AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Som overskriften sier så er jeg på jakt etter en god kyllingsalat!😀 Helst en uten pasta, men alt av grønnsaker og dressinger er velkommen. Har gått lei av mine egne oppskrifter🙈 Anonymkode: b4927...0d0
Brunhilde Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Jeg lager kyllingsalat med *hjertesalat *tomat *agurk *avokado *sukkererter *paprika *mango *finstrimlet kål *finstrimlet gulrot *fetaost Jeg har enten ferdigkjøt cæsardressing eller balsamicoeddik over. Og veldig gjerne nystekt focaccia ved siden av. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Jeg elsker cæsarsalat. Steker et kyllingbryst til det fortsatt er saftig i midten. La det hvile litt, skjære i tynne skiver. Steke større krutonger av daggammelt brød i samme panne, gjerne med litt hvitløk og en god olje. Romanosalat. Hjemmelaget cæsarsalat som knas inn. Noen få tynne skiver rødløk. Mulig også litt sprøstekt bacon i små biter Skiver av parmasan. Anonymkode: 08096...30d 1
Ugresset Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 Bruk ferdigstekt kyllingfilet, riv opp i små biter og mariner det i en stor mengde grønn pesto. Her pleier jeg å bruke pasta også, men siden du ikke vil ha det dropper du det. Så blander du kyllingen med pesto sammen med: Masse ruccola, rødløk, soltørka tomat og ferske søte småtomater/cherrytomater. Strø over ristede pinjekjerner, fetaost og kremet balsamicoeddik. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå