AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 Hei! Jeg fikk mensen 09.01, og den skulle slutte 15.01. Idag på morgningen hadde jeg slimete utflod, som var fuktig og som man kunne dra i. Det var litt blodspor blandet inn i utfloden og tenkte mensen kanskje ikke var ferdig. Jeg tok en eggløsningstest senere på dagen, og fikk to streker. Nå har utfloder mitt like slimete men det er ikke noe blodspor lenger. Er det mulig å ha eggløsning rett etter mensen? Anonymkode: 38c0a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Del Skrevet 16. januar 2023 . Anonymkode: 38c0a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Del Skrevet 16. januar 2023 . Anonymkode: 38c0a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Del Skrevet 16. januar 2023 . Anonymkode: 38c0a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. januar 2023 #5 Del Skrevet 16. januar 2023 Den er ikke positiv. De fleste mennesker har litt av LH hormonet i kroppen ellers også. Mine EL tester slår ut på to streker hver dag i hele syklusen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #6 Del Skrevet 16. januar 2023 Eggløsnigstester blir nessten alltid positive, da stoffet det reagerer på alltid finnes i kroppen vår. Men ved eggløsning vil den rosa streken være helt mørk, og ikke lys👍 Anonymkode: 2bf89...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #7 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg spotter brunt siste dagene av mensen og når spottingen slutter ca på syklusdag 8-9, så avløses dette typisk av eggehvite-utflod og jeg kjenner lysten på sex øker 😅Så jeg tror jeg har veldig tidlig eggløsning. Anonymkode: a6710...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Del Skrevet 16. januar 2023 Den er negativ. Eggløsningtester har alltid to streker. Det er når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken at den er positiv. Anonymkode: 1a9bf...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #9 Del Skrevet 16. januar 2023 Man har ikke eggløsning så fort etter mensen, nei. Utflod er normalt for mange å få - før eggløsning, jeg får også det. Jeg får utflod i noen dager, så har jeg eggløsning. Jeg har normal syklus og eggløsning 12 dager etter mensen. Anonymkode: 8126f...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. januar 2023 #10 Del Skrevet 16. januar 2023 Den er negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. januar 2023 #11 Del Skrevet 16. januar 2023 Det der er en negativ eggløsningstest… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 16. januar 2023 #12 Del Skrevet 16. januar 2023 Som sagt - den testen er ikke positiv. Eggløsningstester er annerledes enn graviditetstester - de er ikke positive før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Med det sagt så kan eggløsningen komme ganske snart etter mensen. Noen har eggløsning på dag 10-12 i syklusen. Siden du har eggløsningsslim kan det være du snart har eggløsning (selv om noen kan ha slim i opp til en uke før eggløsning). Test hver dag nå framover og se når testen blir positiv. Eggløsningen skjer dagen etter positiv test (som regel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #13 Del Skrevet 16. januar 2023 Ts her! Oj ok da vet jeg hva jeg skal se etter til neste gang:) Anonymkode: 38c0a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. januar 2023 #14 Del Skrevet 16. januar 2023 Mensen inneholder også endel slim, ikke alltid man ser det, men helt normalt. Man kan ikke ha eggløsning under mensen. den testen er dessuten, som alle andre også sier, negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå