Gå til innhold

Redd for å bli incel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da får du veldige å ikke tro på meg, men trust me, det psykiatriske helsevesenet i Norge er elendig. 

Anonymkode: 3eab6...7a6

Jeg har fått hjelp av dem i over 10 år for mine psykiske problemer. Hadde aldri overlevd uten. Skal terapi hjelpe må du være mottagelig for at det faktisk skal hjelpe også. Det er bare du som kan "fikse" deg selv, en psykolog gjør det ikke for deg.

Anonymkode: e7114...1ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jo akkurat det Jeg gjorde når jeg ble mobba 10x så mye og da ble jeg banka hver dag. 

Men at du ble mobbet betyr jo ikke at det er noe galt med deg. Det betyr ikke at du er nødt til å endre deg. 

Jeg ble mobbet som barn, men det hadde ikke noe som helst med at JEG var feil å gjøre. 

Hva med å bytte miljø? Det er mobberne det er noe galt med, ikke deg. 

Anonymkode: 68955...80f

• Nyttig 2
Skrevet

Dette høres ikke bra ut! 

For det første: hvem er de idiotene som latterliggjør deg? Og hva i alle dager er i veien med dem? Herlighet, det kan vel ikke være så mange som holder på slik?! 

For det andre: virker som du har gode kompiser og venninner. Lytt til dem. Fortsett å vær deg selv, morsom og en likandes person. 

For det tredje: skulle ønske du klarte å slappe mer av med det hele. Jeg tror du stresser for mye og gjør det verre for deg selv. Prøv å tenk at det kommer. Nyt vennskapene dine og alt det andre gode i livet ditt. Du er bare 21 år, livet ligger foran deg. Men jeg forstår at det trist, og vanskelig å se det slik når du står midt oppi det. Når du blir 40, ser du det. 

Mange blomstrer sent, du vil få din blomstringstid. I mellomtiden fortsetter du å finne ut at hvem du er og hvem du vil være, og forsøker å bli den beste utgaven av deg selv. Du har godt venner som setter pris på deg og ser din verdi, du vil finne noen som vil ønske mer av sitt selskap, men gi det tid. Du har god tid. Slapp av, ro deg ned og nyt livet. Kanskje til sommeren 😉

Synes skikkelig synd på deg, og du skriver om din ensomhet. Jeg har selv to gutter på 16 og 17, og jeg hadde blitt veldig trist om de følte seg slik du gjør. Håper du klarer å være tålmodig og nyte det som er godt i livet ditt, og finne roen i deg selv. Jeg er sikker på at du finner noen. 

Jeg synes det finnes mye håp i serien 'Ikke spør om det...' på NRK. F.eks den episoden om å se annerledes ut. Ville sjekket ut den serien. 

Anonymkode: 85793...e81

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mange av dere vet sikkert hvem jeg er fra før men kjenner nå jeg er redd for å bli incel. Jeg har gjort ALT for å endre meg fysisk for å få mer draget uten Av at det hsr gjort noe som helst forskjell. Jeg trener 6 dager i Uka og driver med fitness, kler meg bra, har bra hårsveis og bra hygiene, tross det blir jeg konstant rejecta og latterligjort av det motsatte kjønn. Jeg er som sagt 21 år og jomfru og har aldri vært i noe forhold. Kompiser og venninner sier jeg er morsom, utadvendt og en veldig likanes person, men tross det hjelper ikke det på damefronten. Jeg føler meg så sinnsykt ensom og uansett hvor mye arbeid jeg legger inn så virker det ikke som at noe funker. Jeg blir konstant latterligjort for hvor uattraktiv jeg er i ansiktet, blir ropt «downs syndrom» etter meg, og blir fortalt at mora mi skulle bare tatt abort. Har fått meldinger om at jeg bør henge jeg fordi jeg er så stygg. Vet legit ikke hva jeg skal gjøre mer. 

Det finnes ingen fasit på slikt. men jeg kan komme med mine observasjoner og min livs erfaring.

måte du skriver. for meg virker det som at du også oser dette blant folk. evt at det kommer med en gang du skal prøve deg på noen.

du tenker veldig på å skaffe deg dame. jeg vil si at du kan kaste de tankene i søpple for nå. så kan du resirkulere disse senere

du tenker veldig på hva andre syns om deg. forbehold om at du kommer fra en generell normal familie. så skal du kun bry deg om hva de sier. ikke hva randoms sier. har du venner som sårer deg, så er de ikke vennene dine. 

Jeg er nok heldig.
gjennom hele live har jeg fokusert på å utvikle karriere. ikke utdanne meg og krever 2mill i mnd pga stor utdannelse. (jeg har kun ungdomskolen) men starte lavt og jobbe meg oppover derfra. det har fungert for meg.
jeg satt meg nye mål for neste trinn i stigen. og på fritiden har jeg holdt på med hobby (ingen venner) 

Gjennom min reise har jeg fokusert på de to tingene. og av seg selv dukker det opp persjoner som blir genuint interissert i deg og ser hva du jobber for. 
jeg tror at så fort alt fokus om å skaffe seg en partner forsvinner. så kommer partneren ut av det blå. 

skal prøve å følge med på tråden tilfelle du har spørsmål

Anonymkode: 38e45...91a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva betyr normal+ ?

Jeg prøver bare å gi ideer, han må jo ikke gå uten kjæreste, og hvis han er så redd for og bli incel burde han jo starte et sted.

Anonymkode: cb0fb...d36

Normal+ betyr over normalt kjekk.

Å gi tips om at en funksjonsfrisk person (om enn litt skada psykisk) skal gå på jakt etter ei jente med down syndrom er noe av det mest idiotiske rådet jeg har lest. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det finnes mye håp i serien 'Ikke spør om det...' på NRK. F.eks den episoden om å se annerledes ut. Ville sjekket ut den serien. 

Men han ser jo ikke annerledes ut! Han ser helt normal ut, heller mer mot kjekk enn mot stygg.

Skrevet
7 minutter siden, ClausSaus said:

Men du bommer jo åpenbart på vurderingen av hvorvidt du har en sjanse på dem… ikke sant?

Så ett eller annet gjør du jo feil i utvelgelsesprosessen?

Last ned "Undercover Sex Signals" av Leil Lowndes som lydbok, og hør gjennom den. Finnes på Audible-appen.

Dette er et enkelt sted å begynne.

Effektiv sjekking starter med å identifisere hvor du kan ha noe å hente, så du ikke kaster bort tid på damer som ikke signaliserer interesse i utgangspunktet.

Vi kan ta et eksempel på ei jeg prøvde meg på for et par uker siden da. Hun ville møte meg, sa hun savna meg og ville trene med meg. Vi møttes å trena, prata mye og til slutt spurte hun om ikke jeg ville ligge over  hos henne. Hun spurte flere ganger om hva det verste jeg noen gang har gjort var, og sa at «det er jo ingenting, du skulle bare sett kamerarullen min på my eyes only». Hun satt konstant å fikla med håret, skulle absolutt ta på meg og jeg trodde hun var interessert siden som jeg har forstått det så er det der ganske klassiske tegn på flørting. Jeg sa til henne at jeg hadde følelser for henne og ble rejecta med en gang, skjønte det så fort hun sa «Aww så søtt du er jo en av mine beste venner». Kan hende jeg er fullstendig sosialt tilbakestående, men jeg og kompisene mine mente at det virka som hun flørta, for så å rejecte meg. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men at du ble mobbet betyr jo ikke at det er noe galt med deg. Det betyr ikke at du er nødt til å endre deg. 

Jeg ble mobbet som barn, men det hadde ikke noe som helst med at JEG var feil å gjøre. 

Hva med å bytte miljø? Det er mobberne det er noe galt med, ikke deg. 

Anonymkode: 68955...80f

Jeg har endra miljø minst 5-6 ganger og alle gangene har jeg blitt grovt mobba. Det endrer seg aldri og jeg begynner å bli så jævlig lei. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi kan ta et eksempel på ei jeg prøvde meg på for et par uker siden da. Hun ville møte meg, sa hun savna meg og ville trene med meg. Vi møttes å trena, prata mye og til slutt spurte hun om ikke jeg ville ligge over  hos henne. Hun spurte flere ganger om hva det verste jeg noen gang har gjort var, og sa at «det er jo ingenting, du skulle bare sett kamerarullen min på my eyes only». Hun satt konstant å fikla med håret, skulle absolutt ta på meg og jeg trodde hun var interessert siden som jeg har forstått det så er det der ganske klassiske tegn på flørting. Jeg sa til henne at jeg hadde følelser for henne og ble rejecta med en gang, skjønte det så fort hun sa «Aww så søtt du er jo en av mine beste venner». Kan hende jeg er fullstendig sosialt tilbakestående, men jeg og kompisene mine mente at det virka som hun flørta, for så å rejecte meg. 

Neste gang flørter du bare tilbake, istedenfor å buse ut med at du har følelser for henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du veldig trent TS? Hvor lenge har du trent?.

Trent siden jeg var 13 år. Trent seriøst og målretta nå i to år. Skal konkurrere i fitness til sommern. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er jo halveis inn døra, du henger med jenter du trener med jenter. Bare fortsett så finner du rette dama til slutt.

Tenk Rocky balboa, han fikk masse juling før han til slutt vant kampen. Bare ikke gi opp så sitter du til slutt.

Real talk.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neste gang flørter du bare tilbake, istedenfor å buse ut med at du har følelser for henne. 

Enig, dra hun med hjem, sett på noe nettflix, snakk med henne og se hun i øynene, legg armen rundt hun og ta det der ifra.

Du sier ikke at du har følelser for Hu på treningssenteret. Kommer frem som veldig sosialt fjernt.

Og er Hu ikke keen så ikke tenk på det en gang, da går du videre til neste dame.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig, dra hun med hjem, sett på noe nettflix, snakk med henne og se hun i øynene, legg armen rundt hun og ta det der ifra.

Du sier ikke at du har følelser for Hu på treningssenteret. Kommer frem som veldig sosialt fjernt.

Og er Hu ikke keen så ikke tenk på det en gang, da går du videre til neste dame.

Jeg bor 2,5 timer unna henne as så kan ikke akkurat bare ta henne med hjem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trent siden jeg var 13 år. Trent seriøst og målretta nå i to år. Skal konkurrere i fitness til sommern. 

Aight, så du er bra trent. Du må bare lære deg litt game. Prøv deg frem se hva som funker, du henger jo med masse damer som du sier, så da har du mange muligheter til og øve deg. Kjenner ikke deg så vet ikke hva du gjør feil, men reflekter over din egen oppførsel og se hvordan kompisene dine er rundt damer og lær av det.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bor 2,5 timer unna henne as så kan ikke akkurat bare ta henne med hjem. 

Hun ba jo deg over til henne gjorde Hu ikke? Der hadde du muligheten.

• Liker 1
Gjest Lars1009
Skrevet

Er du en 5er, finn deg en 5er eller lavere. Kanskje du sikter for høyt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Som nevnt, ikke fortell om følelsene med en gang, da blir ting så seriøse med en gang. Bare kos deg og flørt med henne, og se hvor det går 😊

Anonymkode: 4eace...833

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du proklamerte følelser for henne med en gang, ja… det ødelegger nok relativt effektivt i de aller fleste situasjoner.

Tegnene du beskriver er forsåvidt greie nok, men her skulle du jo bare ha flørtet tilbake og sakte eskalert?

Det du beskriver der er å punktere spenningen i situasjonen, tydeligvis i forsøk på å erstatte den med tilknytning. Men i starten av en relasjon handler det om dopamin, ikke oksytocin – det kommer senere.

Tenk stigende spenningskurve, så har du noe å sikte etter.

Se for deg en film der helten dreper skurken etter 10 minutter, og de siste halvannen timene handler om… hva? Å glede seg over at skurken ikke vant, eller noe sånt?

Høres det ut som en film du hadde giddet å se?

Endret av ClausSaus
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men han ser jo ikke annerledes ut! Han ser helt normal ut, heller mer mot kjekk enn mot stygg.

Jeg vet jo ikke hvordan han ser ut, tror jeg, men jeg tenker mer på at disse menneskene lever gode liv, til tross for sine 'rariteter' utseendemessig. Tenker ikke at han kan ha godt av å se programmet fordi han ser annerledes ut, men for å lære å elske seg selv som han er, og at andre også kan det. 

Skrevet
15 minutter siden, ClausSaus said:

Du proklamerte følelser for henne med en gang, ja… det ødelegger nok relativt effektivt i de aller fleste situasjoner.

Tegnene du beskriver er forsåvidt greie nok, men her skulle du jo bare ha flørtet tilbake og sakte eskalert?

Det du beskriver der er å punktere spenningen i situasjonen, tydeligvis i forsøk på å erstatte den med tilknytning. Men i starten av en relasjon handler det om dopamin, ikke oksytocin – det kommer senere.

Tenk stigende spenningskurve, så har du noe å sikte etter.

Se for deg en film der helten dreper skurken etter 10 minutter, og de siste halvannen timene handler om… hva? Å glede seg over at skurken ikke vant, eller noe sånt?

Høres det ut som en film du hadde giddet å se?

Neias vi har kjent hverandre i 3-4 år. Så at jeg proklamerte følelser for henne med en gang er bullshit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...