Kratt_ Skrevet 16. januar 2023 #41 Del Skrevet 16. januar 2023 Gåsmamman, supernatural. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #42 Del Skrevet 16. januar 2023 Godtepåse skrev (Akkurat nå): Jeg skulle kanskje nevnt at western ikke er helt i gata mi, med noen unntak selvsagt. Og Larry David går an, men ikke alltid, må være i humøret. Samme med Seinfeld. 😊 Ok, men denne western er unntaket. Trust me! Anonymkode: a588e...070 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtepåse Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #43 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, men denne western er unntaket. Trust me! Anonymkode: a588e...070 Oki skal gi et forsøk😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 16. januar 2023 #44 Del Skrevet 16. januar 2023 Criminal Minds, Castle, Desperate Housewives, Kalifat, Grey's Anatomy, Private Practice. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #45 Del Skrevet 16. januar 2023 Godtepåse skrev (Akkurat nå): Oki skal gi et forsøk😃 Den går litt sakte i starten, men du må bare fortsette å se Anonymkode: a588e...070 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtepåse Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #46 Del Skrevet 16. januar 2023 Da blir det Beck -Dødsfellen ikvell ikvell, tusen takk for alle forslag! Mere forslag mottas med Takk❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #47 Del Skrevet 16. januar 2023 Godtepåse skrev (32 minutter siden): Hjelp? Hva skal jeg se på nå da? Anime (japanske tegneserier) bør vurderes, finnes mye forskjellig av sjangre, prøv noen på "topp" i ratinglister for diverse sjangre du er interessert i Er vanskelig å anbefale spesifikt, for det er så subjektivt hva slags anime folk liker, mange serier er litt "fjortis" men det kan en jo bare velge bort om en ikke liker slikt. Anonymkode: e0491...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 16. januar 2023 #48 Del Skrevet 16. januar 2023 This is us på Disney er jeg hekta på for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #49 Del Skrevet 16. januar 2023 Stargate SG-1 / Atlantis / Universe, Firefly, Farscape, Andromeda, Fringe, Eureka, Warehouse 13. The Wire, The Shield, Banshee, The Americans, Homeland. The Last Kingdom, Vikings. Anonymkode: bb7b6...d33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #50 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg ser på Den som dreper på Viaplay nå, veldig kjekk! Ellers: Blacklist, The Fall, Broen, Forbrydelsen, Gåsmamman, You, Handmaids tale, Fenriss. Listen er lang men husker så dårlig… Og litt guilty pleasures som 90days, elsker elsker ikke, grenseløs kjærlighet, love island (uk!) osv🙈😅 Anonymkode: f6f3f...592 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 16. januar 2023 #51 Del Skrevet 16. januar 2023 American horror story S1-S5. De 5 sesongene etter det er bæsj Så akkurat Ginny and Georgia, overraskende bra til å være en typisk tenåringsserie! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr.knowitall Skrevet 16. januar 2023 #52 Del Skrevet 16. januar 2023 Se på det som ikke er verdt og se på, høres ut som det er det eneste valget du har nå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #53 Del Skrevet 16. januar 2023 Mine favoritter: Our flag means death, What we do in the shadows, Wellington supernatural, White Lotus, Fargo, Weird weekends Louis Theroux, Servant, Dark. Anonymkode: 1fc55...7dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 16. januar 2023 #54 Del Skrevet 16. januar 2023 Du må se The English! Likte den veldig godt. Er ellers enig i mye av det som er nevnt her i tråden. Andre random serier jeg liker er blant annet Severance, Dark, Ted Lasso, Archive 81, The Witcher, Mare of Easttown, Wellington Paranormal, Stranger Things, Russian Doll, WandaVision, Miss Scarlet and the Duke, Sandman, The Peripheral, She-Hulk, House of the Dragon, White Lotus, The Crown, Nigth Sky, Outlander og omtrent noen hundre til. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. januar 2023 #55 Del Skrevet 16. januar 2023 Snabba Cash er veldig bra, og The Wire er jo fantastisk (om du ikke har sett den). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 17. januar 2023 #56 Del Skrevet 17. januar 2023 Godtepåse skrev (19 timer siden): Jaa, Dark var spennende 😊 Yellowstone og 1883, er det western eller noe? Liker ikke typisk western jeg heller, men disse kan ikke sammenlignes. 1883 er litt vel nasjonalistisk og romantiserende av sørstatene, men fortsatt en fin historie. Anbefales! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #57 Del Skrevet 17. januar 2023 Papirhuset Kaleidoscope 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 17. januar 2023 #58 Del Skrevet 17. januar 2023 The Americans Better Call Saul Traitors The plot against America Mrs America The Spy Le Bureau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 17. januar 2023 #59 Del Skrevet 17. januar 2023 Succession Ozark Billions 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 17. januar 2023 #60 Del Skrevet 17. januar 2023 Fra netflix: Wednesday Ginny & Georgia Vikings og Vikings: valhalla The last kingdom (samme gate som Vikings) Queen of the South (veldig spennende serie jeg hører få snakke om!) Sky rojo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå