Gå til innhold

Redd for å bli incel

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neias vi har kjent hverandre i 3-4 år. Så at jeg proklamerte følelser for henne med en gang er bullshit. 

Anonymkode: 3eab6...7a6

I den konkrete situasjonen du beskrev her gjorde du jo mer eller mindre det…?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi kan ta et eksempel på ei jeg prøvde meg på for et par uker siden da. Hun ville møte meg, sa hun savna meg og ville trene med meg. Vi møttes å trena, prata mye og til slutt spurte hun om ikke jeg ville ligge over  hos henne. Hun spurte flere ganger om hva det verste jeg noen gang har gjort var, og sa at «det er jo ingenting, du skulle bare sett kamerarullen min på my eyes only». Hun satt konstant å fikla med håret, skulle absolutt ta på meg og jeg trodde hun var interessert siden som jeg har forstått det så er det der ganske klassiske tegn på flørting. Jeg sa til henne at jeg hadde følelser for henne og ble rejecta med en gang, skjønte det så fort hun sa «Aww så søtt du er jo en av mine beste venner». Kan hende jeg er fullstendig sosialt tilbakestående, men jeg og kompisene mine mente at det virka som hun flørta, for så å rejecte meg. 

Her gjorde du feil.

Du skulle latt hun jobbe mer for det. Og ikke sagt du hadde følelser.

Man kan si man har følelser etter man har begynt å date noen...det er mye som kommer FØR du sier du har følelser.

Man starter i det små vettu! 

La de flørte, la de ta på deg. Men vent leenge med å gjøre noe tilbake.

Anonymkode: d9049...9ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange av dere vet sikkert hvem jeg er fra før men kjenner nå jeg er redd for å bli incel. Jeg har gjort ALT for å endre meg fysisk for å få mer draget uten Av at det hsr gjort noe som helst forskjell. Jeg trener 6 dager i Uka og driver med fitness, kler meg bra, har bra hårsveis og bra hygiene, tross det blir jeg konstant rejecta og latterligjort av det motsatte kjønn. Jeg er som sagt 21 år og jomfru og har aldri vært i noe forhold. Kompiser og venninner sier jeg er morsom, utadvendt og en veldig likanes person, men tross det hjelper ikke det på damefronten. Jeg føler meg så sinnsykt ensom og uansett hvor mye arbeid jeg legger inn så virker det ikke som at noe funker. Jeg blir konstant latterligjort for hvor uattraktiv jeg er i ansiktet, blir ropt «downs syndrom» etter meg, og blir fortalt at mora mi skulle bare tatt abort. Har fått meldinger om at jeg bør henge jeg fordi jeg er så stygg. Vet legit ikke hva jeg skal gjøre mer. 

Ordner seg når du nærmer deg 30 årene, da får du sikkert mer suksess. Var samme for meg, null suksess i 20 årene. Det er realiteten til mange karer og tviler på du for mye forståelse og sympati for det her inne. Kvinner her klarer nok ikke å se problemet, da de ofte opplever mye mer suksess i 20 årene og/eller har litt annen seksualitet en oss menn.

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, danbanan said:

Ordner seg når du nærmer deg 30 årene, da får du sikkert mer suksess. Var samme for meg, null suksess i 20 årene. Det er realiteten til mange karer og tviler på du for mye forståelse og sympati for det her inne. Kvinner her klarer nok ikke å se problemet, da de ofte opplever mye mer suksess i 20 årene og/eller har litt annen seksualitet en oss menn.

Joda, men må jo være NOE heg kan gjøre. Det er 9 år til jeg er 30 og å børe jomfru helt til jeg fyller 30 er ganske uaktuelt akkurat nå.. 

Skrevet

Spiller ingen rolle hvor kjekk, veltrent eller vellykket man er hvis man oppfører seg desperat og creepy rundt jenter man liker.

Anonymkode: ed50b...331

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 13.50):

Mange av dere vet sikkert hvem jeg er fra før men kjenner nå jeg er redd for å bli incel. Jeg har gjort ALT for å endre meg fysisk for å få mer draget uten Av at det hsr gjort noe som helst forskjell. Jeg trener 6 dager i Uka og driver med fitness, kler meg bra, har bra hårsveis og bra hygiene, tross det blir jeg konstant rejecta 

Du blir «rejecta» fordi du har fokus på helt feil ting.

Mye av tiden og pengene du kaster bort på å trene 6 dager i uken, fitness, dyre klær og frisørregninger burde du heller bruke på noe som kvinner faktisk bryr seg om.

Du er redd for å bli «incel» fordi du har valgt den veien ved å fokusere på de tingene du gjør.

Anonymkode: 5084e...bf8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 14.53):

Har ikke noe fysiske krav, om jeg klikker med noen så prøver jeg meg. Fysiske trekk betyr sykt lite for min del. 

Slik det er for di aller fleste av oss😊

Det er incelkongene som mener at trening/kropp/utseende og penger/status er nøkkelen til å «få seg dame» 😂🙈

Det som er synd er at unge gutter tror på dette og fokuserer så på helt feil ting. Deg skapes bare flere incels altså.

Anonymkode: 5084e...bf8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 13.50):

Mange av dere vet sikkert hvem jeg er fra før men kjenner nå jeg er redd for å bli incel. Jeg har gjort ALT for å endre meg fysisk for å få mer draget uten Av at det hsr gjort noe som helst forskjell. Jeg trener 6 dager i Uka og driver med fitness, kler meg bra, har bra hårsveis og bra hygiene, tross det blir jeg konstant rejecta og latterligjort av det motsatte kjønn. Jeg er som sagt 21 år og jomfru og har aldri vært i noe forhold. Kompiser og venninner sier jeg er morsom, utadvendt og en veldig likanes person, men tross det hjelper ikke det på damefronten. Jeg føler meg så sinnsykt ensom og uansett hvor mye arbeid jeg legger inn så virker det ikke som at noe funker. Jeg blir konstant latterligjort for hvor uattraktiv jeg er i ansiktet, blir ropt «downs syndrom» etter meg, og blir fortalt at mora mi skulle bare tatt abort. Har fått meldinger om at jeg bør henge jeg fordi jeg er så stygg. Vet legit ikke hva jeg skal gjøre mer. 

Tror det er lurt å prøve og gi litt mer faen i andre og hva de mener. Sikkert enkelt å si, men ikke undervurder viktigheten av å være trygg på hvem du er og dine egne meninger.

Du kan være så kjekk du bare vil, men hvis en kvinne tror du er en dott som bare er enig med siste taler, er ikke det sexy.

Fortsett å tren og ta vare på deg selv fysisk, men gi litt mer faen. Bruk mer tid på det mentale. Stå i hvem du er og hva du mener. Ikke let andre steder, når svaret er inni ditt hode. Din tid kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...