AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #61 Del Skrevet 17. januar 2023 Blakk på nrk! Fantastisk! Anonymkode: 5b03c...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #62 Del Skrevet 17. januar 2023 Supernatural og Preacher. Begge avsluttende. Er så irriterende med de seriene som bare plutselig slutter med en cliffhanger. Ellers er The Boys god. Anonymkode: 05679...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 17. januar 2023 #63 Del Skrevet 17. januar 2023 Godtepåse skrev (På 16.1.2023 den 19.47): Jeg sliter med kronisk sykdom, så TVen er en god venn. Jeg liker alt fra dr.Who (favoritten er 11.th doctor) til the Holiday, Breaking Bad til Resident Alien, Fornuft og følelser og Trolljegeren. Bare for å nevne noe av det beste. Egentlig altetende med noen (en god del) unntak. Nå venter jeg på nye episoder av bl.a Last of us og Den som dreper. Jeg liker ikke In your honor, Walking Dead, pluss pluss. (Jeg er så skuffet over at de har scrappet den neste Fantastic beasts, btw fyi, fy f.. kjempeskuff!! Men det er vel en helt aen diskusjon.) Hjelp? Hva skal jeg se på nå da? Se serien «Forsvunne menniskor». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #64 Del Skrevet 17. januar 2023 Siden du likte The last of us - har du vurdert å prøve å spille spillet? Jeg hadde aldri spilt før, men ble som deg syk og etterhvert sett det meste som var verdt å se. Så ble overtalt til å prøve, og fant ut jeg likte det godt. En helt annen måte å oppleve en historie på. Visste ikke spill kunne være som interaktive historier nærmest. Ja, det var nå bare en tanke Anonymkode: f38f1...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #65 Del Skrevet 17. januar 2023 Anonymkode: 5b03c...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #66 Del Skrevet 17. januar 2023 To the lake - Netflix The following - viaplay Euphoria - hbo max Anonymkode: bf28b...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #67 Del Skrevet 17. januar 2023 On 1/16/2023 at 8:19 PM, Godtepåse said: Jeg skulle kanskje nevnt at western ikke er helt i gata mi, med noen unntak selvsagt. Yellowstone er ikke western Anonymkode: a68ae...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtepåse Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #68 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Siden du likte The last of us - har du vurdert å prøve å spille spillet? Jeg hadde aldri spilt før, men ble som deg syk og etterhvert sett det meste som var verdt å se. Så ble overtalt til å prøve, og fant ut jeg likte det godt. En helt annen måte å oppleve en historie på. Visste ikke spill kunne være som interaktive historier nærmest. Ja, det var nå bare en tanke Anonymkode: f38f1...6fb Ja vi har spilt det her i huset, veldig bra spill både 1 og 2, derfor ser serien med stor glede😁 det fyller ut storyen i spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå