilken, så hvem som helst som kommenterer kan være deg. En sviker blandt oss 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #322 Del Skrevet 4. februar 2023 Rosakatt skrev (1 minutt siden): Blir nyskjerrig hvem du er. Hvis du mener i sosial prat, hadde vært morsomt om du iløpet av neste time skulle si noe i en tråd, men ikke si hvilken, så hvem som helst som kommenterer kan være deg. En sviker blandt oss 😂 Hahaha ja 🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #323 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Hahaha ja 🤣🤣🤣🤣🤣 Jeg håper vedkommende sier marco – så er det førstemann til å si polo? Game? Jeg beklager om du ble støtet av at jeg truet deg med en neglfilemoji selvsagt. Endret 4. februar 2023 av Helene1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 4. februar 2023 #324 Del Skrevet 4. februar 2023 at jeg ikke får opp varsel på anonyme innlegg. Andre forum klarer det, hvorfor ikke KG? Det hender noen ganger at jeg tenker at de har fått det til, når jeg plutselig får opp innlegg jeg har skrevet som anonym. Så innser jeg til min flauhet, at det skyldes at jeg har glemt å trykke anonym-funksjon på et innlegg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #325 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg håper vedkommende sier marco – så er det førstemann til å si polo? Game? Jeg beklager om du ble støtet av at jeg truet deg med en neglfilemoji selvsagt. Hva? 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #326 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hva? 🤯 Ikke deg. anonym blabla bla 70. Du kan velge om du vil være bingebær eller krem i livets bløtkake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 4. februar 2023 #327 Del Skrevet 4. februar 2023 Det lave kunnskapsnivået. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #328 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Ikke deg. anonym blabla bla 70. Du kan velge om du vil være bingebær eller krem i livets bløtkake. Ja såklart, ble bare litt forvirret 😅 Vil være bingebær, det høres kult ut 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #329 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja såklart, ble bare litt forvirret 😅 Vil være bingebær, det høres kult ut 😁 Jeg er sukkerbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #330 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Jeg er sukkerbrød. 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #331 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men allikevel deltar du i dem. Anonymkode: 5dc22...d19 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #332 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du det? Ser det jo. Anonymkode: 5dc22...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #333 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser det jo. Anonymkode: 5dc22...d19 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #334 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser det jo. Anonymkode: 5dc22...d19 Med øynene? Hvem jobber du for? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. februar 2023 #335 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Falsk kjærlighet til mennesker du ikke kjenner, er overfladiskhet. Evt er Sosial delen av forumet kun for å få likes/hjerter, få opp turtallet på innlegg. Anonymkode: a86bd...c70 Turtall, faktisk Når fikk innlegg turtall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. februar 2023 #336 Del Skrevet 4. februar 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Turtall, faktisk Når fikk innlegg turtall? 😅 Innrøm at du har en sjult agenda - å få opp turtallet 🔥 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. februar 2023 #337 Del Skrevet 4. februar 2023 Tvillingsjel skrev (1 time siden): Sosial prat er for å snakke om alt mellom himmel og jord. Gleder, sorger, frustrasjoner, oppturer og nedturer. Trådene på sosial prat har heller ingen agenda, i den forstand at man oppretter en tråd der inne for å diskutere et spesifikt tema. Det er snakk om vær og vind, og det som faller oss inn der og da, og tillater dermed mer "avsporing" uten at det forstyrrer tråden nevneverdig. Noen kan synes det er meningsløst, andre liker det. Folk er forskjellige. Jeg liker å være overalt på KG. Litt sosial prat, litt vanlig diskusjon og litt rampelys. Jeg hadde fort sett meg mett på å bare holde meg ett av stedene. Jeg trenger variasjon, og derfor er også sosial prat helt topp innimellom når man får lyst til å dele noe som ikke passer inn i de andre kategoriene. Kloke ord ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 4. februar 2023 #338 Del Skrevet 4. februar 2023 alle disse squirte trådene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. februar 2023 #339 Del Skrevet 4. februar 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): 😅 Innrøm at du har en sjult agenda - å få opp turtallet 🔥 Søren også, nå bøsta du meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #340 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Velkommen til KG.... Anonymkode: 5dc22...d19 Ikke sant, har vært her en stund da. Anonymkode: bf2e4...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå